Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ruka

02. 11. 2007
8
26
3983
Autor
Milly

1.11.2007 Věnováno vzpomínce a jedněm zářícím očím. :-) J.

Půjčil sis ruku k drbání na zádech,

přestože byla studená

říkal jsi, že Tvá je víc

nebyla to pravda

ani dlouhodobé přikládání

k té mé ani na tváře

mě nepřevědčilo

Tvoje oči se smály

hřály modře

Ty jedno blonďatý strašidlo

Jeden úsměv

přes celou tvář

zkrat, dotyky jazyků

A Tvoje ruka

vevnitř pak taky vůbec nestudila


(v lese se potmě nebojím,

a ani s Tebou)


26 názorů

j_i_r_i_k
24. 05. 2008
Dát tip
Milly.. Já občas po půl roce naprosto netuším, na co reaguješ. :)

Milly
23. 05. 2008
Dát tip
Jiříku.. Občas mi to s tim hodnocením i dochází..

darksky
15. 01. 2008
Dát tip
moc moc se mi to libi t*

Mysha
13. 12. 2007
Dát tip
Zásah, líbí moc, nejen pro to, že o čem píšeš je mi blízké, srozumitelné, ale pro tu jasnou formu!

Milly
20. 11. 2007
Dát tip
Uf ugh?? 8-) Háha............ :-))


Milly
19. 11. 2007
Dát tip
Hmm?? Tak to si můžu gratulovat, že jsem to dobře napsala... ;-) :-)) Hodnocení......- prostě co mě nejvíc vezme, to je pro mě nejlepší... nějaký odborný kecy moc nevedu, a ani neberu..

j_i_r_i_k
19. 11. 2007
Dát tip
Ale kdepa, to zaútočilo na moje nejniternější pudy, to nemá s myšlením co dělat :) Co je hodnocení? Prapříčina většiny problémů :)

Milly
19. 11. 2007
Dát tip
Pokud Ti to přijde příliš intimní, tak to ses asi myšlení moc neubránil.... .-)) A hodnocení- co je hodnocení....?? :o))

j_i_r_i_k
18. 11. 2007
Dát tip
Příliš intimní, než abych mohl hodnotit... Či jen myslet...

kapitan
18. 11. 2007
Dát tip
Dal jsem tu nový text..zkus přečíst...ahoj

Milly
18. 11. 2007
Dát tip
Hm.., mě buď osloví, anebo ne snad všechno.. :-)) Ale dík... .-)

kapitan
18. 11. 2007
Dát tip
Text je hezky napsaný ale myslím ,že takovéto osobní věci se prostě hodnotit nedají,bud osloví,nebo ne...

Milly
18. 11. 2007
Dát tip
kapitan: ale prosím Tě....- pročpak?? :-)) (neříkej, že se cítíš býti jí tak unešen....)

kapitan
18. 11. 2007
Dát tip
Básen co se nedá hodnotit...o

Milly
15. 11. 2007
Dát tip
Tohle je prostě vzpomínka na šťastnou chvíli... psaná pro mě- a pro něj, no.. :-)) Díky. .-) *

Lakrov
15. 11. 2007
Dát tip
Od toho pátého řádku by se mi víc líbilo, kdyby vše bylo řečeno tak nějak opisem. Aby to každého napadlo, ale nezaznělo to přímo; tak nějak. Možná je to problém všech zamilovaných (a zklamaných) básniček. Autor vidí jejich řádky úplně jinak, než je vidí zbytek světa. Autor se brodí se perlami a diamanty nebo je naopak zasypáván hlínou... a zbytek světa si toho ani nevšimne. Anebo je chyba na mojí straně, protože už se takhle neumím dívat (snad jen podívat, ohlédnout)

Milly
15. 11. 2007
Dát tip
No, možná mě 1. napadlo "vkládání do té mé"..., nevim už.... -a lepší formulace mě nenapadla... :-)) * díky za kritiku. .-)

Lakrov
15. 11. 2007
Dát tip
Ne, pak už je to zas o něco lepší, ale ne tolik jako ty první čtyři řádky. A taky už se na to po již zmíněné strojené formulaci (dlouhodobé přikládání) dívám jinýma očima.

Milly
15. 11. 2007
Dát tip
a pak čim dál tim víc? .-)

Lakrov
15. 11. 2007
Dát tip
Z téhle se mi líbí jen první čtyři řádky. Pak se mi to nějak odcizí. Vlastně se to začne kazit slovy: 'dlouhodobé přikládání'

????? - podobnost čistě náhodná!!! :)))

Milly
07. 11. 2007
Dát tip
Jarmila: a já tipovala, že tohle nikomu přečíst nedá.. :-))

taky překrásná, ten konec má v sobě zvláštní napětí... :o) tajúplné...

jako bych ji už někdy četla ... ***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru