Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Time After Time

09. 12. 2007
6
28
2946
Autor
jazzgirl

"Samotou zvracení do světa v normále Kde život tepe tak stejně a pomale" D.




http://www.teensjazzband.cz/audio/ukazky/Time_After_Time_Miles_Davis_ukazka.mp3










Ne-pra-videlně

Tak v mém srdci tiká čas

Jen Čas Od Času










28 názorů

jazzgirl
07. 01. 2008
Dát tip
avi zakladateli klubu "jazzmen":-)

jazzgirl
14. 12. 2007
Dát tip
Děkuji moc:-). Šťastná... jsem...:-)

Anetté
14. 12. 2007
Dát tip
Hudba je moc příjemná A ta báseň též a jestli je to tak, jsi šťastný člověk:))*

jazzgirl
13. 12. 2007
Dát tip
Jo, že bych se stala doktorkou a proti kornatění cév předepisovala zamilovanost:-D?

vlastovka.
13. 12. 2007
Dát tip
V tom případě uděláš průlom do světa vědy a medicíny :)

jazzgirl
13. 12. 2007
Dát tip
Ale ano, ta asociace vůbec není od věci, chtěla jsem naopak do prologu napsat, že když to tak se mnou půjde dál, asi nezestárnu:-)... Je to zkrátka popsání toho, jak se mi čas od času zastaví srdce... v určitých situacích... Zatím ale asi ještě žádný vědec nezjistil, jestli to nemá na člověka spíše destruktivní vliv...:-)

vlastovka.
13. 12. 2007
Dát tip
No že když čas tiká jen čas od času, tak to s cévama nepůjde tak s kopce jako u normálních lidí, kteří i normálně chátrají :-D Ne, to nic, to byla taková divná asociace, toho si nevšímej :)

jazzgirl
13. 12. 2007
Dát tip
Díky moc, jsem ráda, že se líbí:-)... A jak jsi přišla na to, že mizí starosti s kornatěním cév:-)? Kdes to našla v té básni?:-)

vlastovka.
13. 12. 2007
Dát tip
A mizí starosti s kornatěním cév ;-) Ne, nebudu si dělat legraci na úkor dobrého textu. tip*

jazzgirl
11. 12. 2007
Dát tip
Děkuji moc, to mě těší:-)...

vlad03
10. 12. 2007
Dát tip
zase uplne presne :)*

jazzgirl
09. 12. 2007
Dát tip
Děkuju, ta skladba byla moje inspirace (nikoli naopak - že bych nejprve něco napsala a pak hledala hudbu...)

Oldjerry
09. 12. 2007
Dát tip
Ta muzika je fakt dobrá - jazzová balada, má náladu, je vyvážená (Trubka X pozadí) líbilo. Dík

jazzgirl
09. 12. 2007
Dát tip
Děkuju moc, lístečku:-)... Udělal jsi mi radost:-).

jazzgirl
09. 12. 2007
Dát tip
avi

jazzgirl
09. 12. 2007
Dát tip
Toš, na chvilku pryč a hned tady taková spoušť:-). martinez to vystihla a Ivovi s alfonsem díky:-)

SENIOR
09. 12. 2007
Dát tip
Dílko bylo zapomenuto byto vybaveným i jakýmsi jakoby obsahem. Nehodnoceno.

další lekce :o) dík

IVO
09. 12. 2007
Dát tip
Příjemná hudba a určitě i příjemná autorka.

martinez
09. 12. 2007
Dát tip
a hele, ono je to "hanihaiku" povedený :o) dílko se hodí ke skladbě :o) a ke kritikám tu - nemyslím že by se literatura s hudbou vylučovala, pro mne se krásně doplňují a prolínají... hlubší kritiku si na dílko nechtěla, tak je myslím jasný jak to bereš a jak bysme to měli brát my :o)

Nicollette
09. 12. 2007
Dát tip
chceš abych ti dala tip za milese nebo jak..? každopádně je od tebe hezké že tu rozséváš kulturu jazzu, byť jsme na lit. serveru.... dílko jako takové mi však nepřijde literárně cenné....

Rabb
09. 12. 2007
Dát tip
mno.. přečetl a poslouchám.. hudba dobrá.. ale dílko takové obyčejné, ničím zajímavé. jinak jak hudba opravdu dobrá..

jazzgirl
09. 12. 2007
Dát tip
Doufám, že líbí:-) Brácha už mě vyhazuje z PC (strávila jsem nad tím spoustu času), tak já se loučím...

papouch
09. 12. 2007
Dát tip
jéé :-)

jazzgirl
09. 12. 2007
Dát tip
a martinez, která opět poradila:-)... Děkuju Ti:-)

jazzgirl
09. 12. 2007
Dát tip
avízka Rabbovi a papouchovi:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru