Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

odpoledne

20. 12. 2007
0
0
1336
Autor
akanahe
Sedím takhle odpoledne a pozoruji mraky jestli bude pěkně a nebo spadnou kapky. Kapky i s mraky a příkryjí mne když ležím u trávy a pozoruji nebe. Kapky co se do mého těla vsakují stavájí se mnou a já jimi ja je dobře znám kazdýden je potkávám. Potkávám na cestě do práce kde nemá místo usměv ani reakce. reakce i usmev teť mám když na nebe se dívám. a když pozoruji nebe tak jak moře se mi jeví občas kapky spadnou , to vlny přes okraj se vlní. nejen pozorovat ,ale zaplavat si tam , honit mraky a hrat si s nimi hratky na schovku i na bubáky. Mraky ty se neumějí tvářit jsou černé a nebo umí zářit nezmění svuj vzhled tak jak by si mohl někdo přát teť Jsou neoblomní a já též, nehrají si na pravdu a lež. Teť už nejsem sama mám sebe mraky a kapky co s nimi objevím svůj nový svět kde je možne vše, né jak teť ! Tak pa a mějte svůj svět který je, já mám mraky a kapky a je mi příjemně tak čau a už mne neuvidíte , opouštím váš svět a nevrátím se více. teť mám mraky , jsou to dobří přátelé a já mam svuj svět kde s nimi budu i přes tisíc let.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru