Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tajné milovanie

04. 12. 2007
11
26
2699
Autor
krempi
tajné milovanie
 
 
ty bys ma bozkal na rty len
a ja si nechávam iným v kline šahať
a predsa som tvoja
v hlave i na koľajniciach
 
možno by stačilo len
sa usmiať a napísať mi na dlaň
meno
 
každý deň
ma čaká šťastie
vymodlené tebou
a či si ho zaslúžim
lebo
pamätáš sa na minulé leto
som pod vodou ústy vyznávala lásku
inému
 
a keď si ma posledne objal
vo víre chaosu
zastavil čas
 
 
 
 
 
 

26 názorů

krempi
12. 01. 2008
Dát tip
nemysli

Alexius
09. 01. 2008
Dát tip
nie este nie, no myslim

krempi
09. 01. 2008
Dát tip
si nestretol citlivu masinu?

Alexius
08. 01. 2008
Dát tip
a, a mam ťa... krempatko - pises ze ked neublizujeme druhym, lebo si myslim, ze byt masinou je pozerat sa len a len na seba a byt lahostajny k druhym ze co potrebuju a to sa mi nelubi. Prevdou je tiez ze (musim s farbou von)ako chlapovi sa mi sem tam lubia tie prekrásne masinky ale nie dlho ! :-)))

krempi
07. 01. 2008
Dát tip
ale netaraj alex jak by ne... kebyze neviem tak zatato mlcim... lenze byt masinou neznamena nic zle... je to ista davka egoismu v kazdom znas, co neni na skodu veci... ked neublizujeme druhym...

Alexius
04. 01. 2008
Dát tip
krempi - sorry ale masinou by som aspon ja nikdy necel byt.

krempi
02. 01. 2008
Dát tip
alexius- neni co dokoncovat v tejto basni... ako pises aj inde, kazdy ma iny pohlad a citenie na moje basne... v tejto basni sa isteze prelina viac osob v jednoej, ale v konecnom dosledku ide o to, ze dotycna osoba citi a vie rozpoznat city svoje aj druheho... a obcas kazdy z nas by bol rad sexualnou masinou, no jednemu sa to podari, inemu dne, kazdopadne je to na kazdom...

Alexius
01. 01. 2008
Dát tip
No neviem, asik teraz si ta "mozno pohnevam" krempi ale nazor je nazor ! Ja to vidim ako pre rozpoltenu osobnost nie doslova schyzofremik ale na ten styl. Tu si pomiesala male krasne dievcatko t.j. nezrele mile a nevinne s dospelou masinou na sex. Akoby si sa menila vo svojom vnutri a v skutocnosti sama nevedela kam patris. Ako basen je to o tvojej premene a chaose co ani sama zrejme by si nevedela zodpovedne definovat. Touto cestou kazdy z nas skor ci neskor prejde a prechadzaju nou aj nasi autori. V konecnom je to pekne a bol by som rad keby si sa k tejto basni vratila a dokoncila ju ...

krempi
10. 12. 2007
Dát tip
to je vyhovorka... kdyz ti reknu co jsem ja... :-P

Jakubisko
10. 12. 2007
Dát tip
já fim, ale sem línéj

krempi
10. 12. 2007
Dát tip
vidis kubo- ono nejen raz sa ma citat... hlavne u mna :-P

Jakubisko
10. 12. 2007
Dát tip
už sem hodnotil, ale přečetl jsem znova, a nějak mě dostal tenhle veršík možno by stačilo len sa usmiať a napísať mi na dlaň meno mňami :)

krempi
10. 12. 2007
Dát tip
slovenskoceske chjo to je holt krempistina :-) ale ne, tak nejak ma to bavi... inak nekomu zaver co sa nepaci ze som to utnula - no proste sa to utnulo celkovo :-) renas- mne nezabijej ja jen miluju :-))

Duerre
05. 12. 2007
Dát tip
v niektorym versoch mas fakt divnu skladbu...a to miesanie ceskych a slovenskych vyrazov...nono.....ale tema by mozno aj sla

Páči..ale nemohol som jej venovat moc casu.. takze sa este stavim..ale predbezne.. **tip:)


katugiro
04. 12. 2007
Dát tip
Fajná. * Hlubší ke slovenským většinou neumím.

berg
04. 12. 2007
Dát tip
Jo, jseš trochu chaotická, ale taky poeticko-eroticky zajímací. ÷)) *

Fouckault
04. 12. 2007
Dát tip
konec je fajn

.dunaj.
04. 12. 2007
Dát tip
mi tam vadi ta cekoslovencina a zaver sa mi vidi mierne nedotiahnuty no nie je to zle...

Háber
04. 12. 2007
Dát tip
dobréééééééééé *

Jakubisko
04. 12. 2007
Dát tip
je to hezký, pár pěkných obrazů, ale v poslední době se u tebe nemůžu zbavit pocitu, že jsou ty básně takové nedodělané...jakobys už nevěděla jak dál, tak to nějak usekneš a ukončíš.....můj názor....:)

Renas
04. 12. 2007
Dát tip
by som ta zabil:)))

Norsko 1
04. 12. 2007
Dát tip
mírně chaotické


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru