Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příští zastávka - Fibichova - přepracovaná

17. 12. 2007
14
24
3919

nevim proč, ale ta původní verze se mi nějak nezdála... a tak mě napadlo tohle ;)...







U kruhového objezdu
hraje Fibich
své tramvajové
symfonie

lavičky
v plesových šatech
tančí si
dlážděným sálem

proplula sama
v mokrém kabátu
má rozkoš
zabalená

stírám kapky
vykulenýma očima











24 názorů

druhá verze lepší než první (a dal bych extra tip za to Ovče stvení - škoda, že to nejde:-))

Santi€
10. 01. 2008
Dát tip
jen ty vykulené oči mi ruší nádhernou jakoby mystickou a tak trochu dětskou, nevinnou atmosféru...krásně si to plynulo a pak docela násilný konec vrátím se k původní

Montrealer
20. 12. 2007
Dát tip
18.12.2007 12:52:03 pozorovatel kritik nechci radit, ale nejlepší je a bude dělat si to po svym Takových kritiků jako "pozo" bych si vážil - do ničeho zbytečně nekecají...:o)

Jezuita
18. 12. 2007
Dát tip
Ta Tvoje hastroš dlážděným sádlem...

pozorovatel
18. 12. 2007
Dát tip
nechci radit, ale nejlepší je a bude dělat si to po svym

Janina6
18. 12. 2007
Dát tip
No jo, teď se na to dívám znovu - nejen že ten název vypadá takhle legračně, ale ty se tam potom vlastně jmenuješ Fibichova malinká hvězdinka, to je snad ještě lepší... :-)

Janina6: hihi :-))) Montrealer ;) můžeš si ji přečíst znova, jestli chceš, a srovnat to, je u mě v profilu hned nad tou přepracovanou verzí ;) ale díky moc!

Janina6
18. 12. 2007
Dát tip
V "seznamu děl" je ten nový název dlouhý na dva řádky, a tak jsem napoprvé přečetla "Příští zastávka - přepracovaná" a říkala jsem si, no to dokonale sedí k mému předvánočnímu pocitu... :-))))

Montrealer
18. 12. 2007
Dát tip
Jaké že Ovče stvení? Mně se to líbí takhle, protože minulou verzi jsem už zapomněl - je toho tu moc. Dávám tip za tramvajoví romance.

palino8
18. 12. 2007
Dát tip
Ovče stvení sa páči aj mne ;))

papouchu, díky, všimla :-)) jezdím kolem každý den ;) ostatním díky za názory taktéž ;) a přeji hezký den ;)

papouch
18. 12. 2007
Dát tip
první víc jo.. a všimla sis, že naproti-bokem hl.nádr. je neonový nápis psacími písmeny Občerstvení, z něhož nesvítí horní půlka "b" a celé "r", takže když je tma tak z Občerstvení je Ovče stvení ? :-))

avox
18. 12. 2007
Dát tip
první mi mluvila z duše, tahle mi přijde uměle přeskládaná

Robinia
18. 12. 2007
Dát tip
První mě chytila za srdce, tahle už tolik ne...

Janina6
18. 12. 2007
Dát tip
První se mi moc líbila, no a když to srovnám... ale jo, zdá se mi tahle "víc poetická"... :-)*

pozouši, ty "zníš" nějak vážně ;) to je nezvyk ;) lavičky (z kovových úzkých tyček, nebo jak to nazvat...)jsou mokrý od deště, jsou na nich kapky (jak rosa na pavučině) a naproti svítí neony od kruháče, takže to háže takový supr odlesky ;) to je fajn, že se tu ty názory tak hezky různí, aspoň vim, jestli příště zasahovat a upravovat nebo ne ;)... Díkanec všem :-) s natáčkama na hlavě smějící se hvězďouš, hue hue :-))

pozorovatel
18. 12. 2007
Dát tip
jsem spíš pro původní přijde mi to uměle otesaný a třeba moc nechápu, jakej smysl má enter v "své tramvajové symfonie" lavičku v plesových šatech si moc představit nedokážu, je zasněžená? nebo zavalená opilou maturantkou?:) oni ti psali rozumný kritiky, ale ty jsi zkrátka neustále se smějící optimistická holka a to bych nepotlačoval, naopak myslim, že i právě pro to, máš tolik tipů a čtenářů.. podobných tu moc neni, samej depresář:)

Milly
17. 12. 2007
Dát tip
Možná poslední 2 řádky se mi líbí.. Jinak mi to přijde, hm, překombinovaný nějak. Celkově 1. verze se mi líbila víc. :-)

jéé, děkujúúú :-)

u mňa viac tá prvá, táto až tak nie;+)

palino8
17. 12. 2007
Dát tip
ešte lepšie, okorenila si to... a zároveň je to zahmlenejšie, čo mám rád

nonamebeast
17. 12. 2007
Dát tip
hmm..mně se zdají asi obě moc...zase si tady tionu:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru