Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jednou žít a stokrát umírat

16. 12. 2007
3
5
3292
Odvyknout svým chybám v žití je dost velké umění, když svou lásku k tobě cítím, nic se přece nezmění. Dávals mi svou kdysi zpátky, najednou už nemáš rád, proměnil ses za čas krátký a já toužím umírat. Nenahradí mi tě jiný, jenom s tebou dál chci žít, úděl plný smůly, dřiny, chci svou láskou zastavit. Nemáš zájem, jsi už jiný, netoužíš dál mít mě rád, na mě všechny hážeš viny, znovu toužím umírat. Tak se děje asi posté, čas svou daň si vybírá, u někoho je to prosté – láska v srdci umírá. Nechápeš a nerozumíš, cestu svou si razíš dál, plášť si rychle sbalit umíš a odcházíš jako král. Ať se děje co chce v žití, ať mě máš či nemáš rád, já dál budu lásku, kvítí pěstovat a zalévat. Poroste a vykvete mi, ať je teplo nebo chlad a já budu s láskou v zemi už jen štěstím umírat.

5 názorů

:) Luci, už se tomu musím zasmát, díky za zastavení


Luci31
19. 02. 2016
Dát tip

Nádherné, ale umírat kvůli lásce je hloupost, muž který si mě váží, u toho na smrt nemyslím, to už mám za sebou :)


ale no tak, cyniku!!!! :))))*

Dobrá žena za rok v hrobě!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru