Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nostalgie holého pupku

06. 12. 2007
5
14
1689
Autor
Jezuita
Skvělý koncert (pohádka jež se objevila) vytvořil cestu úzké nutnosti nutné úzkosti luxusního lesku že padnu doslova jak dítě tak šokoval mne certifikát fakt maximální krásy když sukni úspěšně jsi čelila dobrotu kalhot dochutila pletí plus dvoupodlažní řasy vždyť žádné běžné bezpečí neobsahuje fantazii kontaktu nejpružnější školy zahrálas jedinečnou píseń ďáblova asistentko jsem vydlabáno, bojím, bojím...

14 názorů

Jezuita
07. 12. 2007
Dát tip
Je to vlastně řetězec metafor:-)

Robinson
07. 12. 2007
Dát tip
Je to zajimave seskladane dohromady a musel jsem to cist 2x (a to se ceni, kdyz te neco nenecha hned po prvnim pokusu) t*

Jezuita
06. 12. 2007
Dát tip
Možná ještě pár básní napíšu:-))))))

katugiro
06. 12. 2007
Dát tip
Jedině dobře pro Tebe :) Jestli i pro čtenáře, toť otázka, ale upřímnost Ti upírat nebudu, zvlášť když tu sbírku neznám.

Jezuita
06. 12. 2007
Dát tip
Sbírka je moje kůže, se kterou jdu na trh za cenu nedorozumění.Obhajoval jsem jenom to, že si legraci nikdy nedělám.Může se tak jevit ležérnost, volnost nebo nevímco v mém přístupu k poezii.Pro mne to není chrám ale nekonečná zahrada obžerství.

katugiro
06. 12. 2007
Dát tip
Sbírka Pokusný experiment cosi prozrazuje. A o (ne)používání neobvyklých slov přece nebyla řeč :)

Jezuita
06. 12. 2007
Dát tip
To není experiment, prostě píšu všelijak.Musíš, jako kritik, rozlišovat mezi legrací a ironií.Pravda, je to dialog s básněmi o lásce zde obvyklými, ale jen a jen ironie.Legraci jsem si ze čtenářů nikdy nedělal, i když mi to je občas nadhazováno.Nemohu se proto hněvat, ukvapené závěry pramení mnohdy z nevědomosti. P.S.Když jsou v intimní zde lyrice užívána slova pro ni obvyklá, proč bych nemohl použít slova pro tu situaci neobvyklá, vždyť sami(kritici) brojíte proti klišé.Vybral jsem slova užívaná ve sdělovacích prostředcích a seřadil je podle abecedy, víš, co to dalo práce?Na pouhou legraci je toho škoda, nemyslíš?:-)

katugiro
06. 12. 2007
Dát tip
Kde je hranice mezi experimentem a děláním si legrace z nebohých čtenářů? :)

Norsko 1
06. 12. 2007
Dát tip
od druhé sloky jsem s tebou začal velmi cítit :-)

SENIOR
06. 12. 2007
Dát tip
Obsahuje vážnou poetickou kriplaci v onom neobsažijnu poé samé. Díte narozeno mrtvolné a oněch pár nadšených dekodérů sice přiběhne dá tip a zapomene, ale to není dobrou vizitou. Vidíme zde v pravdivu vzorec dojmového nezapamativismu i okamžitné nudivity. U mé kvalitní osoby je to 5+ (z milosti)

Háber
06. 12. 2007
Dát tip
:) kto sa bojí nesmie do pupku:) *

Za dobrotu kalhot a dvoupodlažní řasy*

romi
06. 12. 2007
Dát tip
super*

daddy
06. 12. 2007
Dát tip
ha.. :)** boj boj

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru