Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Monolog

18. 11. 2007
5
7
3490
Čímpak je to, nevím čím, že když číslo vytočím, nikdo se mi neozývá; co jiného mi pak zbývá, než dál držet sluchátko, věřit, že už zakrátko druhé v dáli rychle zvedáš, zvědavost ti spáti nedá, chceš mě slyšet, šeptám – kéž monolog si vyslechneš. V duchu brebtám, veršuji, chci říct, že tě miluji, cosi ale hrdlo dusí, vyznání jít z tebe musí a tak čekám další rok, že uděláš první krok.

7 názorů

Chybí ti tam jedno ČIM! (Mě určitě ničičím)

Miroslawek
22. 11. 2007
Dát tip
Malá zlodějská Čim čarára čim čim, čím Jarmilu vytočím? Přivlastníš si nakrátko utržené sluchátko. Sebestová ani Mach nezanechal v mysli strach a Jonatán starý cvok skáče jako chvostoskok.

...to už je starý................ale trvá..... (:-)

Janina6
18. 11. 2007
Dát tip
Syn zrovna čte Dykova Krysaře, a tam je taková krásná pasáž: "Čekal trpělivě a odevzdaně, dočkal se však málokdy čeho. Říkají, že se tak děje těm, kdo trpělivě a odevzdaně čekají." To jen tak k tématu. Já vím, že v životě to tak jednoduché není... :-))

čekanka u cesty by z tebe byla ....*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru