Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Keby

20. 12. 2007
2
2
1402
Autor
levan

Peter Gabriel, Book of love...

Nebolo tam nič, čo by dokresľovalo atmosféru. Ani plápolajúci oheň, ani studený vánok. Strašne obyčajný deň. Iba električkové trate a polotma námestia.

„Zdravím,“ pozdravila som. Milý, zaujímavý, možno aj pekný. Známy.

„Ahoj,“ úsmev ako vždy – pokračujeme každý vo svojej ceste.

Book of love is long and boring

Keby som ho mohla stretávať častejšie. Ale čím je človek starší, na keby nemyslí. Snaží sa nemyslieť. Škoda, že vo mne zrejme vidí malé dievča. Škoda, že ja v ňom vidím viac. Aspoň môžem počas cesty v natrieskanom autobuse zatvoriť oči a snívať. Predstavy sú najlepším riešením, aby niečo rýchlo ubehlo. Život?

 

(Inokedy)

„Ahoj,“ pozdravil ma. Tiež ho musím stretnúť, keď som s niekým iným, ktorý sa ma pýta, že či by som ho chcela, keby bol krajší.

„Na keby neverím,“ odvetím a rýchlo odzdravím Známeho, ktorý si teraz o mne myslí, že som mladá a zadaná. Do riti. Cestou v natrieskanom autobuse počúvam Toho čo ma chce – aspoň si nič nepredstavujem.

No one can lift the damn thing

 

(Pred tým)

Rozprávala som sa s ním. Rada ho počúvam, má prijemný, pokojný hlas a je múdrejší ako ja.   

Súhlasí so mnou, chcela by som, aby hovoril dlhšie. Aj on by to chcel, ale prestane, lebo sme známi a ostatní už majú reči. Do riti.

It's full of charts and facts and figures and instructions for dancing

Ja na jeho mieste by som tiež prestala.

 

 

Viem, že raz pôjdem po električkovej trati a znova pozdravím. Jeho, aj jeho ženu.

The book of love has music in it
In fact that's where music comes from
Some of it is just transcendental
Some of it is just really dumb

 

Mohli sme byť šťastní.


2 názory

Háber
27. 12. 2007
Dát tip
* si tomu dala:)

..neviem po anglicky...a mam pocit ze su tak trochu klucove...a trochu to posuaju..ale mozno sa mylim... ...paci sa mi ta pokojna atmosfera...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru