Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sváteční činy

Výběr: James Juyce
05. 12. 2007
7
10
1189
Autor
Jezuita
Muchluji drát rezavá klubka rozšlapávám rozložím to tam, kde svah sadu lemuje dvorek přivezu hlíny: jíl zelený, okrový, krásnou ornici černohnědou neboť je budu ňahňati vyrobím bláta kydati budu skrze pletence ó Bože ta příroda, až vše zaschne! vidím tam oknem pokoje až deště rozmočí skulpturu obraz pradávné roviny barvy cůrúčkem ozdobí areál bydliště, tolik průjmů jsem ještě neviděl pohromadě!

10 názorů

Jezuita
08. 12. 2007
Dát tip
Pointa ukončuje náznak úvah o estetice:-)

Jess
05. 12. 2007
Dát tip
nevým. asy my nieco uniklo....

daddy
05. 12. 2007
Dát tip
:)*

Jezuita
05. 12. 2007
Dát tip
Většina zde prezentuje svoje činy, tak jsem se chtěl také připojit.

berg
05. 12. 2007
Dát tip
Už i jinde já se smál, až za jedli já se popadal. ÷)) *

Jezuita
05. 12. 2007
Dát tip
Vidíš, jak nevidím, :-)

Janina6
05. 12. 2007
Dát tip
Vidíš, já už mu to psala do soukromých (zachne) a on na mě dlabe :-)

IVO
05. 12. 2007
Dát tip
Archaizující pitoresknůstky hodí se náramně k blížímu se Svatvečeru. Výsledek (průjmy) předvídatelný. A propos, nemá tam býti "zaschne" nebo "začne"? ten novotvar "zachne" neznal ani nebožtík Trávníček. *T a dík za navození dobré nálady před svátky obžerství.

Janina6
05. 12. 2007
Dát tip
Úplně to vidím... a zírám :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru