Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zopakovanie stále opakovaných opakovaní

02. 11. 2007
4
4
1501
Autor
rudko
Kolmo k zemi bol zráz, vnútri vydlabaná diera... dosť veľká... bol tam stôl.. stoličky... sudy vína... výhľad na more. Ono výhľad na more je čiastočne zavádzajúci, pretože zdrap papiera s fotografiou spenených vĺn je dosť málo na navodenie výhľadu na more, v skutočnosti jazero rozprestierajúce sa po zrázom v kombináci s fotografiou mora robilo výhľad na more skoro uvereniahodným.

Stretnutia v zráze boli charakteristické svojou korenistou koncovkou, ktorú vytváralo kvalitné víno a číslo. Preto presne pred odchodom sa ktosi spýtal... no a aké to máme dnes číslo? Ostatní sa s tupým zamyslením zapozerali na chrobáka lezúceho po stene. 146 povedal niekto. Tiež som uvažoval nad niečim medzi 140 a 150 no pekne... zachvíľu máme výročie... Tak je veru. Majte sa chlapi.

4 názory

johny45
09. 11. 2007
Dát tip
Prvy odstavec mi pripadal ako do vetra zavesene pismena, ale druhy odstavec sa mi pacil. Skoda, ze je to take kratke a ze si to nejako viac nerozvinul. Tip za ten druhy odstavec a ten napad s cislami...

..ale tak pobavilo...asiciacie..ale ukocirovane...po case..usmev....

Háber
03. 11. 2007
Dát tip
hahaha

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru