Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zamlžený nápady

09. 12. 2007
6
25
3635
Autor
Grainee

Na zamlžených oknech vlaku čmárám obrázky.
 Jedu odnikud nikam.
 Ve svým zamlženým myšlení přemýšlím nad  věcma, který jsou tak jasný.
 Koukám ven a vidím světlo.
 Koukám do sebe a vidím tmu.
 Potýkám se s myšlenkama, o kterých nemám tušení...a ony o mně.
 Čmárám obrázky do zamlženýho skla na jedoucím vlaku od někud někam.
 Utápím se ve svých jasných pocitech bez myšlenek.
 Chci zbořit skálu pouhým dotekem, prolomit led pouhým pohledem, klouzat se na písku, plavat v mlze,topit vodu. mluvit s rybou... čmarát obrázky na čisté sklo...
 Jedu stále rychleji, myšlenky se ztrácí v mlze...
Vlak vykolejil


25 názorů

palino8
21. 02. 2008
Dát tip
ani to nie je až tak mimo... aj za poéziu by som to smelo označil... akurát tomu chýba hĺbka a záver mi pripadal veľmi umelý... no čo už sa asi len takého môže stať s vlakom :P idem pozrieť ďalšie

schválne si to dala do prológu? lebo je to zaujímavé... a za záver* veľmi dobre urobené, zrýchlenie deja a zrazu...

Zajímavá báseň v próze. Když jezdím vlakem, či autobusem, v hlavě se mi promítají všelijaké iluze, které ani nechci zapsat na papír, poněvadž nedávají žádný smysl. Jsou to jen podvědomé reflexy z pocitů končícího dne.

máš teda kliku Milly, že martinez netutlá že je koník - to bys nám to jinak pěkně zavařila :oD

Milly
17. 02. 2008
Dát tip
koník: jojo.. No, každej to bere trochu jinak. :-)

martinez
17. 02. 2008
Dát tip
no jenže meta4a chtěl po Grainee avíza na nový dílka, chápeš? to byla reakce na něho... :o)

Milly
17. 02. 2008
Dát tip
Grainee: jo, to bylo k Tvýmu dílu. :-) Martinez: já to taky nemyslela tak, že bych dávaqla avi ke každýmu svýmu dílu- jen někdy dám..

Grainee
17. 02. 2008
Dát tip
??????????? já sem teďka trošku mimo obraz,to je kritika k mýmu dílu, Milly? jako to první? Jo a s tímto dílem nejsem mov spokojená. Je to zhruba 2 měsíce starý a už mi to nic neříká. Myslím, že mám i lepší díla (doufám) Hlavně tohle byl takovej pokus o něco...

Grainee
17. 02. 2008
Dát tip
??????????? já sem teďka trošku mimo obraz,to je kritika k mýmu dílu, Milly? jako to první? Jo a s tímto dílem nejsem mov spokojená. Je to zhruba 2 měsíce starý a už mi to nic neříká. Myslím, že mám i lepší díla (doufám) Hlavně tohle byl takovej pokus o něco...

Grainee
17. 02. 2008
Dát tip
??????????? já sem teďka trošku mimo obraz,to je kritika k mýmu dílu, Milly? jako to první? Jo a s tímto dílem nejsem mov spokojená. Je to zhruba 2 měsíce starý a už mi to nic neříká. Myslím, že mám i lepší díla (doufám) Hlavně tohle byl takovej pokus o něco...

martinez
17. 02. 2008
Dát tip
to chápu Milly, ale neavízovala bys přece někoho na každý svý nový dílo, ne? já teda ne - dyž tu od toho právě sou ti oblíbení autoři - esi si mě tam někdo nedá, přece ho nebudu sama bombardovat, to by mi vážně přišlo divný teda... jedno konkrétní dílko jo, ale to bych spíš řešila zprávou s vysvětlením a žádostí pokud bych chtěla kritiku nebo pomoc - nebo upozorněním pokud by šlo o "zajímavost"... tož tak a hezký zbytek neděle tobě aj Grainee :o)

Milly
17. 02. 2008
Dát tip
A martinez: já pošlu avi, když mám zájem o to, aby se někdo konkrétní vyjádřil k nějakýmu mýmu dílu..- kdo mě třeba pravidelně nečte.. A v určitým smyslu to chápu i jako vyjádření úcty k někomu- že mi tak záleží na tom, jaký by měl názor na moje dílo, že ho k němu sama zavolám a o něj poprosím. :-)

Milly
17. 02. 2008
Dát tip
Hmmm...., zas až tak docela mě to nechytlo.., ale klub jo.. :-) Líbí se mi, že píšeš tqk, jak Tě věci napadají- jen tohle nemluví moc ke mně..

BaronNoci
21. 01. 2008
Dát tip
a koho tohle zajímá? neoriginalni kecy do prazdna...proste nic moc nic.

diketak
19. 01. 2008
Dát tip
No vlastně to ani není o vlaku, že? Zajímavý základ, chtělo by to lépe rozvést.

Grainee
13. 12. 2007
Dát tip
Jsem ráda,že jste se vyjádřili. Vím,že ten text působí dost stereotypně. opravdu jsem to psala ve vlaku...do mobilu. Pouze jsem to sem přepsala. Byla to jen kupa myšlenek,bez nápadu. Snad to ani nemá nic vyznačovat. Je to souhrn myšlenek,který mě právě napadaly. možná je taky dost neosobní a nekonkrétní. Já ale neumím psát na určitou věc,bohužel. Vždycky píšu,tak jak mě věci napadají. Ale moc dík za kritiku.

jasně že ti chodím v patách - ale tu sem byla dřív - a k těm avízům - já osobně bych avíza na svý nový dílka posílala jen pokud by to s někým mělo něco společnýho - věnování, téma, odkaz na něco... jinak bych se nevnucovala... a dík teda za poklonu :o)

dej si autorku do oblíbených a avi ti budou chodit autoaticky přece :o)

martinez
09. 12. 2007
Dát tip
prolog je dílo nebo dílo není? :o) přijde mi to vcelku zajímavý, a to nejen proto že v 18 sem přemýšlela a psala hodně podobně... líbí se mi to se světlem a tmou, třeba :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru