Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

xxxx

09. 12. 2007
2
10
1601
Autor
makros

 pastvina –

ohradník pod proudem

hlídá krávy

 

kolem pastviny –

ohradník pod proudem


10 názorů

Josef Musil
16. 01. 2008
Dát tip
No, tak až zas upečeš podobný dobroty, tak hoď avi :-)

makros
16. 01. 2008
Dát tip
Josefe, díky za návštěvu, konečně to někdo v úplnosti pochopil.:-) M.

Josef Musil
16. 01. 2008
Dát tip
...můj překlep, poslední verš: hlídá pastvinu

Josef Musil
16. 01. 2008
Dát tip
Nevím, čím to je, ale čím déle nad tím haiku rozjímám, tím více se mi v mysli překlápí do tohoto pořadí: Krávy - ohradník pod proudem hlídá pastviny A pak se to zase otáčí jako křídlo do tvé verze. Přináší mi to skvělé zážitky, díky.

Josef Musil
16. 01. 2008
Dát tip
jestliže se o haiku píše, že využívá mnohoznačnosti slov, tak podle mého názoru u druhé verze se ti to povedlo naprosto úctyhodně a zároveň plně v zažitých duchovních intencích naší kotliny. Tohle haiku musí dát pecku i eurofundamentalistovi. TIP!

makros
13. 12. 2007
Dát tip
líbí se mi vaše hravé reakce, díky za návštěvu :-) M.

Paulart
13. 12. 2007
Dát tip
Těch ohradníků máme nad Vimperkenm spoustu. Napsala jsem jedno free haiku na podzim a sem jsem ho ještě nedala, tak jen pro potěšení: Elektrickým ohradníkem - žluťásku?

waldekke
09. 12. 2007
Dát tip
pastvina -- ohradník pod proudem hlídá kráva ... není to tak lepší? :) W.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru