Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Televize

27. 11. 2007
7
11
2882
Autor
Lord_Beliahl

Znáte Cartoon Network? přes den tam dávaj animovaný pořady pro děti. A v noci porno. Aby to měli čim zaplatit. A když si to naladíte třeba víc na východ nebo na západ od Greenwiche, tak je tam časovej posun. Takže to pustíte dětem, ale porno dávaj už třeba od šesti večer.

Drtivá většina lidí kouká na televizi. Většina lidí kouká často na televizi. Hodně lidí tráví před obrazovkou několik hodin denně. Nemálo lidí dokonce zapíná televizi z pouhého zvyku, bez očekávání konkrétního pořadu. V televizi běží často filmy, seriály či cokoli jiného, kde umírají lidé, většinou rukou dalších lidí. Vlastně každý den zařovu v televizi kvanta lidí různou úrovní brutality. (Nechci se nějak vyvyšovat - já sice na televizi skoro nekoukám, ale přiznávám, že umírají-li na obrazovce lidé, bývá to jeden z mála důvodů, abych ji i já zapl [ostatně na umírající lidi jsem schopen i zajít do kina]). Pohleďme nyní na člověka jen jako na příslušníka nějakého živočišného druhu: Příslušníci jistého živočišného druhu sledují (a to v masovém měřítku) prostřednictvím nějakého zařízení, jak (v masovém měřítku) umírají, či jsou masakrování příslušníci téhož živočišného druhu. Většina lidí většinu svých aktivit vykonává na základě jisté osobní potřeby, za účelem uspokojení této potřeby. Lidé tedy, jako živočišný druh, mají potřebu sledovat, jak příslušníci téhož živočišného druhu hynou (v masovém měřítku samozřejmě). A já se ptám, mají tuto potřebu třeba veverky? Myslíte, že kdyby měli třeba medvídci pandové tu možnost, také by sledovali kvanta dalších medvídků pandů jak zdechávaj, jak jsou vyvražďováni? Měly by tu potřebu? Dělali by to? Čekovali by lenochodové a surikaty hafo dalších lenochodů a surikat jak se hromadně bodaj do žaludků a jak jim střeva tečou po asfaltu?

Lidi jsou strašně divný živočišný druh. Určený k totální anihilaci...Vlastními prostředky, nebo rukou boží. Až nastane apokalypsa, koupim si popcorn. A zapnu si TV...


11 názorů

šumák
05. 12. 2007
Dát tip
helec, lorde, zajdem spolu někdy do multikina třeba na bad boys XIIV, koupíme si pop corn, sednem si do první řady a pak si hned vyzkoušíme všechno, co sme na plátně viděli- což brachu?

Vaud
02. 12. 2007
Dát tip
treba medvidek panda by se asi nevydrzel koukat na VyVolene medvidky pandy takovou dobu, ale lenochod by prenos z parlamentu hrave skoukl *

nětočka
29. 11. 2007
Dát tip
chahchá!tak toto se povedlo. a co ty víš, třeba veverky doma v pelíšku čekujou bednu a dávaj si velkýho bacha aby to nějakej biolog neviděl.... typ_ku.

Kedra kedra to se ti fakt povedlo, od začátku textu jsem čekal kdy to přijde, ale veverky to rozbily naprosto geniálním způsobem, a vůbec, prostě chrochtání chrochtání, zběsilý smích.. Ano kožich tomu rovněž naložil...

Jednokdo
28. 11. 2007
Dát tip
A já se ptám, mají tuto potřebu třeba veverky? tahle věta mě vždycky rozbije. a mám rád slovo anihilace. + krásná kritika, Kozichu, opravdu mě pobavila

Kozich
28. 11. 2007
Dát tip
kdybych byl medvidek panda, poustel bych si lidsky porno!!!!!

Rabb
27. 11. 2007
Dát tip
*

Tohle je dobrý: "Měly by tu potřebu? Dělali by to?" Čtenář si prostě může vybrat...:)

kapitan
27. 11. 2007
Dát tip
Vtipně napsané..vzhledem k tématu.Akorát ten popcorn si asi nekoupíš...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru