Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zítřejší ráno

02. 12. 2007
2
11
3117
Autor
těša

 

To ráno bude růžový

a k snídanio dva čaje

Cigáro, snad Bon Jovi

z rádia nám hraje

 

Až propijem se do rána

kdy nemusíme vstávat

splín noci bude za náma

a čeká horká káva

 

Až promilujem celou tmu

až slavík bude zpívat

nám, slunci, zítřku do rytmu

a přát všem bene vivat

 

Až proplujeme do jitra

kdy paprsky zrak raní

tak nechám všechno na zítra

vychutnám ranní sraní

11 názorů

Baziliška
03. 12. 2007
Dát tip
i tak se to dá říct:)

těša
03. 12. 2007
Dát tip
chuck norris vymmyslel i růžovou, ale nelíbila se mu, takže jí přenechal póvlu.

Baziliška
03. 12. 2007
Dát tip
bon jovi je kýčař, popový zpěvák...ta růžová k popu sedí:) i když se říká, že růžovou vymyslel Tom Cruise (samozřejmě poté, co Chuck Norris vymyslel všechny ostatní barvy;) není zač:)

těša
03. 12. 2007
Dát tip
néééééééééééééééééééééé to ranní má být s jednim n, díky moc a hluboce se stydim za svou klávesnici. bona joviho bohužel absolutně neznám, má něco společného s růžovou? Moudrost znám a užívám ku svému prospěchu. A díky.

Baziliška
03. 12. 2007
Dát tip
...bych řekla, že jestli v "paprsky zrak ranní" je to poslední sloveso (což by dávalo smysl, jinak bys měl dost podezřelou syntax), tak by mělo být s jedním en, tedy "raní"... můžeš mi věřit:) pointa laciná, páč vousatá jak Metuzalém:) neznáš lidovou moudrost o ranní cigaretce, jež podporuje peristaltiku? formálně ujde, rýmy ne zvlášť nápaditý, ale co už, obsahově poněkud o...konec to vyjádřil trefně;) nicméně růžový Bon Jovi je nápaditý a vtipný spojení (byť asi jen kouzlem nechtěného;)

Janina6
03. 12. 2007
Dát tip
bych soudila že to je pisatel teda :-)*

Miroslawek
02. 12. 2007
Dát tip
Pointa trochu laciná, jinak svěží rýmovačka, ovšem k čemu víc než k pisatelčině vlastní jepičí zábavě?

těša
02. 12. 2007
Dát tip
děkuju, ono je to asi lepší jako text k hudbě, tak jsem to taky původně psal a chtěl jsem to delší něž úplně krátký aby vynikl ten konec.

konec je jak facka ale to opakujici se az dost nudi

Fouckault
02. 12. 2007
Dát tip
zasraná pointa :-)

reinka
02. 12. 2007
Dát tip
co nemusiš udělat dnes....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru