Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Keď Boh miluje

14. 12. 2007
9
37
3472
Autor
Elyon

Z   hmly  vyrastá

zlovestná  panoráma

Mŕtvych, nahých  tiel


37 názorů

Elyon
21. 09. 2008
Dát tip
Dobre, dobre... sorry, že sa miešam do diskusie pod moje dielo :-X

Elyon
21. 09. 2008
Dát tip
Majú pravdu, nie je to haiku.

Elyon
14. 09. 2008
Dát tip
Životné

clovrdik
14. 09. 2008
Dát tip
márniční haiku ?

A.H.
17. 08. 2008
Dát tip
a někdy to nejsou jen mrtvá, nahá těla.

Bíša
11. 07. 2008
Dát tip
T.

Elyon
27. 02. 2008
Dát tip
Pravdu máš...

palino8
27. 02. 2008
Dát tip
mňa to neoslovilo a haiku to tiež nie je

bajron
21. 12. 2007
Dát tip
no jo ale si myslim ze to zlovestna tam byt skratka nemusi...celkovo ked si to clovek predstavi to posobi zlovestne-zbytocne to ppovedat/napisat v haiku... no nezvyknem si popravde...haiku ma iste pravidla ma nejak vyzerat a tak a tie dva pridavne mena skratka tak na mna posobia... no tvoj styl...tym sa mozes ohradit pri basnach podla mna a nie pri haiku...ako som napisal to ze to ma formu 5-7-5 neznamena ze to je haiku... ale je to len moj nazor...

Elyon
21. 12. 2007
Dát tip
To "zlovestná" úplne vyjadruje celkový dojem z takejto panorámy. 2 po sebe idúce prídavné mená pôsobia čudne? Čo ti mám na to povedať? Zvykaj si? Aspoň vidím, že nepíšem tak ako ostatní. A zvýraznené slová? To je proste môj štýl, aj isté vyjadrenie sa v tomto haiku.

bajron
21. 12. 2007
Dát tip
no to ze to ma formu 5-7-5 este neznamena ze to je haiku... tiez si myslim ze to zlovestna tam byt nemusi... divne na mna aj posobia 2 po sebe iduce pridavne mena... a ako som spominal to zvyraznenie slov...

Elyon
21. 12. 2007
Dát tip
Čo na tom nie je haiku?

bajron
21. 12. 2007
Dát tip
neviem nepride mi to moc ako haiku... a tiez ma tam vyrusuju tie zvyraznene slova...myslim ze tie do haiku nepatria...

Elyon
20. 12. 2007
Dát tip
Presne tak, hurá! Konečne to niekto pochopil úplne :)

Hesiona
20. 12. 2007
Dát tip
"Koho Pán Bůh miluje, toho křížkem navštěvuje." Tak nějak?*

krásna stredoveká predstava Boha...;) * avi

Paulart
14. 12. 2007
Dát tip
Zvláštní - "panoráma mrtvých, nahých těl"... Myšlenku bych nepochopila bez tvého výkladu, ale i kdyby - ta "panoráma mrtvých, nahých těl" - to je asi příliš silný kalibr na haiku.

tak se budu těšit :o)

Škeble
14. 12. 2007
Dát tip
Už tu máš hodně kritik :-)

Elyon
14. 12. 2007
Dát tip
O iných bude, bude... Keď ma napadnú. Alebo keď ma múza napadne ;-)

syd - nemyslela sem název - myslela sem myšlenku a její rozvíjení dál... :o)

já se s tebou nehádám - psala sem -NÉ KAŽDÝ - a o nemocech vím - nevím, přijde mi to na tvůj věk strašně vážný a smutný, měla bys psát o jiných věcech, to není výčitka, jen povzdech :o)

Elyon
14. 12. 2007
Dát tip
Vieš, čo som ťa videla hodnotiť iné diela... ty diela ani nehodnotíš.

Elyon
14. 12. 2007
Dát tip
Toho som sa obávala, že to takto niekto pochopí. Nie je to vina Boha, že ľudia umierajú. Vlastne nie vždy je smrť trest, pre ťažko chorých a nevyliečiteľne chorých to môže byť najväčšie vykúpenie. To sa len u nás tak hovorí a hovorí sa to už veľmi dlho a za ten čas to už musí byť panoráma ľudí.

SENIOR
14. 12. 2007
Dát tip
Velmi pochylé. Nehodnoceno.

no, nevím proč to lidi hážou furt na Boha... ne každej umře proto že ho Bůh miluje... a ne že by ho nemiloval... jj, až sem přijde někdo z ateistů, to bude mela :o) mít to jiný název je to pro mne o zimě...

Elyon
14. 12. 2007
Dát tip
U nás sa hovorí, že Boh často navštevuje tých ľudí, ktorých miluje. To znamená, že tí ľudia umrierajú skôr.

tak esi ti de o počet slabik, tak dej na začátek "...a" nebo "...pak" - ale to asi není slovensky, nebo tak něco... no a mně to teda s tím názvem do hlavy neleze... buď znám jinýho Boha nebo nevím... :o)

Škeble
14. 12. 2007
Dát tip
Tak já ti řeknu:Krátké, ale nádherné!

Elyon
14. 12. 2007
Dát tip
Aspoň niekto to pochopil, vďaka...

grafo
14. 12. 2007
Dát tip
ten názov to poriešil

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru