Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokus č. 2

27. 11. 2007
6
19
2172
Autor
danha
večer jak z předpisu tma okenice hladí světlušky domovů zle vábí - už je čas přitlačit na pedál jsou ještě vzhůru smradi? umylas nádobí a v síni vytřela´s? uprostřed návratů když rozpolceni šílí za zády hurikán a v cíli bezpečí s pletenci vlastních cest by rádi zatočili možná - však není kdy vést řeči bez řečí na plotně sporáku hovězí vývar vzkypí už to má na háku ten poražený vůl odkud se bere dým? měl smůlu či se připil ten v autě před domem hořícím - žití půl ...(?!)

19 názorů

BigBivoj
10. 02. 2009
Dát tip
Líbí se mi vůl na háku a ten blb co odjel na kole ...měl píchlý galusky. Nebo to byly halusky? Já už nevím, já to četl v originále. :)

BigBivoj
06. 02. 2009
Dát tip
:)

palino8
24. 02. 2008
Dát tip
je to dosť "násilné", napr. na háku - sporáku...

Marcela.K.
20. 12. 2007
Dát tip
Ale v tom případě jsou dva poslední verše nejslabším místem... jsem to nejdřív četla celý blbě, ale to je můj problém, hledat v básních NĚCO co znám... Já myslela, že jel domů na kole :-)))))

danha
19. 12. 2007
Dát tip
nehořel dům, ale to auto přečtu si a díky

Marcela.K.
18. 12. 2007
Dát tip
ABCDEBFD jsem si to musela napsat ... takže forma asi jo...jen by mě zajímalo, jak se dostal do toho auta před hořící dům...ale jo, jako Karel Jaromír ... asi i tak žijou lidi...četl jsi moji Miluji ten obrázek? Nevím proč mi ji tato tvá připomněla...ale cesty jsou často nevyzpytatelné...tady si tipnu :-)

bajron
17. 12. 2007
Dát tip
aj pre mna chaos...

avox
14. 12. 2007
Dát tip
mně by jako miniatura stačila druhá sloka. Třetí jako kdyby patřila k úplně jiné básni... za druhou */

danha
13. 12. 2007
Dát tip
moc děkuji za procházku a připomínky - beru k srdci

pár dobrých myšlienok, ale zlé sú poprepájané...pre mňa chaos;)

jaza
29. 11. 2007
Dát tip
rozhodně zajímavější myšlenky než slova

Ó
28. 11. 2007
Dát tip
...tady se budu učit...

danha
28. 11. 2007
Dát tip
a ty jsi šikulka :))) - a díky!

reinka
28. 11. 2007
Dát tip
:o))))))))na rozdíl od oldjerryho si myslim, ze jsi basnik a ne basnirka ...a to dobrej!!!!!

danha
28. 11. 2007
Dát tip
Jan: jsi bystrá žena :))) Old, kk: škoda, vypadali jste dost slibně ...

Závěr to, myslím, dost pokazil. Bohužel. Začátek vypadal slibně.

Oldjerry
28. 11. 2007
Dát tip
Nějak jsem nestrávil úplný závěr - logický skok mimo osu celého díla. Škoda...ačkoli - třeba jsem jen neodhalil záměr autorky

Janina6
28. 11. 2007
Dát tip
Moc dobré... nejvíc druhá sloka ("s pletenci vlastních cest by rádi zatočili"). Sem s dalšími!!!***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru