Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

o trapnoszti tentokráte na prvou+1

19. 11. 2007
3
15
2239
Autor
miirdas

roztrousit

nabrousit

 

vy

klo

wat

 

ki

lo

wat

 

jako poradce pověřený správou vaší trapnoszti je mou výsostnou povinností vás informovat o změně VAŠICH myšlenkových pochodů

 

uvedení současných parametrů:

produkt trapnoszti je univerzální životní filozofií třetího tisíciletí, která umožňuje od prostého útlumu reality až zajištění veškeré trapszné existence a rizik s ní souvisejících.

 

mezi výčtem možných patálií je potřeba zmínit zejména tyto

  • napadení virtuální popelnicí
  • ztráta svého ega v trapszném meziprostoru
  • vážná choroba způsobená nekompromisním útlumem dříve používaných řešení životních situací
  • smrt následkem nepochopení a s tím souvisejícího jednání okolní populace
  • úraz při výpravě za virtuální popelnicí (ta je prostě všude)
  • hospitalizace (z vyššího principu, nebo díky působení nadpozemsky trapszných sil)

 

  • a mnoho jiných více či méně adrenalinových záležitostí

 

 

pokračujeme dalšími z výhod novodobé existence:

trapnoszt, stejně jako pojišťovací agenti, se vám dostane naprosto všude, do kalhot ,pod kůži a bude se vám procházet po vyplešlých místech vaší hlavy.

 

jde o neporovnatelný výtvor zcela nové úrovně, vyvinutý skupinou nepochopených géniů kdesi v ústeckých kanálech, barech, klubech, hospodách i cizích balkonech s pěkným výhledem na krajinu. všechny tyto skutečnosti skupinu vědátorů vedly k objevu nového způsobu myšlení, který nabízí možnost komplexního řešení sebe samého i svého okolí v průběhu existence jedné nebo více generací.

 

 

uvedení starých parametrů nesnesitelného a nudného bytí:

standardní životní průběh postupující spolu s evolucí a osobitým vývojem jedince zažitý spoustou tisíciletí a životem mnoha našich předků nás dovedl až tam, kde se nyní nacházíme. k hledání nového způsobu vnímání. evoluce postupovala pomaleji, než by kdekdo očekával. lidé se nudí, chodí do práce pět dnů v týdnu, večer si s rodinou sednou k televizi a poslušně sledují sled běžících obrázků v hranatém rámečku. při tom nakrmí sebe a své blízké, někdy vyvenčí domácího mazlíčka a jdou spát, aby druhý den mohli ráno opět vstát do práce. následkem tohoto stereotypu stále víc spořádaných jedinců trpí depresemi a páchá sebevraždy, popřípadě sáhne po nějaké návykové látce.

 

trapnoszt snižuje počet sebevražd

trapnoszt snižuje procentuální výskyt depresí

a to vše zcela bez záruky

 (ještě by bylo možné pokračovat, ale to už by pak bylo nad miirdu dlouhé, tak si to necháme na příště, kdy podrobněji nerozebereme nesmysl trapnoszti)



15 názorů

miirdas
07. 12. 2007
Dát tip
Trapnoszt vznikla jako samojediná nauka o lidské duši zhruba roku 2003. Popírá existenci čehokoli kromě sebe samé. Ostatně má na to plný a lehko vyvratitelný nárok. Dokáže spontánně a relativně nahradit, pokořit, či zcela vyvrátit jakoukoli racionální a doposud prováděnou myšlenku V prapůvodu bylo slovo. TRAPNOSZT. Po dlouhém přemýšlení, inkarnacích, reinkarnacích, flámech a kocovinách se několik jedinců probralo z prachobyčejného bytí a začalo žít. Hodilo za hlavu pár kilo soli, které jim intuice zabránila sníst. Popírá pravěké náboženství, neuznává antiku i s jejími nejvyššími představiteli. O platónově kráse si myslí své. Křesťanství muchlá a recykluje, stejně jako Islám, Buddhismus, Šamanismus a jiné nadzemské vědění i myšlenky (i ty pozemské). :))

moorgaan
06. 12. 2007
Dát tip
v trapu trapnosti se netrap ! trapne trápení trapem zmizí,když je trapný někdo cizí...:-)))

trapáku, nezájem.

V tom případě již nejsi trapný, jen hloupý. A to je škoda. Trapnost ti slušela mnohem, mnohem víc.

miirdas
21. 11. 2007
Dát tip
žádný karel ani karla a nezměnim

Určitě. A teď si změň kategorii, nebo nebudeš trapný, alébrž hloupý. A to bys jistě nechtěl, Karle.

miirdas
19. 11. 2007
Dát tip
takže příště už můžu napsat se zárukou he he

šrouby

Norsko 1
19. 11. 2007
Dát tip
trapnost přitahuje

Jistě. Byl trapný, a snížil tak počet sebevražd.

Norsko 1
19. 11. 2007
Dát tip
chceš mi naznačit, že ti miirdas právě zachránil život, že jo

Protože jsem se chtěl právě oběsit, ale začetl jsem se a zapomněl jsem, co jsem to vlastně chtěl. To dá rozum, milé Norsko.

Norsko 1
19. 11. 2007
Dát tip
proč, milý pišto

Je to trapné :)

Háber
19. 11. 2007
Dát tip
zaujímavá óda na t rapnosť *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru