Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Uprostřed města

26. 12. 2007
10
27
2687
Autor
papouch
Uprostřed města
tři rozjaření cikáni:

první praví
"veselé vánoce, pičo"
a rozbil mi nos

druhý říká
něco jako "Dýgryzžzmrde"
a kopl mě mezi nohy

třetí nehlesl
a sebral mi výplatu
a tátův důchod

Policajt jen
"to jste si vymyslel, ne?"

Mám je mít rád??

Tož krásné svátky vánoční
bohatý silvestr
a šťastnější nové roky

27 názorů

Bacil
24. 01. 2008
Dát tip
chjo...

Marcela.K.
04. 01. 2008
Dát tip
Já to nemohla kdysi vydržet na Literu...tak jsem si tam změnila nick a udělala ze sebe mladýho kluka a psala děsný kraviny... mám tady ukázku...LYŽAŘSKÁ,BRUSLAŘSKÁ,SÁŇKAŘSKÁ... normálně mi to tam tipovali jako zběsilí...a přitom to byly takový kraviny :-))) ale tam to je horší než tu... buď MED a nebo JEĎ !!! :-)))

papouch
04. 01. 2008
Dát tip
no vidíš, myléé ... a mám na to 10 tipů, fůůůůj!!! :-))

Marcela.K.
04. 01. 2008
Dát tip
:-)))) tímhle chceš bojovat proti blbosti?!!! :-)))nejradši bych ti ten tip dala, ale je to taková kravina, že ti ho nedám, i když se tu šklebím.. jo...jen dál, zvyknu si tě číst a netipovat :-))) a hned mi bylo jasný, že myslíš policajty :-)) Jo, koukám MIMO ...jsem ti chtěla otvírat oči, že to není poezie...a ty to víš, no tak zaplať Bůh :-)))

NePoe_ta
03. 01. 2008
Dát tip
Tak, ... kdy příště bereš? :))) Z Tebe aby to páčil heverem. PS: Nezoufej a miluj. Měl jsem nedávno na vlas stejný incident. Vykládal jsem jej kamarádovi. Oplatil mi vlastní storkou: Do jejich společnosti se někdo o vánocích vloupal, vybílil všechny počítače. Přivolaní kriminalisté si jej odvezli k výslechu. Po deseti hodinách sňali otisky prstů a propustili s omluvou, že čekaj na počítače ... . Sou prý na cestě.

vlastovka.
03. 01. 2008
Dát tip
Ono je to asi nadčasové dílo, pobavilo mě velmi i po vánocích :) Tak aspoň do nového roku hodně štěstí od vlaštovky pro papouška :) *

Yeziiinka
28. 12. 2007
Dát tip
Kuci vopálený... *

j_i_r_i_k
28. 12. 2007
Dát tip
No, máš... Ale když nebudeš, tak po Silvestru bude kocovina úplně stejná, takže je to vlastně fuk...

papouch
27. 12. 2007
Dát tip
dobře, dobřééé.. Ale pamatuj si, že si to budu pamatovat!!!

papouch
27. 12. 2007
Dát tip
Norcko, ty seš TAK blbej, že o tom ani nevíš... okamžitě vem ten tip zpět!!

papouch
27. 12. 2007
Dát tip
tak ne, chrúste, samozrějmě že máš pravdu, každý mi strčil potajmu do kapsy tisícovku

Petrusha
27. 12. 2007
Dát tip
jasne, že hej a s hlasným heslom na perách: milujte sa a množte sa, je nás takých blbov na svete ešte málo!

Oldjerry
27. 12. 2007
Dát tip
Umprdente, mám trochu podobné zkušenosti, ač s jiným průběhem : byli jen dva a dohromady si uhodili jen jednou. Ovšem asi za rok mi jejich soukmenovci vykradli byt a ukradli auto...a teď otázka : Mám je mít rád ? To není o barvě ksichtu, ale o jejich náboženství - a jestli to nevíš, tak gádža není člověk...

silence
26. 12. 2007
Dát tip
:) vzetni ptaku :) * Ti taky :)

ceder_john
26. 12. 2007
Dát tip
nejlepší bude o tom napsat asi

Rabb
26. 12. 2007
Dát tip
to nasepípre.. ..zkurpípvený vánoce totok!

papouch
26. 12. 2007
Dát tip
Umpre, tím "mám je mít rád?" jsem myslel ty policajty... ;-)))))

Doba, kdy bude povolen volný odstřel podobného dobytka bez ohledu na barvu čehokoli, se nezadržitelně blíží. Pak budu legálně držet zbraň. Rád bys je mít měl, ale přestože jsi boží, Bůh nejsi. Takže se obávám, že si to nemůžeš dovolit. Jen bych připodotknul, že jsem se právě vrátil z chrámu Páně, kde jedna příslušnice výše uvedeného etnika pěla vánoční písně. Kromě toho, že krásně pěje je to taky supr holka. A mý segře třeba se stalo to, že když ji jeden z nich okradl, tak ho ostatní přinutili, aby jí ty prachy vrátil... Jak říkám, volnej odstřel, ale barvu ksichtu až tak neřešit....

stastny a vesely papi :-)

Jezuita
26. 12. 2007
Dát tip
K lidojedství Tě nutit nemůžeme, to ne.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru