Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zásah

02. 12. 2007
4
16
2175
Autor
jazzgirl

Trochu drsné... omluvám se... brácha mi zrovna hlasitě pouštěl v pokoji punk...






Jen konečky prstů spojené
 


S jeho vlasy



Zásah



Nustála vysoké napětí



To proud jeho myšlenek



Srazil ji k zemi







Sklání se nad ní



Dotknout se jí



Teď už nemůže



Nejspíš by kolem sebe kopala






Otočil se k odchodu



A  ještě jí poslal



Střemhlavý



A vlhký



Polibek



První



A poslední



Jen to zasyčelo






Odplul (si)...





16 názorů

jazzgirl
03. 12. 2007
Dát tip
Změna je život:-)... Ale díky... pokud se tu ten názor bude množit, pouvažuji nad tou grafikou znovu...

avox
03. 12. 2007
Dát tip
Poněkud rozcourané psaní... než najdu další verš, zapomenu ten předchozí, málem... sorry

jazzgirl
02. 12. 2007
Dát tip
To je tak milé, že nad tím tak přemýšlíš...:-) Děkuju... Ono je to o lidech, jen ten vztah mezi nimi jsem zamýšlela trochu jiný... Ale jak říkám, to neva, to smysl té věci nemění... (pokud v ní smysl vidíš, je to fajn:-)...bála jsem se napoak, že mě za to někdo třeba p o p l i v e...)

já teď jenom přemýšlela, jestli se to vztahuje k lidem nebo k něčemu jinýmu ;)... třeba se mi taky vybavila voda a vor nebo loď, ale to je asi blbost ;)... jinak zdá se mi, že to i jako chápu, ale těžko říct, jestli správně ;)...

jazzgirl
02. 12. 2007
Dát tip
Děkuju, žes napsala i když nemáš potřebu...:-) Také to může být tak, jak se Ti to jeví:-) I když - myslela jsem to trochu jinak, ale to neva, prozrazovat nebudu:-) Třeba na to někdo přijde:-)... (i když, moc nedoufám, začinám se obávat, že se mi tu objeví kritiky typu "piš už konečně srozumitelně")... S těmi mezerami - máš pravdu - pro čtenáře to může být nepříjemné, ale snažila jsem se právě, aby se příliš brzo nespojilo to, co má zůstat nejprve oddělené (totéž jsem psala i výše Polly)...:-)

zaujalo mě to, evokuje mi to rozchod, nevím, co ještě napsat, nemám potřebu něco psát, prostě se mi to líbí... akorát ty velké mezery mezi řádky mi vadí... ;)

jazzgirl
02. 12. 2007
Dát tip
Ta zpráva nad tímto je pro Campanellu a Tobě, hvězdinko, také moc děkuju...:-) Co Tě přimělo dát tip, smím-li se ptát:-)?

jazzgirl
02. 12. 2007
Dát tip
Děkuju... já když jsem viděla zprávu "nová kritika", vážně už jsem se obávala, co nastane... takže tohle potěší:-). Oddechuju si a děkuju:-). Je tam víc míst, která jsem dost promýšlela a která asi nejsou zjevná hned, ale aspoň že citlivější část tohoto dílka (psaná ještě nikoli pod vlivem punku), v Tobě (snad) něco zanechala...:-)


jazzgirl
02. 12. 2007
Dát tip
Jaké nic? Jaký jazz?

jaza
02. 12. 2007
Dát tip
opravdové nic))) jazz?

jazzgirl
02. 12. 2007
Dát tip
Záměr. (Vyvolání představy a její následné vyvrácení, pozměnění či doplnění prostřednictvím představy další)...

roztrhane

jazzgirl
02. 12. 2007
Dát tip
A jak to tedy na Tebe působí?

drsne? tak to na me asi nepusobi spravne..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru