Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

také

27. 12. 2007
4
9
2110
Autor
makros

 

zdobím stromek –

ve větvích pírko

 bukové listy

 


9 názorů

Josef Musil
04. 02. 2008
Dát tip
No tedy! Tohle je podáno úžasně lehoučkou, přirozenou linkou. Ani nechci vidět tu předchozí dřinu, než přišel neviditelný záblesk a podání se v tomto případě takhle nadlehčilo. Souhlas s Paulart, jen to nechci tak pitvat jako ona; ať to radši lechtivého jemně zašimrá - jen tak. * tip

makros
06. 01. 2008
Dát tip
tak si znovu přečti, co je v tvé první kritice napsáno, nic věcného kromě "doporučení" a jízlivosti tam nevidím. O hlubší kritice nemůže být ani řeči... M.

ruprecht
06. 01. 2008
Dát tip
tady čtu, že stojíš o hlubší kritiku... tak sorry... je to nejlepší ze všech haiku... spokojený???

makros
01. 01. 2008
Dát tip
ruprechte, jestli se nudíš, kup si raději medvídka mývala. Jestli Ti to nějak pomůže, tak si má díla vytiskni a tu kategorii si tam dopiš nebo vlastně přepiš. Nebo svolej kolegium kritiků a začni vést učenou disputaci o rekategorizaci mých dílek. M.

ruprecht
01. 01. 2008
Dát tip
proč do té kategorie nenapíšeš "blbůstky"...? já pořád hledám haiku... a kde nic, tu nic...!

reinka
27. 12. 2007
Dát tip
hezké...

Paulart
27. 12. 2007
Dát tip
Něčím lehoučkým to na mě dýchá. Stačí fouknout. Neumím to popsat. Určitě tomu dám tip. Pírko a bukové listy zalétly na stromek odněkud z minulosti, pírko možná z holoubka, který prchal před poštolkou, list zase z podzimu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru