Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlaštovky (43)

12. 11. 2007
8
12
3164

Spravedlnost

kde má svou míru

kde hledat její hranice?

tam pro jednoho výhru značí

kde pro jiného pranice


12 názorů

pozdě :))) dala jsem si ho ke snídani!

palino8
12. 11. 2007
Dát tip
*

tak si dej před spaní¨m ještě Tibora :o) nebo dobrou?...

já do hajan :)))

šup do hejna :o)

...jsem soudce, ode mne spravedlnost nečekejte - řekl ten v černém taláru.

Moc ti děkuji za poslední komentář, Rosťo - nevysvětluj si to tak, že ho ignoruji. Naopak. Přemýšlím, v čem to vězí, že napíšu cokoliv jiného a setká se to s přijetím. Nepochybuji, že to není dobré, když to říkáš. Jenom to neumím napravit a nemohu odstranit - připadala bych si hloupě. Nemám ambici vypadat za každou cenu jako tvůrce, který umí. Hledám. Co nacházím, zaznamenávám. Nic víc, nic míň. Polichocena /mnohdy s hlubokým dojetím/, když psané někoho osloví. Nestačím se divit - jako malá :))) - to je pro mě důležité. Trénuješ moji ješitnost a pýchu - vydržím. Věřím ti totiž.

téma vzešlo z nefér bitky, ale chci, aby se i v Norsku líbila ... díky Jani :)))

Janina6
12. 11. 2007
Dát tip
Mně se líbí... i když moje fantazie si ten konec při čtení trochu upravila - tam pro jednoho výhru značí, kde pro jiného pranic... :-)*

Abi
12. 11. 2007
Dát tip
Báseň to možná není, ale hodně dobrý postřeh ano - prostě fajnová vlaštovička:-)

Norsko 1
12. 11. 2007
Dát tip
to není dobré, jarmilo :-)(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru