Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tajná adresa

03. 12. 2007
5
7
3057
Nevím, jak ti předat psaní, neznám tvoji adresu, to, že scházíš jedné paní na papíře přinesu, na poštovní úřad dám a poprosím listonoše, že tě velmi ráda mám, ať nehází list do koše, jenom jméno na obálce růžové se zaleskne, mému srdci, drahý, v dálce po tobě se zasteskne, otevřeš a najdeš řádku plnou lásky vyznání, pošli mi svou na oplátku, jež tvou vůní zavání, rozechvěje moje srdce, kdo má rád, ten pochopí, počkám, až mě tvoje ruce do náruče uchopí. Jak ti to vše, ty můj milý, jenom říci, řekni jak? Obavy mám v této chvíli, že poslední jede vlak. Lásku k tobě v srdci nosím, přitom je všem na dračku, almužnou svou, trošku, prosím, potěš bídnou žebračku. Zavolej či napiš list, srdce v dlani přinesu, z modrých očí budu číst i tvou tajnou adresu.

7 názorů

Janina6
04. 12. 2007
Dát tip
Jak ti to vše, ty můj milý, jenom říci, řekni jak? To by se ti líbilo, aby ti to takhle usnadňoval... :-)))

Miroslawek
04. 12. 2007
Dát tip
málo sleduješ :D

Těší mě, tady Jarmila!

Miroslawek
03. 12. 2007
Dát tip
pošťák Ondra ;o)

defekt
03. 12. 2007
Dát tip
Roztomilé!

L.Elí, ty jsi vděčný čtenář, díky!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru