Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Okno mé lásky

20. 12. 2007
4
5
2985
Pozdravit chci kamaráda – tebe vždycky vidím ráda, necháš mě však čekat venku, pak dáš malou navštívenku a svoji dlaň do mojí; duše se mi zahojí aspoň na tu malou chvíli, kdy jsem s tebou, drahý, milý, duše má se nesplete, přitáhneš jak magnetem moje srdce ke své hrudi; zklamání tě ještě studí, tak nechceš mařit se mnou čas, zahřeje tě láska v nás, až odhodíš bídný strach a překročíš dveří práh. Teď mě necháš v mrazu stát, vím, máš stále jinou rád, snad se dočkám vzácné chvíle, kdy dáš s očí tmavé brýle, přineseš mi kytku kvítí, zatím ti však z očí svítí místo lásky, místo díku velká tečka z vykřičníku. Otáčím se, vracím zpátky, chvilka s tebou jak sen krátký v očích se mi odráží, smutně kráčím k nádraží; z vlaku nebo z autobusu pošlu jenom letmou pusu, nenaříkám, nevzlykám, teď se štěstím zalykám, otáčím za tebou záda, mám tě přece strašně ráda; čas utíká, musím jíti, okno tvé jak maják svítí do zad, do tmy, do řeky, miluji tě navěky, stále tě v svém srdci mám, až zas půjdu okolo, na tvé okno zaklepám.

5 názorů

Jani: No teda!! Všem díky, krásné Vánoce!!!

Háber
21. 12. 2007
Dát tip
odchody a lúčenia na staniciach to poznám * si to vystihla

Janina6
21. 12. 2007
Dát tip
Jé, ten název mi připomněl hit od Olympicu... ale tohle je hezčí. :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru