Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mý kotě bolí bříško, když je samo

07. 11. 2007
7
20
3378
Autor
Milly

6.11.2007 pod modrým nebem s modrejma a oranžovejma hvězdičkama, který dodává sílu (pocitům??) g.e.

Pojď si hrát!

Mý kotě zas tlapkou hrabe do vzduchu

Tlapká po Tvé ruce...

jen tak zkusmo, co kdyby..., co Ty na to

projede drápky hebkost Tvých vlasů

a poškrábat si nechá polštářky

strništěm na tváři

Neodstrkuj ho, prosím

to bolí

a kotěti pak padá zlatá tygří maska

Je na něj najednou moc velká,

zůstane pod ní zavalený

pod nehybnou

schoulit se k polštáři chlupatýmu

Nenuť ho muset říkat

"Prosím Tě......"

(a pak Ti skočit do řeči po chvíli,

protože jinak by to z něj nevylezlo)

"... objal bys mě.........?"

               a

"Vážně Ti to nevadí?"

a přemejšlet o tom,

co asi znamená

pak Tvoje nervózní hlazení

když se chce strčit hlavu pod křídlo

kočka! Jakej paradox...

a poslouchat jen rytmus Tvýho srdce,

Tvůj konejšivej hlas

a něžný hlazení po zádech

Nenech ho,

prosím,

pak přemýšlet o tom,

jestli

neobtěžovalo.


20 názorů

Milly
20. 11. 2007
Dát tip
J_i_ř_í_k_u! :-)) Už zas vim, proč jsem Ti psala kdysi, že tu chybí Tvý psaní...

j_i_r_i_k
20. 11. 2007
Dát tip
Milly: "a pak, že Tvý kritiky nestojí za přemýšlení" To že jsem napsal? Páááni, ja někdy tak kecám, když jsem upřímnej...

Milly
20. 11. 2007
Dát tip
Když já nevim, co nebudeš říkat..., hej, řekni to....... .-) Prosím. Jojo... :-) * Děkuju....... ------------------------- j_i_r_i_k: dobře vystiženo.... (a pak, že Tvý kritiky nestojí za přemýšlení... .-)) -------------------------- Karol.: sakra nepříjemnej pocit, co..? :-) -------------------------- Laura: díky.., jsem ráda, že to někomu něco dalo. :-)

"a oni že to je krásný"...tak ne, to říkat nebudu.)...ale je...je, moc... něžná..připomíná mi beránky na obloze:) a taky..."tlapká"...nádherný slovo tohle...*

j_i_r_i_k
18. 11. 2007
Dát tip
A ráno na dvorku u popelnic přetahuješ se se spráskaným štěnětem o skrovné zbytky včerejší hostiny, už nejde o bezpečí, když je hlad...

Arwennn
08. 11. 2007
Dát tip
tenhle pocit znám. moje kotě ho v tom případě zrovna obtěžovalo

tanec
08. 11. 2007
Dát tip
OK... budu tě číst dál

Milly
08. 11. 2007
Dát tip
Díky za vysvětlení.. Jen abych věděla. :-)

tanec
08. 11. 2007
Dát tip
Na tip to nevypadá, ale na hvězdy a to 4 ano.Proč plýtvat slovy, když je vše napsáno?

Milly
08. 11. 2007
Dát tip
Co to? Ty 4 hvězdičky měl bejt tip, anebo 4 body z pěti (třeba)? .-)

tanec
08. 11. 2007
Dát tip
****

Milly
07. 11. 2007
Dát tip
Mňauuumrrrr... Rr..

pěkná kočičina :o) když si kočičí signály dávají lidé, ani k tomu nepotřebují slova...

ty mi dáváš, Milly! :)))) pestrostí jsem měla na mysli názorovou pestrost, v komentářích co ti mám na to říct? tvůj text mi vytáhl z mysli reakci - já nehodnotím tebe ani báseň, jenom píšu, co ve mně vzbudila - pocit, myšlenku atd. nemyslím, že je to o chybách, ale o nejistotách není třeba se nikomu vbízet, jen být sám sebou - dělá to divy v té správné společnosti :)))

Milly
07. 11. 2007
Dát tip
No.. ona hlavně ta pravda- to záleží na tom, odkud se člověk zrovna kouká... A myslim, že málokdy jednaj lidi "dokonale" a stejnak jsou spolu tak, jak jsou, proto, že se právě nějak potřebujou. Pestrost- jako střídat ve vkládání "dobrý" a "špatný" díla.....? :-)) A na tu otázku (otázka :-)): protože máme tendenci se za každou "chybu" nenávidět? (a to bolí)

je to jeden úhel pohledu na tvoji báseň - zavítají sem jiní, vyjádří se jinak pestrost je důležitá :))) pravdu znáš jenom ty - často lžeme hlavně sobě, proč? .......

Milly
07. 11. 2007
Dát tip
Jarmilo, a co když je sám v rozpacích víc? A co když jsem já naprostější sobec?? .-) Nicméně díky.. Jestli se Ti to vážně líbí..... Už jsem přemýšlela, jestli to nesmazat.. (pro uměleckou ne/kvalitu)

muž, který přivede ženu do rozpaků není nic víc, než prachsprostý sobec - zvaž to, kotě ... *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru