Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bříza

04. 06. 2001
11
0
2530
Autor
Matyjustin

 

Břízo bělostná

má princezno

z babiččiny zahrady

Který kluk tě v nebi hlídá?

Kdo tě nahradí?

 

Snad jen

jeho kruté lásky

 

Mr. Walker

paní Petra

šedost Prahy

stresy metra

 

Lásky – moje dětské oči

plakaly a žadonily

když mi tě porazili

když mi tě znásilnili

 

Břízo bělostná

má princezno

proč mi to udělali?

 

 


Elyanne
20. 01. 2004
Dát tip
Bolí.

Krel
05. 01. 2003
Dát tip
!*

Falka
15. 09. 2001
Dát tip
Je to taky o tom, že ti, co jí porazili vám koupí i prvního panáka a zapálí první cigaretu, řeknou o dobrym fleku --- pak si člověk ani nevzpomene....

Janis
23. 06. 2001
Dát tip
*!

hermit
20. 06. 2001
Dát tip
vracím se a přidávám*, takže....super!!!! .-))

...

Matyjustin
04. 06. 2001
Dát tip
Děkuju - vlastně to ale není jenom o té bříze - je to i o představách, o vlastním světě, kterej nechceme dát, kterej ochraňujem a zároveň on ochraňuje nás... - "její pařez" už není moje princezna - je to hnusnej kompromis. Je to také o tom, že se naše "krása" přetváří vlivem ostatních - jako bych nemohl mít svojí a jenom svojí...a i když si ji chráníte, stejně o ni časem přijdete ( a ona přijde o vás). Nesmysl pro ostatní - střed vesmíru pro vás. Je to taky o tom, že ti, co jí porazili vám koupí i prvního panáka a zapálí první cigaretu, řeknou o dobrym fleku --- pak si člověk ani nevzpomene....

Print
04. 06. 2001
Dát tip
***********!!!!!!!

kafka
04. 06. 2001
Dát tip
...*!

hermit
04. 06. 2001
Dát tip
****- tip

Wopi
04. 06. 2001
Dát tip
Taky to znam..... já za tim "svým" stromem jezdil na kole až do lesa...
Jenže teď nemam ani ten pařez, dokonce ani ten les okolo - je tam lom.
Jauvajs...

Tolik k té vnější vrstvě - o stromu. K tomu nad tím - o přetváření - už není co dodat...
Jen *

Pája
04. 06. 2001
Dát tip
*

Verita
04. 06. 2001
Dát tip
!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru