Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slibuji (vlastně sama sobě) - zapomenu

06. 06. 2001
10
0
3950
Autor
Kytička

Ráda bych, abyste si to všichni přečetli a třeba i vyjádřili. Děkuji. Kytí

Slibuji

(vlastně sama sobě)

zapomenu

 

Odjíždíš…

Já sbohem dávám!
Nevěříš?
Vždyť Ti mávám

Zapomenu, i když nechci

Na Tebe

již nevzpomenu

Přeji Ti štěstí!
Chci zase žít

a mít svůj život ráda

Nechci už snít

Je to věc zrádná

Vzdávám svou lásku

Nesmí Ti patřit

Máš jinou krásku

Mě musí stačit

Tvoje štěstí

Přeji Ti to nejlepší

 

Slibuji! Zapomenu.

Kéž do tří týdnů….

Zapomenu

kdo je můj ideál

i když za to stál

 

Sbohem,

chci zase žít dál.

 

 

5.6.01, 0,35 hod.

&&Danny&&06.06.2001&&0 toto je jedna z mála situací, kdy mi vůbec nevadí zneužití kategorie Upoutávka. (ty mě neznáš, ale věř, že tohle je ode mě vlastně komplimentík :-) típnu za odvahu týkající se výběru kategorie. ...a dále sni, že přijde On, tvého srdce šampión, jo?
Krel
03. 01. 2003
Dát tip
Nikdy nezapomeneš...a je to tak lepší....

tady už vše bylo řečeno a tohle znám víc než dobře...nezapomeneš...

Toxman
05. 06. 2002
Dát tip
Chce to velkou odvahu a sílu. Ale jakž takž přežít se dá ledacos. Já bych přidal taky jednoho Nohavicu: Bylo by to krásné, kdyby srdce bylo klidné, ale ono není, hmm, hmm nebylo a není.

Kytička
05. 06. 2002
Dát tip
Krásné děkuji.... PS: Jarka zbožňuji..., má krásné texty...ach ten život neposedný, i to srdce :-)

Blaznivkaaa
25. 02. 2002
Dát tip
Já už radši nikomu nic neslibuju...::) Ani sobě...:)!*

Atala
01. 09. 2001
Dát tip
Zapomenout? Nechci, ale přeji si to... :(*

Diana
18. 06. 2001
Dát tip
Každý v tom klubu zlomených srdcí někdy byl, je, či bude. A proto Tip, za pravdivost.

Bacil
12. 06. 2001
Dát tip
Ach Kvítičko... ten život s těmi láskami je složitý... hrozně...

Kytička
07. 06. 2001
Dát tip
wqw: Máš pravdu, díky....

Rony
07. 06. 2001
Dát tip
Proč zapomínat na hezké chvíle když skončí? Neslibuj co splnit nemůžeš. (a třeba ani nechceš)

Kytička
07. 06. 2001
Dát tip
Rony, protože jinak nezačnu znovu žít....

Rony
07. 06. 2001
Dát tip
Ale Ty přeci žiješ,cítíš - tedy jsi živá, a jak jinak bys mohla psát taková krásná dílka?

bláhovey
07. 06. 2001
Dát tip
sejde z očí... a mysl? když ji uhlídáte, aby nekoukala... a víte co je největší legrace? první pohled po té, co se v hlavě dotočí deska "je báječná je báječná je báječná je..."
...každá deska se časem ohraje a praskne... ...gramofony mívají vypínač... ...nebo aspoň pupeční šňůru...
posílám sluníčko a nůžky pa b & b :-))

Kytička
06. 06. 2001
Dát tip
Děkuji, Jani. Musím to zvládnout.... Časem....

Miroslawek
06. 06. 2001
Dát tip
nezapomeneš ... vlastně by to bylo špatně - zapomenout ... a věř mi, že vím, o čem mluvím ... jak, zpívá Nohavica v jedné písničce: Nezapomeň a žij ... no, s tím druhým mám taky problémy ... drž se ..

Zasněná
06. 06. 2001
Dát tip
Tohle jsem si sama sobě taky slibovala, ale stejně mě vyléčil až čas. Přeju ti hodně štěstí a stojí za to žít dál, zas příjde jiný ideál!

fox
06. 06. 2001
Dát tip
-sejde z oci, sejde z mysli -tam kde mas nohy mas i hlavu ( a srdce ) -lehko se mluvi, hure cini

Miroslawek
06. 06. 2001
Dát tip
fox: sejde z očí sejde z mysli ... neplatí .. alespoň pro mne ne ... právě teď ... a už dlouho (5 měsíců)

fox
06. 06. 2001
Dát tip
Miro: ja vim, proto sem tam dodal treti radek, je to takove chlacholeni, u me taky neplati, uz je to 4 mesice a to jsme se skoro neznali...

Miroslawek
06. 06. 2001
Dát tip Kytička
fox: nezaložíme klub zlomených srdcí ? ... třeba se tam přihlásí nějaké utěšitelky ;o)))))))

fox
06. 06. 2001
Dát tip
Miro: to zni fajne :-)..joo

fox
06. 06. 2001
Dát tip
az na to avizo

Zasněná
06. 06. 2001
Dát tip
Tak to se hned hlásím do toho klubu zlomených srdcí, můžeme se utěšovat navzájem. :-) Moje srdce je už sice znova sešitý dohromady, ale stejně občas nějaký steh povolí.

Kytička
06. 06. 2001
Dát tip
All: Moc vám všem děkuji! Jsem teď ráda, že jsem tu básničku zveřejnila, ani jsem netušila, že je tolik lidí v podobné situaci.... Snáze se píše a mluví, hůře se koná ale jednou to překonáme... No, ne?

djPes
06. 06. 2001
Dát tip
Ideal byly nejake pekarny, uz nejsou, uz zkrachovaly...takze prijdou dalsi žampioni, ber je s humorem. Nebo, jak taky psal Basnik, Sbohem, a kdybychom se vickrat nepotkali, bylo to krasne...a bylo toho dost!! Ja myslel, ze srdce jde zlomit, jen kdyz ho zmrazis. Pri teplote nad 34 st. je to potvora ohebna

LILINKA
06. 06. 2001
Dát tip
Tak to já mám taky polámané srdíčko. Je tak těžké zapomenout. Snad možná nemožné, ale čas ohladí ostré hrany vzpomínek.

Erynea
06. 06. 2001
Dát tip
Je těžké splnit takový slib...držím ti palce

Albireo
06. 06. 2001
Dát tip
Tak já se do toho klubu hlásím také. We shall overcome. Kytí, abych nezapomněl - tipajs!

Kytička
06. 06. 2001
Dát tip
Albí, myslím, že tohle si ani nezasloužilo TIP, možná TIP za odvahu, že to chci zkusit zapomenout Ale kdy se to podaří řekněte kdy.....

suva
06. 06. 2001
Dát tip
Tak Míwo, kde je ten klub??? :c) Sakra, zapomínat, kdo to kdy slyšel.... jen se s tím vyrovnat, v tom je kumšt, zapomenout asi nejde.

Albireo
06. 06. 2001
Dát tip
Kvítečku něžný, to zapomenutí asi přijde tím dřív, čím míň se o to budeš vědomě snažit.


dablik008
06. 06. 2001
Dát tip
...nejde zapomenout... *!

wqw
06. 06. 2001
Dát tip
můžu jen napsat, že bolest nakonec ustoupí, ale vzpomínka zůstane...napořád i když bledší...ale zůstane , otupí se hrany a bude líp.........než přijde další.........koloběh... přeju Kyti lepší dny....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru