Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lásko, ty šelmo...

14. 06. 2001
6
0
2271
Autor
brooklyn

S myslí hlavně o Kv. a možná i jiných.
Dal bych to do klubu zlomených srdcí, jenže tam nejsem...už se odmítám zamilovávat pro trápení...

Lásko

ty lidská,

ty šelmo,

co drápy

snad růží

srdce do cárů

drásáš a ptáš se,

co dlužíš,

však kradeš

a mučíš...

 

Popravčí četo

zbořených zdí

komor a předsíní,

libertas sanguini,

krev slzy osolí,

ze srdce vyteče,

to, co má,

nikoliv...

 

nebo

snad,

snad přece

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Imagine
28. 10. 2002
Dát tip
hm...............nemám slov

Kytička
06. 09. 2001
Dát tip
Brůklí.........**********

Krišpína
27. 06. 2001
Dát tip
Nádherně psané. ☼

BadAngel
25. 06. 2001
Dát tip
Lásko, ty šelmo, co srdce do cárů drásáš co kradeš co mučíš... ...už se odmítam zamilovávat pro trápení... Krásně řečeno. Můžeš to dát do Klubu kamenných srdcí, jestli chceš.

snad přece poteče..;-)

Janka
20. 06. 2001
Dát tip
Je to pekna basen. To prave ted prozivam, tak vim, o cem basnik hovori. Nejlepsi lek je cas: sejde z oci, sejde z mysli.

brooklyn
15. 06. 2001
Dát tip
Ja vim, ze se zamiluji, a uz se tesim na to , ze to nebude zbytecne:o)))))) Ale tu basen jsem nenapsal s mysli o sobe, ale nemam rad , kdyz se trapi jini tim trapenim, na ktery neni moc lek...I kdyz ulito, neco na tom bude :o))))

Bhati
15. 06. 2001
Dát tip
Prostě ta estetická stránka věci není od věci..:-)

Mámalibor
14. 06. 2001
Dát tip
had se plazí kolem těch co se ho bojí stále je rozdíl nechtít a bát se kdyby lhostejnost TA příčina byla, LÁSKA by se kolem tebe více nikdy neplazila !:-)

ulita
14. 06. 2001
Dát tip
ach jo...škoda lásky, která padne vedle. mě v takových obdobích pomáhalo, když jsem si říkala že láska není nic jiného než chemická sloučenina, a stesk po milované osobě je vlastně takový malý absťáček...

brooklyn
14. 06. 2001
Dát tip
Ja nejsem zamilovan ne ze strachu, ale nerad delam veci zbytecne a nesmyslne, jak to bude mit smysl tak proc ne?

brooklyn
14. 06. 2001
Dát tip
avi

Mořkovský
14. 06. 2001
Dát tip
myslíš že je láska prokletí???

jo jo :))))

Diana
14. 06. 2001
Dát tip
To přejde a zamiluješ se zas.Známe se....

fox
13. 06. 2001
Dát tip
hezky... :O)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru