Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rána s rytierom

13. 06. 2001
9
0
2430
Autor
Sýkorka

Jurajovi - rytierovi môjho ♥

Prebúdza ma

do nehy

 

svet

pod trhoviskom

kde moruše

pestria rána

 

A dupot koní

cinká po vôni

kovu, sena

a potu

 

Svet je taký aký má byť

 

Spotený a drsný

cnostný  

 

diaľkou rozplynutý

v očiach kastelána

ľstivého ako katov úsmev

pre čarodejnice

 

Hradný pán

silný ako drak

prízrak a striebro

mincí pre ruky zlatníkov

a zbrane rytiera

 

Svet je taký aký má byť

 

A v ňom

 

kaukliari

chystajú muziku

 

pre náš

tanec Nehy

 

 

 

Pre teba sa oblečiem

I do lístia

spoza okien

 

Kde je svet taký aký je

 

bez cimburia a tamburín

 

V ktorom ma požiadaš

o tanec

výsostne kráľovsky

 

kým sa spolu

prebúdzame

ľahúčko

 

do nehy.

 


Sýkorka
05. 02. 2002
Dát tip
Ešte stále som šťastná, že sme. Aj nám sa páčite, Juraj povedal, že mám fajn kamarátov a má vás rád. Strašne radi sa s vami stretávame!!! Ja som si tú odťažitosť nevšimla, iba trošku no a teraz už vôbec nie :o))))) MTR!!!!!!

Bix
21. 07. 2001
Dát tip
:o))) Aj nám bolo fajn !! Ste ako z rozprávky - naozaj ! Obaja sme sa na tom zhodli...som rada, že si, že sme !! V nedeľu som už preč, idem do Bojníc !! Mám ho rada !! Je osobitý, veľmi fajn a vyzeráte spolu nesmierne šťastne !! ( Čo hovoríš na nás ?? Všímaš trochu "odťažitosť" v spoločnosti ?? ) Ach, zase ten pokec, :o)) Chýbaš mi tak veľmi !! MTVVVR !!

Sýkorka
20. 07. 2001
Dát tip
A máš ho rada aj keď ho už poznáš? :o))) Strašne sa nám ten večer páčil. Tešíme na Pajštún. Ozvem sa Ti keď prídem. V pondelok mám službu, v nedeľu ti zavolám. MTR!!!

Sýkorka
19. 07. 2001
Dát tip
Bixi, už poznáš, sestrička :o)))))))))).

Bix
14. 07. 2001
Dát tip
MTR !! :o))) Aj Tvojho rytiera, hoci ho nepoznám ! :o)))

Jůůůůůů.... Láska.... a vypadá to čistě.. bez ega.. tu já rád... svítí jak plamínek svíčky... :o)))

Sýkorka
20. 06. 2001
Dát tip
Tynic, kritizovať ale môžeš aj tak, v prípade, že by nešlo o prvoplánovú báseň len tak pore radosť, by tvoja pripomienka bola značne konštruktívna :o)))). Cením si konštruktívne kritiky. Najmä tie záporné.

Sýkorka
18. 06. 2001
Dát tip
Tynda: :o)))), aspoň Ti tak lepšie porastú vlasy ;o). To je OK.

Sýkorka
18. 06. 2001
Dát tip
Mythus: Vieš, rytier hral inkvizítora, ktorý ma dal popraviť, takže od neho som záchranu čakať nemohla :o)))).. Ale bude to nahraté na videu, takže sa na to môžeme s Bix a Nasomanželmi pozrieť :o)))).

Sýkorka
18. 06. 2001
Dát tip
Nahraté na video, nie na videu...

Tynic
14. 06. 2001
Dát tip
I na něhu by se našla nějaká ta metafora, ne ? Chceš psát o něžnostech ? Nepoužívej slova něha... Atmosféra je fine :o)

Sýkorka
14. 06. 2001
Dát tip
Tynic, to je kategória "len tak pre radosť", nie je to o poetike, ale o takom poblúznení, keď sa človeku chce lietať :o))), to znesie aj nejaký ten gýč, alebo prvoplánovosť :o))).

Tynic
14. 06. 2001
Dát tip
Ech já trouba ! Nevšim jsem si kategorie :o)))) prooomííň :o))) Sypu si popel na to máslo co mám na hlavě :o)

Verita
14. 06. 2001
Dát tip
moc krásné.... :))

Print
13. 06. 2001
Dát tip
***!!!

Erynea
13. 06. 2001
Dát tip
nádherné *

Naso
13. 06. 2001
Dát tip
byť stredovekým igricom tak ti pod oknami (priamo v kanáli hradnej priekopy) zaspievam: Skvelé! T.

kafka
13. 06. 2001
Dát tip
Sýkorko, s lehkostí víly jsi tu proběhla a potěšila *****!!!!!

Bacil
13. 06. 2001
Dát tip
Sýkorka, nádherné...

Bix
13. 06. 2001
Dát tip
Vzdychnem a neskor urcite napisem viac...tak je mi luto, ze Vas v sobotu nemozem vidiet, :o(((

Falka
13. 06. 2001
Dát tip
A dupot koní cinká po vôni kovu, sena a potu * Ne, oslovilo mě toho tu daleko víc, vždyť víš... ale... jak slyším o kopytech a hřívách... :o))) Leť... sýkorko :o)))

Mythus
13. 06. 2001
Dát tip
Aj mne je to ľúto Silvinka..... Ale rytier ti postačí, nie? :-) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru