Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nostalgická

12. 12. 2007
4
12
2762
Autor
j_i_r_i_k

Vzpomínka na dětství, nemáte ho náhodou někdo?(před dvěma lety se celý seriál objevil na jednom serveru, ale už je pryč :( )

Na cestě domů
bílý pes Goro
proběh' mi před autem,
stihl to... Skoro.


12 názorů

j_i_r_i_k
03. 06. 2008
Dát tip
:))) Ne, já bych nemohl psát scénář k ničemu, co by bylo o zvířátkách pro děti, obávám se, že by mě čekalo lynčování davem rozzuřených rodičů. :)

j_i_r_i_k
19. 05. 2008
Dát tip
Ááá, dílko, které už jsem měl smazat, neboť seriál jsem sehnal (a neboj, všem autům se Goro vyhnul. :) )

Grainee
19. 05. 2008
Dát tip
chudák

j_i_r_i_k
12. 12. 2007
Dát tip
Hesiona: No on tom byl původně film, nevím, koho napadlo z toho udělat seriál, nicméně aspoň tady u nás se dost lidem líbil :) Možná by se mi dnes už taky nelíbil (podobně jako Opičí král), ale zkusit bych to chtěl :)

Hesiona
12. 12. 2007
Dát tip
Tenhle seriál jsem nenáviděla. Byl smutnej, o zvířeti, a navíc šíleně dlouhej, protože každý díl tehdy ještě rozpůlili, snad aby jim dýl vydržel! :o)))

j_i_r_i_k
12. 12. 2007
Dát tip
j.nick: Neva, díky za úsměv :) Milly: Tak to jsi možná zlatíčko :) Janina6: Díky za úsměv a souznění :)

Janina6
12. 12. 2007
Dát tip
Jo, to byl krásný seriál :-)))*

Milly
11. 12. 2007
Dát tip
Možná jo.

j. nick
11. 12. 2007
Dát tip
Gora nemam... tak tady jenom utrousim tipec a smích a zase pudu:)))*

j_i_r_i_k
11. 12. 2007
Dát tip
Milly: Jůůů a poptáš se? :)

Milly
11. 12. 2007
Dát tip
nene, ale možná vim o někom, kdo ho má...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru