Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pane docente

03. 12. 2007
19
33
4860

:-))







Často je mi do smíchu,
když Vás vidím
v kulichu,
pane docente...









33 názorů

Milly
16. 02. 2009
Dát tip
fšichni mají pravdu. :-)

ruprecht
08. 12. 2007
Dát tip
no a?

nonamebeast
07. 12. 2007
Dát tip
:-DD

Robinson
05. 12. 2007
Dát tip
Teda napred vlasy a ted kulich... nemas nekde foto toho docenta? t*

Janina6
04. 12. 2007
Dát tip
Hvězdi, tobě jsem chtěla jen říct, že Papouš mě donutil k zamyšlení a že opravdu občas típkama plýtvám, protože jich máme neomezené množství... dobře o tom vím... proto ta moje sebekritika. Ten, co jsem dnes poslala tobě, bych ale zpátky nevzala! :-))

Montrealer
04. 12. 2007
Dát tip
Mi přišlo avízo, tak sem se na to kouk' a vida - možná je to profláknutý, ale když já se nad něčím zasměju, tak tomu tipa dám, ať si papouši pípaj, co chcou.

supr ;) tak přileť, třeba v kulichu :-) já se taky snad jednou snesu z nebe na zem a uvidíme se :-)

papouch
04. 12. 2007
Dát tip
hvězdí - člověk se tu proflákne třeba tím, že je dobrý .. a lidi už mu pak sázejí automaticky tipy i na to, co zrovna není z těch nej... (tento případ (podle mě) .-)) no a 15.12 v Olci na srazu pudu přilítlý! .-)

papouch, Janina, pozouš: jen bych chtěla upozornit, že je to v kategorii Blbůstky... takže se ani nepředpokládá, že to bude propracované nebo propracovanější a já nevím jaké ještě dílko... je to prostě povrchní volovinka, ale s nápadem, protože nápad musí přijít vždycky, ať už jde o jakoukoli volovinu ;)... nemůžu za to, že jsem profláklá, ani nevim, jak jsem toho docílila a ani se tak necítím ;)... klidně mě proflákněte, ale nevim za co teda, ale ať to moc nebolí.... sama si tipy nedávám, takže by se měli nad sebou zamyslet ti, co je dávají ;)... papouchu, taky tě mám ráda ;), někdy přileť na návštěvu ;)

pozorovatel
04. 12. 2007
Dát tip
máme jí profláknout? .)

papouch
04. 12. 2007
Dát tip
Jani.: jojojo tak tááák tak je to .-)

Janina6
04. 12. 2007
Dát tip
Dobře, myslím, že jsem pochopila, nelíbí se ti, že dáváme típky příliš "lacino" možná kvůli osobním sympatiím? Člověk je tvor chybující... ale upozornil jsi správně.

papouch
04. 12. 2007
Dát tip
milá Janino - jsou tu mnohem propracovanější a veselejší milá dílka, jejichž autor pouze díky neprofláknutosti dostane tipy 2 a to ještě náhodou Důvod, který jsi uvedla, proč se mýlím, je irelevantní.. nepochopila jsi o co mi šlo (aby nedošlo k mýlce - hvězdinku mám rád, moje filipika není proti ní!!)

Janina6
04. 12. 2007
Dát tip
Strrašlivě, strrašlivě :-)) co myslíš, že ti odpovíme... za sebe: 12 tipů za milou a veselou chvilku je tak akorát... díla, co mají vyšší cíle, tady dostávají 30 a výš :-))) (samozřejmě v ideálním případě, že svého cíle dosáhnou)

papouch
04. 12. 2007
Dát tip
A já se musím zašprajcovat hvězdinka píše hezké a moc hezké věci ale tohle teda .. tohle teda néé, teda..! ..tohle na (zatím) 12 tipů teda není, podle mě je to povrchní volovinka bez nápadu a ty tipy to dostalo jen ze setrvačnosti.. kdyby to napsal někdo neznámý, tak to má nula bodou sorrry že prrudím, no .-) třeba se strrášlivě mýlím

Print
04. 12. 2007
Dát tip
:-))*

podezdívka
04. 12. 2007
Dát tip
:-))

Ó
03. 12. 2007
Dát tip
...to já když svlíkám maskáče...je mi zase do smíchu...

pozorovatel
03. 12. 2007
Dát tip
no a, znám i docenta Šálu

Fouckault
03. 12. 2007
Dát tip
bych řekl že smích by za jistých okolností mohl ještě gradovat :-)

Zuzulinka
03. 12. 2007
Dát tip
často je mi do pláče když vám svlíkám maskáče:)

Oldjerry
03. 12. 2007
Dát tip
často je mi do smíchu (lochčím se) když sedím na retichu (hajzlu) opačně když cvokna (bláznivá milenka) vyhodí mne z okna (netřeba překládat)

Mioneo
03. 12. 2007
Dát tip
potkal jsem já docenta co znal jenom procenta... =o) =o) =o) milé...*

Smíšek:-)
03. 12. 2007
Dát tip
:-DDD /*

jazzgirl
03. 12. 2007
Dát tip
A kterýpak to je:-)))???Tip*,rozesmála jsi mě parádně:-)

gab_1
03. 12. 2007
Dát tip
...docent v kulichu musí bejt borec:-)*

avox
03. 12. 2007
Dát tip
nejvíce mne pobaví moje vlastní představy že je vlastně "přes-cent" :-))) */

Háber
03. 12. 2007
Dát tip
:-))) hahaha dík za smiech.*

Janina6
03. 12. 2007
Dát tip
Prima... jemně perlivé jako tonic :-))*

hovnivál
03. 12. 2007
Dát tip
:-)))*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru