Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pacient 02-4413/55

04. 06. 2001
8
0
2424
Autor
Marigold

Jsou chvíle, kdy je potřeba stanout čelem, tváří tvář proti zrcadlu ve vyšetřovací čele. Jsou chvíle, kdy je třeba mužně si dodat odvahy a ve vybrané společnosti položit nevybíravou otázku:"Kde tady máte velkej bílej telefon?" Jsou chvíle, kdy je třeba se podepsat na účet, na sádru, do žákovský místo rodičů, pod mírovou smlouvu anebo pod svoje díla. Vzhledem k tomu, že schizofrenie je už značná, odpoutávám svou osobnost a mažu se tam, kde bych být neměl. všechno tady jste už četli, takže jenom pro pořádek:)))...

ŽEBŘÍČEK TĚCH NEJ.... 
1.místo......Já
2.místo......Já
3.místo......Já(to sem ale dobrej)
4.místo........
5.místo........
6.místo........
7.místo......Já(indispozice)

8.místo........

9.místo.......prkýnko vod hajzlu

10.místo......kupka hnoje

11.místo......kanál

111.místo........

1111.místo........

11111.místo........

111111.místo.......Moje vši

poslední místo.....VY vši(chni)

 

NÁZEV DÍLA
Prolog: 
MILÝ AUTORE, ČTENÁŘI, ČI NÁHODNÝ NÁVŠTĚVNÍKU PÍSMÁKA!!

Buďte vítám na stránkách amatérského literárního umění, jenž má být útočištěm všem prozatím neznámým autorům, kteří chtějí svá díla uveřejnit, a zatím jim k tomu nebyla dána dostatečná příležitost.
Rozhodně ale "nezavírejte okno", pokud sami netvoříte, ale raději čtete. Pak je Písmák ideálním místem i pro Vás, protože si zde můžete díla nejen přečíst, ale dát autorovi i cennou radu či pochvalu. Proto neváhejte a ponořte se do světa literatury...

Nyní již nevstupujete do začínajícího projektu, ale do rozjeté lodi, která disponuje přes 1000 díly od desítek autorů, téměř 7000 kritikami (názory) k těmto dílům. Přesto si však zachovává svůj řád. Prohlédněte si tedy jak Písmák funguje (k pochopení je tu NÁPOVĚDA) a zvažte, jestli se chcete stát také autorem. Prozatím vám Písmák občas ohlásí "chyba identifikace", a to tehdy, pokud narazíte na volbu kterou mají dostupnou pouze registrovaní autoři (např. posílání díla). Nicméně pokud se chcete také vyjádřit, kritiky posílat můžete, k dílům se zařadí (a autorem bude anonym).

Cokoliv je špatně, nejasné, či jinak nestravitelné mi oznamujte.

 
Název díla 
http://www.pismak.cz/cgi-bin/vypsoub.pl?index2.html&&17ll0Z0ybWnFM 
 

CHRÁNĚNÁ KRAJINNÁ OBLAST 

Český svaz ochránců přírody
uzavřel veřejné záchody
kachlíky špinavé po stolici
obchází myslivec s brokovnicí
v podmínkách smradu a tísně
střeží tam chránění plísně.

 

POUDAČKA
Prolog: 
Lidová poudačka ...
 
Poudačka 
Mjela bábka
štyre jábka
a dědoušek
jen dvě
dej mi bábko
jedno jábko
budeme mít
stejně.

Měla chátra
mjela játra
alkoholik ne
dej mi chátro
jedno játro
ty moje sou
kamenné.

Mjela bábka
mjela játra
a dědoušek ne
dědek chlastá
babka chátrá
voba se maj
stejně.

HA PÍP END ! 
 
SOUKROMÝ SEZNAM PRO UJASNĚNÍ OSOBNÍCH HODNOT 
Mám rád svá kámoše
mám rád svý rybičky
mám rád pěkný knížky
mám rád básníky
mám rád jednu holku
mám rád Ježíše
mám rád přírodu
mám rád podzim.

Hmmm...něco tady nehraje...
-Že by to byly ty rybičky ???
Ne.To.Ne...
No jo!!! Kdo má rád mě???
Kámoši? No, jak kdy, občas dokážu bejt pěkně sarkastickej...Rybičky? No, krmím je většinou já, ale nevím, jestli to úplně chápou, zvlášť teda ten výlov, když jim čistím akvárko. Básníci? ÉéÉé...někdy je v kritikách dost nešetřím. MÁM TO ! Má mě ráda !Je to Ona!! Já to vždycky věděl!!! Juchůůů!!!!!!!!!!! MÁ MĚ RÁÁÁDA!!!MÁ MĚ RÁDA!! Má mě ráda!! Má mě ráda! Má!...má...má? Má???....no tak nic...Třeba si to jednou vážně rozmyslí. Tak kdo mě má vůbec rád? No to už snad zbývá jenom...Nééé. Člověče, co to tady plácáš za nesmysly ? Dyť to je úplně zcestný todleto, co to tady říkáš...No. Vzpamatuj se. A mimochodem UŽ DÁVNO UMŘEL. To víš, dneska už se na nebe nehraje, to by muselo bejt vědecky doložený a...a...a..a vůbec. Podívej se kolem sebe ! Jak lidi žijou. Co jim chybí k životu? Maj třeba...maj...maj...maj...maj se rádi! Tak! Maj se rádi a basta a máš tam i vysoký mravní hodnoty! Maj se rááááádi...no tedy když se zrovna ..ehm...když se nehádaj nebo neperou nebo nevymejšlej hlouposti nebo když si nezáviděj nebo nemaj čas na svý děti nebo nekašlou na starý lidi v tramvaji nebo nepracujou od rána do večera nebo nejsou opilí nebo...ale no táák! Dej si pozor, co říkáš. Tak přeci nemůžeš vůbec uvažovat, takhle...Vem si třeba vědu, ta to má všechno pod kontrolou ! Lékařství, sociologie-no! Ty už to vyřešili...Anebo něco, něco jako třeba biologie, botanika, zoologie, který žasnou nad dokonalostí přírody (máš rád přírodu, ne? Jasně, máš jí v seznamu!) Tak tyhle vědy, ty zkoumaj, jak je to všechno dokonale a úžasně vymyšlený!!...FUJ! Co to zase říkáš! Dej si pozor na terminologii, když se bavíš o vědě, tak musíš vědecky! Jak se to všechno skvěle VYVINULO (to je to správné slovo, no vidíš, jak ti to jde), a že se nám to při tom vývoji nyvzájem nepožralo, no takový úžasný náhody! Jak nám to pan Darwin krásně vymyslel!!!...nebóóó...Astronomie! Astrofyzika!!! To je nááářez!!!! Tak ty zkoumaj vzdálený galaxie a jak je to všechno monstrózní a země, že koluje v přesné vzdálenosti od slunce, takže tady můžeme vůbec žít a ten velkej třesk, no ten to teda vymyslel! FUJ!!Už zase! Zase to sem pleteš. Dyť velkej třesk je přeci ta nejúžasnější náhoda ve vesmíru! Krásnější už nezažiješ! A vem se život !!! TO je vůbec ta nejúžasnější náhoda ve vesmíru ! ...hmmm...Nééé! Vem si lásku!!! To je vůbec ta nejúžasnější náhoda ve vesmíru!...
...


...
Bože, tak já jsem právě kapituloval.
A jestli si láska k tobě zaslouží blázinec, tak se tam těším, musí to bejt požehnaný místo!:) 

 

COŽE?
Prolog: 
Neuvěřitlené se stalo skutkem...!
 
Cože? 

Roztržení oblak

Pohleď!
Kvete bodlák!
 
VYPLOUVÁM~~~
Prolog: 
Zvedněte kotvy přirezlé ku dnu a když to nepůjde tak je tak nechte stejně už nikde zastavovovat nebudem... 
Vyplouvám~~~ 
....

Já, bludný holanďan

barokní vrak

v ustrnulých ornamentech mlhy

za zvuku polnic budoucích

tak jako kdysi Eärendil

tak jako kdysi Noe

vyplouvám za hvězdou

za hvězdou ze Zjevení

za hvězdou krále Davida

z mol Sodomských

a zátok Gomorských

z přístavů před potopou

a věčného Dunquirku

v posledních chvílích Nagasaki

a z noci v Drážďanech

a z rána v Osvětimi

až tam, kde obzor splývá s nebem

vyplouvám za hvězdou

za jasnou hvězdou Jitřní

za hvězdou Krále králů

za zády

štuky

a sirény

a pláč

výkřiky Nazghúlů

a ticho po výstřelech

a mráz z Kremlu

odpadky z New Yorku

a Nietzche

a Feuerbach

a Marx

a Darwin, Mao Ce-tung, Goebbles, Himmler, Bormann, Molotov, Ribbentrop, Mussolini, Chruščov, Mengele, Uljanov, Kim Ir Sen, Quisling, Hlinka, Heydrich,  Husajn, Pol Pot, Džugašvili...

a trosky z letadel

a trosky z lidí

....

tak jako kdysi Eärendil

tak jako kdysi Noe

vyplouvám....

 


B.Ezejmenij
06. 11. 2006
Dát tip
che*

Tak v tomhle tě poznávám... :)) Teda nepoznávám, ale... tak nějak to hodně vysvětluje. Z milionu důvodů dík že jsi.

JRR
13. 05. 2003
Dát tip
... Ty jsi blázen* Patří Ti svět, brácho*

cup_of_tea
06. 12. 2001
Dát tip
Vsichni sme blazni... krasna pravda :)))

Jochanien
05. 12. 2001
Dát tip
proč avizo?:-((

Marigold
04. 12. 2001
Dát tip
Ale možná, že jsem taky úplně normální.... Kdo je vlastně blázen....? :-)

cup_of_tea
02. 12. 2001
Dát tip
To je vazne naprosto uzasny !!! *** :) Ses krasnej blazen :)))

:o)))***************

Šílená
05. 06. 2001
Dát tip
to nebyla odvaha....ehm... to byla BLBOST:O))))))))))))))!!! nazývejme vjeci pravejma ménama;o)))

Print
04. 06. 2001
Dát tip
S vyraženým dechem..... *!

uf to se mi ulevilo... "Paní doktorko, ten malej zelej mužíček v mý hlavě už není!"

Šílená
04. 06. 2001
Dát tip
:o))))))))) ehm.....jestli si tohle přečte nějakej psychiatr....tak...ehm...no budu ti házet přes zeď pomeranče..výměnou..za tebou popsanej toaletní papír ju? bereš?.....

Jochanien
04. 06. 2001
Dát tip
proč se ten nick nedá stáhnout?xakru?:-)))) Ť!

Marigold
04. 06. 2001
Dát tip
Šili: 1)pomeranče já rád 2)v Bohnicích není zeď, ale plot (viděl jsem to na festivalu:O))))))....) 3)Takže když budu hodně psát, tak budu po chvíli zasypán MEZI PLODY ? Fajn to je dobrej kšeft:)))))

Vojtek
04. 06. 2001
Dát tip
Kouříš???? dával bych ti vždycky přes plot potáhnout.... *!!!

Marigold
04. 06. 2001
Dát tip
Nekouřím,ale přesto ti děkuji statečný dobrodinče! Až se panu doktorovy splaší včely, dám ti vědět!;)

Matyjustin
04. 06. 2001
Dát tip
Byl jsem tady :-)

Šílená
04. 06. 2001
Dát tip
Marigolde...tedy...nechci polemizovat....ale...já tam byla taky...a to co jsem přelézala abych nemusela platit vstupný...a u čeho mě nachytal strážnej jak se tam krčím za stromem v mraveništi a dělám že tam nejsem....tak to BYLA ZEĎ!!! :o))))

...přes plot jsem přelézala až po sléze s Lampářem když jsme .... ale to už je jiná historie;o)

ale to nic nemění na tom že jsem se tady (i tam) hezky pobavila:o)))

Falka
04. 06. 2001
Dát tip
V Bohnicích že nejni zeď??? Chááááá, Šílko, potom jsme zralý na ubytování a ten jézedák, co nás skrz ni s Mahonkem pašoval, taky .o)))) Jo a asi jsem se ještě dostatečně neomluvila za toho dědulu, co tě objevil v tom mraveništi, když jsem s ním zapřádala hovor, ale zase... nebyla by to taková bžunda :o))))))) Marigoldeéééééé...!!! Jakože si pomerančů děsně moc vážim, těch by teda muselo být, za tohle :o))))))))*

Šílená
04. 06. 2001
Dát tip
ehm..........:o))))))))))))))))))!!!!!!!!!!!!! Falko...ehm.....bžunda..tak ta je s tebou tak nějak nepřetržitě.....já jen......indiáni to dělávali tak že odlákávali pozornost od svých spolubojovníků....no Falinka je takovej svéráznej bojovník:o)))!!! ale...já prostě nemůžu jinak....jednou si moje ségra takže tě nejde nemilovat.o)!

Falka
04. 06. 2001
Dát tip
Já sem eště takovej malej indián, víš? Já přes tu zeď (co tam vlastně ani není) prostě neviděla... ;o)))

zolli
04. 06. 2001
Dát tip
Zeďnáři?! Co zase lezete do mraveniště! To je vidět, že jste sebou neměli maminku! A vůbec neplkejte tady, pod tímhle..to je unféér. MariGole dík zase moc pěkné. Bude li třeba, tak Ti hodím i jiné ovoce. To ze stromu poznání bys asi nechtěl, že? Takže zůstanem při osvědčených fících.

Marigold
04. 06. 2001
Dát tip
Šílená: No tak jo:))) Hele, ale to mraveniště, .....uáááá....!!!! To musela bejt odvaha!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru