Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Holí lamač

04. 12. 2007
13
17
3062
Autor
NePoe_ta

Rozmluva s lamačem hole ze záhonu v Píšťanech / Piešťanoch

Přehodit nohu přes nohu
zbožňuji tuto polohu 
ve které češky vyčnívají.

To kdyby mne tenkrát
vzala pod nůž Slovenka
s
jabĺčkami bych měl kolienka.

S Češkou či nečeškou
léta moje:

hliněná jistota
francouzské hole ...

 


17 názorů

barierinka
29. 10. 2009
Dát tip
Melancholické a přesto veselé, tisíckrát slyšené a přesto originální, mnohoznačné a přesto výstižné. Né, že by se to vylučovalo. Já ale vylučuji, že se mi to nelíbí. Protože se mi to líbí a to moc. tipatap

Milly
26. 04. 2009
Dát tip
Jen rozpoznat, co zalévat a plevel, co bují sám, nezván, na suchu ponechat..

NePoe_ta
25. 04. 2009
Dát tip
Zalívat talent Milly, a i kdyby byl jen v tom zalívání; pak zalívat to zalívání.

Milly
21. 04. 2009
Dát tip
Stačí jen čerstvou, horkou vodu dolít?

NePoe_ta
06. 03. 2009
Dát tip
Milly, celkem kriticky k virtuální písmácké realitě; být v ní namočen jen po kritickou čáru ponoru. Ne dle zvuků těla, leč ve stínech chaoticky se zmítajících potrhaných lístečků na dně čajové šálky - rozpoznáš mne dle pohybů, po každém zamíchání :)

Milly
03. 03. 2009
Dát tip
Tvý kritiky (tu) jsou pro mě víc, přestože nejsou... .-)

NePoe_ta
04. 01. 2008
Dát tip
Milé dámy, vážení páni, lidi písmenkatí - ve vší úctě, je mi mile nemilé přiznat, že se jedná o neobyčejně burleskní pitvornost a slátaninu. Že jste zaškobrtli znamená jen tolik, že to ve vás cosi dlouho zraje na milost. Jste toho plní, pod přetlakem; postačí pak pošimrání pírkem a BUM-BÁC - narazil balónek na špendlíček. Zajisté nejsem jediný přesvědčený, že vašim típkům svědčí jiné, výstavnější vitríny. Děkuji za pozastavení, víc není mi třeba.

NePoe_ta
10. 12. 2007
Dát tip
kudla: nadělení - že se k nám vůbec znají? A já nad nima již téměř zlomil hůl! No ano, kvapí Vánoce. A teta, nenechala dělat talent věčně do plenek. Hezky se vytáhla, vystoupila ze stínů, udělala na prknech co znamenají svět velkou díru! :) Pak nám pošle lísteček, ať máme čím listovat :)))

NePoe_ta
10. 12. 2007
Dát tip
Usmátý_autor: Nikdy nevstoupíš do stejného úsněvu! :))) kapitan: Před imperativem přeslechnut rozkaz. Něco jako "dej si pohov?" :) avox: češtinu znám jen poklepem a poslechem. Ty čéšky kamuflované poněkud, však se taky nepředvádí na počkání. Čežky? Co to prosím? :) palino: ej Ty udobrovač ... :) martinez: na něktekých výřečnost, a to neřikám z naříkání, by řeč nestála, milá pání :) Print: otisk šedé eminence?

Ja ja, konec se líbí tuze.* Akorát ty francouzské hole ... spíš jediná jistota než hliněná, ne? :-)

Print
05. 12. 2007
Dát tip
:-)

martinez
04. 12. 2007
Dát tip
na čésce se mi líbí že má takový srdčitý tvar... co se tobě líbí na češkách? :o)

palino8
04. 12. 2007
Dát tip
hehehehehehehe, dobré to je ;)))

avox
04. 12. 2007
Dát tip
hezké, až na to, že to co "vyčnívá" jsou čežky :-)) */

kapitan
04. 12. 2007
Dát tip
...!

;)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru