Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dáreček

13. 06. 2001
7
0
2897
Autor
BadAngel

Tu kategorii berte s reservou...))

Maminko moje milovaná

přinesl jsem Ti dáreček

to někdy hodný děti dělaj

a já jsem Tvůj hodný chlapeček

 

mám Tě moc rád, jak nikdo jinej

Tebe mám ze všech nejradši

no tak se rychle usměj, dělej!

...Tebe ten potkan netěší?


BadAngel
04. 06. 2002
Dát tip
Tak mě napadá - když už seš ta čarodějnice - nedáme si někdy závod v lítání? Dycky mě hrozně zajímalo, co je rychlejší - jestli koště, nebo křídla.

Witch
03. 06. 2002
Dát tip
:o)) ale no tak, vy snad ty svoje potkánky vůbec neznáte... vždyť takovej potkan dokáže odrovnat i knírače, když si vzpomene... natožpak kočku... no ale dobrá, ať se nám tam nekočkujou...:o) dám jí náhubek a řádně ji poučím o vhodném chování na společenských akcích :o)) jen pak ale nevim... až bude hostina...tak jí ten náhubek budu muset sundat, tak aby se nám to nezvrhlo hihihi

BadAngel
03. 06. 2002
Dát tip
:o)) No mě nejde ani tak o mou potkanici, ale spíš o malý potkáňátka, co jí půjdou za družičky :)) To víš, já aby se pak nepsalo, že Angel is really Bad :))

Witch
03. 06. 2002
Dát tip
to snad ne, já to Káče vysvětlim a ona bude hodná... jinak to můžeš klíďo svést na mě, u čarodějek se předpokládá, že jsou really bad, i když to neni pravda, ale já to unesu :o)

Witch
31. 05. 2002
Dát tip
dílko vychytaný, to se musí nechat... jinak co se týká další debaty o zviřátkách - měla jsem taky potkana, takovej samorost to byl... přišel, když měl dobrou náladu, jinak třeba tři dny ne... ale byl hrozně milej a chápavej... teď mám kočku - je divná a zlobivá, ale pořád je to kočka... skáče mi do vany s vodou a pak je vzteklá, že je mokrá... je prostě divná... ale umí bejt i milá, takže kdyby vám na tý svatbě chybělo tohle plémě... :o)

BadAngel
31. 05. 2002
Dát tip
Witch díky za pochvalu :) Jinak co se týče svatby - milerádi kočičku přivítáme, ale prosímtě s náhubkem, jo? :)))))))

papouch
26. 06. 2001
Dát tip
...se nedivím, já bejt úúň, tak taky shodím každýho, hdo by mi chtěl zadnicí znesvětiti hřbet... :-)) ..... kromě Falky samozřejmě :-))))))))

BadAngel
25. 06. 2001
Dát tip
Můj potkan se jmenuje Zubatka, protože ho k nám dle pověsti přineslo sousedovic kotě v zubech a pak si s nim hrálo na schovávanou v sestřinym oblečení :-))) Jinak na svatbu se moc těšííííííím, konečně se ta chudinka zbaví svého hanebného příjmení (Gulášová), které jí bylo úředně přiděleno v souvislosti s její plánovanou družbou k bratrancovejm hadům (naštěstí včas pochcípali :-)))

FLO
25. 06. 2001
Dát tip
Pro účel svatby můžu dodat kočku a psa, aby bylo veselo.

papouch
25. 06. 2001
Dát tip
míval jsem pavouka .. takovýho toho normálního dlouhonohýho, v zimě mi visel nad stolem a já mu chytal mušky vinnné... Jmenoval se Stropolez a byla s ním docela legrace, spouštěl se nahoru a dolů a houpal se... Jak přišlo jaro, tak odešel, jen pavučinu mi nechal ... to je vděk ... ....ale proč vám to povídám .... tak Stropolez na svatbu nepřijde. :-))

BadAngel
25. 06. 2001
Dát tip
Já už se lek, že jsi mu chytal mušky nevinné... :-)))))) Můj potkan taky žere mouchy - ale zásadně jenom když se potřebuju zbavit sestřiček. Jim se z toho totiž vždycky udělá špatně a jdou radši na záchod... :-)))))) Jinak sousedovic kotě na svatbu taky nepřijde, chtělo si hrát s takovou obrovskou červenou věcí, která se tak legračně pohybovala sem a tam - bratranec couval z garáže....

BadAngel
25. 06. 2001
Dát tip
Lidičky lidi a kdyby jste chtěli, tak soused z chaty mi půjčí vietnamský prasátka a klíďo i kůzlátka a slepičky a husičky a kachničky a králíčky a kravičku a koníčka, kterej nesnáší když na něm někdo jezdí... potvora :-)))))))

FLO
22. 06. 2001
Dát tip
BadAngel: Cožééé? Fotbalista? Jo, teď mi to došlo vlastně. A začlo to tak nevině, šetřič obrazovky, rybička, se menovala stejně jako já, flo, no, tak mě nic lepšího nenapadlo...kdybych věděla, že si mě budou plíst s chlapem...fňuk...sem já to ale vymňoukla. Mňááááu!!!!

BadAngel
22. 06. 2001
Dát tip
FLO: nefňukej, já už si Tě s chlapem nespletu, fakt :-)) Apropó, jak jsi to myslela s tim igelitem? Doufám, že to máš vyzkoušený, nerad bych psal další epitaf... :-))

BadAngel
22. 06. 2001
Dát tip
.....nebo nějaký antikoncepční pilulky pro mou potkanici, že jo? Něco už každopáně seženem. Akorát.... jako každej správnej anděl tě musím upozornit, že... až po svatbě!!! :-)))))))))))))))

papouch
22. 06. 2001
Dát tip
jůůůůů vystrojíme potkaní svatbičku a křečci jim půjdou za svědky a želvičky budou drůžičky a oddá je Falčin kůůůň :-)))))

Falka
22. 06. 2001
Dát tip
Mno... moment, než se vyjádřím.... chacháááááááááááááááááááááááááá...... Jo a teď k věci... básnička moc líbí... mimochodem můj potkan je holka, jmenuje se Delirie a vlastně je to malá bílá krysa, strašně šikovná, protože umí sama jezdit pražským metrem... a občas si udělá výlet a člověk se o ni pár měsíců bojí, než se mu vrátí z Vyšehradu... a jak jsem si fšimla, ještě by se tu měl někdo stydět... to na sebe beru já, protože moje myška se rozhodně nestydí :o)))) A papouši, můj kůň je neoddá, protože zatím bohužel (fňuk) žádného koníka nemám... jedině že by ten, co jsem s ním byla naposled... no a ten se jmenuje Komedie a to by se ke svatbě moc nehodilo... no uznej... :o)

papouch
22. 06. 2001
Dát tip
ale hodilo, na svatbě má bejt legrace a přece koník se jménem Komédie nemůže být žádný morous :-)))

Wopi
22. 06. 2001
Dát tip
No - tak to my jezdíme na koníkovi, co se jmenuje Šílka :o)). Falčí: těš se :o)))

Falka
22. 06. 2001
Dát tip
panebože.... těšíííííííííííííííííííím...... :o))))))))))

Wiki
22. 06. 2001
Dát tip
Papouch : můžeme dodat jednoho křečíka džungarskýho jako družbu :o))) potkani jsou bezva :o)))*

FLO
21. 06. 2001
Dát tip
Zabalte potkanici do igelitu a je to...

papouch
20. 06. 2001
Dát tip
nejsu hluchej..... :-))))))) já vim, občas to blbne :-)

BadAngel
20. 06. 2001
Dát tip
co že nejšeš? slepej? :-))))))) já za to nemůžu, ono se to jenom nechtělo odeslat, tak sem na to kliknul maličko víckrát, no...:o/ Asi zalezu pěkně do postýlky a budu se stydět, jako můj potkánek...:-))))

papouch
20. 06. 2001
Dát tip
:-) ....... no... tak mi napadá, Tvůj potkiš je holka? Můj je kluk....... :-)))))

BadAngel
20. 06. 2001
Dát tip
tak moment..... BLIK! (už mi to došlo :-) Hele, tak do toho nejdu, ledaže byl byl tvůj potkan bohatej a platil každej měsíc alimenty :-))) Protože jak znám sestřičky, tak by radši doma založily greenpeace, než aby se těch potvor jedněch mrňavejch vzdaly :-))))) No a co já pak s nima, že jo :-)

papouch
20. 06. 2001
Dát tip
...já se zeptám ve zverimexu, jestli nemají malinký latexový ocharničky pro potkánky.. :-))))))

papouch
19. 06. 2001
Dát tip
já mám doma potkánka, takový miloučký plachý žvížátko to je včera mě omylem maličko kousl a pak se strašně styděl... :-)

BadAngel
19. 06. 2001
Dát tip
FLO: přesně jsi to vystih, takhle jsem chtěl, aby to vyznělo. Papouch: tomu mýmu tuhle maminka maličko přiskřípla ocásek do skříně až mu ho museli kousíček amputovat a vůbec se nestyděla... :-)

papouch
19. 06. 2001
Dát tip
Bade, FLO je holka .... :-)) chuďáček potkánek .... ale na druhé straně oni maj ocásek dlóóuhej :-) ten můj, když se bóji, tak zaleze do domečku, ale ocásek nechá venku a myslí si, že ho není vidět :-)

BadAngel
19. 06. 2001
Dát tip
Papouchu: Jejda :-)) Kdo to má vědět, nemá se jmenovat jako ten norskej fotbalista :-)) No ona to snad přežije, můj potkan je vlastně taky ženská a vůbec jí nevadí že jí říkám chlape. Akorát vždycky když se olizuje kožíšek aby byla čistě umytá, tak se přede mnou schová do domečku, asi se trošku stydí... :-)

BadAngel
19. 06. 2001
Dát tip
Papouchu: Jejda :-)) Kdo to má vědět, nemá se jmenovat jako ten norskej fotbalista :-)) No ona to snad přežije, můj potkan je vlastně taky ženská a vůbec jí nevadí že jí říkám chlape. Akorát vždycky když se olizuje kožíšek aby byla čistě umytá, tak se přede mnou schová do domečku, asi se trošku stydí... :-)

BadAngel
19. 06. 2001
Dát tip
Papouchu: Jejda :-)) Kdo to má vědět, nemá se jmenovat jako ten norskej fotbalista :-)) No ona to snad přežije, můj potkan je vlastně taky ženská a vůbec jí nevadí že jí říkám chlape. Akorát vždycky když se olizuje kožíšek aby byla čistě umytá, tak se přede mnou schová do domečku, asi se trošku stydí... :-)

BadAngel
19. 06. 2001
Dát tip
Papouchu: Jejda :-)) Kdo to má vědět, nemá se jmenovat jako ten norskej fotbalista :-)) No ona to snad přežije, můj potkan je vlastně taky ženská a vůbec jí nevadí že jí říkám chlape. Akorát vždycky když se olizuje kožíšek aby byla čistě umytá, tak se přede mnou schová do domečku, asi se trošku stydí... :-)

BadAngel
19. 06. 2001
Dát tip
Papouchu: Jejda :-)) Kdo to má vědět, nemá se jmenovat jako ten norskej fotbalista :-)) No ona to snad přežije, můj potkan je vlastně taky ženská a vůbec jí nevadí že jí říkám chlape. Akorát vždycky když se olizuje kožíšek aby byla čistě umytá, tak se přede mnou schová do domečku, asi se trošku stydí... :-)

BadAngel
19. 06. 2001
Dát tip
Papouchu: Jejda :-)) Kdo to má vědět, nemá se jmenovat jako ten norskej fotbalista :-)) No ona to snad přežije, můj potkan je vlastně taky ženská a vůbec jí nevadí že jí říkám chlape. Akorát vždycky když se olizuje kožíšek aby byla čistě umytá, tak se přede mnou schová do domečku, asi se trošku stydí... :-)

Bhati
15. 06. 2001
Dát tip
Troška pokřivenosti...:-)

fox
13. 06. 2001
Dát tip
:O)

FLO
13. 06. 2001
Dát tip
Jééé...smích. Taková přesně vystižená dětská dušička.Něco jako když můj brácha dal mamce k narozkám autíčko.*

rak
13. 06. 2001
Dát tip
* :o)))

clovrdik
13. 06. 2001
Dát tip
:-)))))))))

Popelucha
13. 06. 2001
Dát tip
paráda... výborná pointa

Pája
13. 06. 2001
Dát tip
;o))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru