Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

obchodní

28. 12. 2007
6
8
1604
Autor
makros

 

rachot židlí –

batole ujíždí

 na eskalátoru

 

pár ve frontě –

 muž si sedá, vstává

a opět sedá…

 

dívka u kávy –

vytahuje si tanga

 po šesté

 

před záchody

postávají muži

s dámskými kabáty  

 


8 názorů

ja nejak nevim

ruprecht
01. 01. 2008
Dát tip
tak jednak: pošesté dohromady... druhak: ani jedno není haiku... a tretiak: na rozdíl od ostatních to beru jako celek...

reinka
28. 12. 2007
Dát tip
líbí se mi všechny...některé víc a jedna nejvíc .o)))))))))

oakbark
28. 12. 2007
Dát tip
za prvni a posledni tip:)

makros
28. 12. 2007
Dát tip
to Paulart: ad 1 ano ad 2 pochopíš později nebo se zamysli, kde stojí ad 3 věc názoru ad 4 díky M.

Paulart
28. 12. 2007
Dát tip
Hm - jakási haiku - reportáž. Už jsem četla některé - od dobrých haikuistů jako Angelika Wienert či Adma z Almanmachu Wagon. Tahle haiku mají dobrý základ, ale na každém mi něco trochu vadí. "Rachot židlí" - míněno pozdvižení, že batole ujíždí po eskalátoru? Druhé haiku prokazuje pozorovatelské úsilí, ale chybí mu nějaký přesah - proč muž "sedá, vstává a opět sedá". Třetí haiku - možná by stačilo místo "po šesté" jen "znovu": Dívka u kávy - znovu si vytahuje tanga. Čtvrté se mi líbí nejvíce. S tajemstvím. Muži hlídají ženám, které si odešly na toaletu, kabáty.

Ježková
28. 12. 2007
Dát tip
To se mi moc líbí!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru