Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sně(že)ní

15. 11. 2007
3
12
1710
Autor
Jade

Sněhová vločka roztála mi na rtu

Chladný polibek

První z mnoha


12 názorů

j_i_r_i_k
20. 04. 2008
Dát tip
Ano, miniatura, pod skořápkou je toho více, jen váhám, zda jsi to tam dala Ty...

Byl jsem krapet konsternován, nikoliv naštván (možná trochu). Nejde o tebe. Ta báseň mi dala hodně zabrat a musel jsem zvolit formu - tudíž tu nejjednodušší. Nerad píšu složitě, neboť mi z toho vyjdou kraviny. Já preferuju jednoduchost, možná jsem to u tohoto dílka přehnal, ale jinak to nešlo. Možná prózou. Dík za vyslechnutí a zatím ahoj.

Jade
02. 02. 2008
Dát tip
pichlas - ok, nemusis to obhajovat, byl to jen muj nazor a otazka ciste recnika. priste mi prosimte reakci na moji kritiku tveho dila napis primo k tomu a posli avi, tady to pusobi trosku nepatricne...:)

Maso může být rudé. Nejsem chyrurg, abych poznal, jaký je maso. Určitě je to taky kvůli rýmu. Nikdy jsem netvrdil, že je to správně. Spousta lidí tu píše tak, že tomu není ani rozumět českou řečí (nedává to hlavu ani patu), to nezna- ná, že si nějakou koninu nesmím vymyslet.

Ježková
29. 12. 2007
Dát tip
Po prvním přečtení jsem si troufla souhlasit s Ay´le, po druhém a třetím se mi to začalo velmi líbit. Dejchá z toho taková skrytě smutná nálada... Tleskám! *

kapitan
16. 11. 2007
Dát tip
A mnoho dalších..bude

sabi
15. 11. 2007
Dát tip
hmmmm... nezne... ja mam z toho snehu takovou radost, ze poradam na balkone hotove orgie! -)) T

Ay´Le
15. 11. 2007
Dát tip
vec nazoru..

Jade
15. 11. 2007
Dát tip
neřekla bych, Ay´Le, jen nesmíš jít jen po povrchu...

Ay´Le
15. 11. 2007
Dát tip
takovy..vcelku o nicem..

silence
15. 11. 2007
Dát tip
je jako ta vlocka, krasna, vsak v tom snezeni se lehce ztrati ...

pupin
15. 11. 2007
Dát tip
takových dostávat mraky!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru