Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Psaní na kost

Výběr: Print
04. 11. 2007
7
24
4429
Autor
Milly

2.11.2007

Umim vůbec něco jinýho než nahánět strach svou odtažitostí, anebo se přimknout těsně až k udušení?

Zmítám se mezi držením si odstupu od lidí a touhou po blízkosti. Vyjádřím nadšení- reakci vnímám jako chladnou- pálí to a bolí a stojím sama v poli.
Prší a ruce mám v kapsách
bláto
a zima
 
jako embryo nějaký... nějak znetvořený
si připadám

nenaplněná

citlivá a necitlivá, co se zamiluje jednou za 5 let- silně a vášnivě
já to říkala, já mu to, C., říkala
Bojim se otevřenosti, že
zbývá po ní bolest (a pod ní taky)

otvírá hlubokou, černou studnu
a sex
Sex mně pak chybí- a zároveň se bojim se
chlapa dotknout
pláču, utěšuj mě a obejmi
prosím
do sebe- měkkost a útulnost
bezpečí
můžu klidně spát
a nebolí
už to nebolí

Musíš pořád narážet křídly do skla?

Bojim se, že už mě nebudeš mít rád, když Ti to řeknu- ani jako kamarád, ale musim, musim to někomu říct (anebo radši někomu cizímu?)
Musim- nosim v sobě hory- drtí mě na prach
(Adam je šťastnej člověk- neví, proč by se měl někdo svěřovat s problémy cizím, když má přece blízké).

Jsem vyschlá a kopu kolem sebe nohama.

Já bych chápala, kdyby mě už nikdy nechtěl nikdo vidět.

Seberu z chodníku zářící víčko od piva- taky je to poklad- a dá se zahřát v dlani....

Mám chuť lámat autům antény- musí to být tak snadné. Proč to lidi nedělaj?

Tenhle list je krásný... a tenhle,
 jak se třpytí. Třeba je to znamení,
že ho mám sebrat.
Ale vždyť jsou všechny stejný a
všechny je domů odnýst nemůžu
Ať jdou ty listy do píči!!

Schovat se do básniček a jejich
    hudby- to je bezpečný
Poslouchám jeho hlas- písničku- z počítače

Schoulím se do postele s plyšovým koťátkem v rukách

Všichni mě musí vidět- já- hladová jáma s prázdnýma očima







* tady jsou ty písničky :-) : http://www.cermaque.wz.cz/mp3.php

24 názorů

Milly
10. 11. 2007
Dát tip
Tangens_Omega36: taky nejseš já, abys to psal takhle.. .-) Tak dobře, že píšeš jinak. :-)) Díky. Amiška: no..., nic. :-) Děkuju.

Amiška
09. 11. 2007
Dát tip
ty jo.to je super!!! *

tak to nech být - on o nic nepřijde, když se to nedozví - nebo se to dozví náhodou :))) myslela jsem to tak, že se mi jeho texty moc líbí!

Milly
07. 11. 2007
Dát tip
Hele, já mu nebudu psát, že se Ti líběj jeho písňový texty- anebo básně, anebo fotky?? Ani nevim, jaks to myslela vlastně.. A vůbec- to by bylo trpaný... :-)

když chceš, tak to udělej ty :)))

Milly
07. 11. 2007
Dát tip
Uff.... :-) (ale jemu to taky můžeš říct :-))

nene, to říkám tobě :)))

Milly
07. 11. 2007
Dát tip
Hele!!! Snad ho neposíláš sem?? :-o To mu napiš na autorskou stránku třeba.. .-)

no tohle??? on se mi moc líbí - chtěla jsem se zeptat, komu mohu poslat hvězdičky, ale nějak jsem to pak smetla, abych nepřevedla pozornost od tebe jinam takže ******* pro tkalce :)))))

Milly
07. 11. 2007
Dát tip
Jarmila: a asi jsem měla říct, že ty písničky jsou od tkalce- nějak mi to nedošlo, že to nemusí každej poznat.. :-)

Milly
07. 11. 2007
Dát tip
Jarmila: a asi jsem měla říct, že ty písničky jsou od tkalce- nějak mi to nedošlo, že to nemusí každej poznat.. :-)

tak jo, nahlédnu :)))

Milly
07. 11. 2007
Dát tip
No, počkej.... tam jsou i jiný pěkný.. :-))

vím a děkuju! ušetřila´s mi čas :)))

Milly
07. 11. 2007
Dát tip
Jarmila: však ty texty jsou http://www.cermaque.wz.cz/mp3.php- tady.. :-)) Jsem vybrala ty, co mě nejvíc vzaly zatím a trošku jinak, než jsou tam psaný- tak, jak je zpívá..

jsi zlatíčko! děkuju!!!! :))))

Milly
07. 11. 2007
Dát tip
Printe, uf.... :-) (to všechny .-)) Marthin: ty jo... :-) Děkuji za poklonu. Jarmila: jo, to je škoda... Hele... :-) : "vím ještě svedu hnát se k měsíci jak ryba k díře v ledu dřevěná láska se vrtí krasojezdkyně na štíru ještě se bojí papíru víc než smrti ještě se bojí zrcadla víc než sebe že by jí hlava dopadla o vlásek dál než hřeben vím ještě svedu hnát se k měsíci podoben kamenu o vlásek víc než ústřici jak rybí oči dírám v ledu" *** "bubák se dívá na lásku a pak ji tráví u řeky vyčítá hrany oblázkům jako by sám byl manekýn vyčítá píseň vodě že neni o svobodě ale o divokym dotýkání a sám se jako zloděj nad tou rychlou vodou sklání a studenou dlaní šahá na sebe i na ni musíš-li jdi si říká ale jdi si nahá ať všechno vidí kdo tě chtěl na rybí duše ať nepřísahá to radši na lesk rybích těl bubák se dívá na lásku a potom pláče u řeky závidí lásku oblázkům jako by byla navěky závidí píseň vodě že neni o svobodě ale o divokym dotýkání a pak jde do obchodu pomilovat stolní vodu mít na chvíli aspoň zdání stání" *** "měsíc je oplatka v prstech ho rozdrolíš louže jak zrcátka lesknou se na polích jdou přes ně za tebou lidé a zvířátka nesměj se mají-li chlupaté uši čumáčky od moruší raději dívej se pozorně dívej se kde mají schovanou duši napijme se ještě vína ať je zdráva evelína ať až bude líbat chlapce najde štěstí ve své lásce až my budem staří tlustí ať ji radost neopustí svá přání vyplň si dřív než se promění jak slunce v meruňku jak hlupci v spolčení nesměj se mají-li chlupaté uši čumáčky od moruší raději dívej pozorně dívej se kde mají schovanou duši"

sakrblééé, a já nemám zvukovku! :((((( překrásná /před x lety také o mně ..../ *****

Marthin
04. 11. 2007
Dát tip
To je nářez..ještěžě jsem po opici a není mi ouplně dobře, jinak bych se musel jít ožrat..

Print
04. 11. 2007
Dát tip
upřímně z tebe****

...

nějak nemám vhodná slova

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru