Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozletěl jsem se .....................

11. 12. 2007
14
13
3097
Autor
Podměsíc

Rozletěl jsem se

na tisíce střípků

Do celého světa

jak moje /s/vědomí

když kříslo o zem ...

Rozletěl jsem se

plíživou zimou

po modré obloze

Věřím že nezmrznu

Nic není ....


13 názorů

Podměsíc
09. 11. 2011
Dát tip
Děkuju.

Sněžka
06. 11. 2011
Dát tip
Ty máš všechny dílka taková hezká...

..já své svědomí skrývám do hnízd..:)T

Fëanor
23. 09. 2010
Dát tip
Líbilo, zapůsobilo, dávám tip. Ale mám pár výhrad, které mne dráždí. Takže ke Tvému uvážení: 1. /s/vědomí bych zaměnil za svědomí. Je to silnější a ten naznačený dvojí smysl narušuje atmosféru. Ano, mohlo by tam být oboje, ale je na Tobě, aby sis vybral, cos mi (jako čtenáři) chtěl říct. 2. Vím, že je poměrně časté v básnických textech záměrně vynechávat interpunkci. Já to rád nemám, to se přiznám, ale respektuji to, pokud je tak činěno důsledně, a ne polovičatě. Takže: 3. Když už tam máš tři tečky, tak před nimi nedělej mezeru, a udělej taky tečky za ostatními větami (když už je začínáš velkým písmenem) a hlavně čárky před "že" a "když". :)

nejvíce mne zaujal ten prolog, ten je opravdu všeříkající...

aspoň žes věřil.. to je důležitý.T

kjkszpj2
08. 12. 2009
Dát tip
:-) tip

...neboj se, zahřeju ti křídla....

Puzzle
04. 07. 2009
Dát tip
Líbí moc...

Smetiprach
12. 12. 2007
Dát tip
jak moje svědomí, když zvrací v záchodě... praví klasik... a o čem to prosímtě vlastně píšeš?

reinka
11. 12. 2007
Dát tip
kdyby nic nebylo...tak by bylo fuk, jestli zmrzneš...ale jinak? :o))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru