Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

mlha

01. 01. 2008
0
16
1182
Autor
Gregory
Jsi něco jako takový to
tady a teď a nikdy jindy
protože jindy neexistuje
ráno je místo slunce-mlha
 místo úsměvu
zdrcená tvář šaška
probudit se
 znamená umřít a víc nic
slovo za slovem splývá
až zmizí úplně
jen ta mlha navždy zůstane

16 názorů

Gregory
22. 01. 2008
Dát tip
Další chaotično??? Asi přetrvávající chaos v mé hlavě...někdy se to někde musí projevit:) A je dobře že je tím katem papír...

palino8
22. 01. 2008
Dát tip
úvod príliš neurčito chaotický... a ten chaos potom poznačuje aj zvyšok...

miestami dobré...a možno tu by bolo fajn to upraviť, aby yo nebolo príliš surové (syrové po česky, aby nedošlo k omylu;) )...

Gregory
02. 01. 2008
Dát tip
Někdo to má rád, někdo zas ne. Jde o to taky co člověk rád čte a hlavně jestli se tím babráním dokáže dopracovat k něčemu lepšímu-pokud jo tak je to samozřejmě velký plus!!!

pupin
02. 01. 2008
Dát tip
já jak kdy...leckdy je paráda,že mi v hlavě něco letí a pak zjistim,že JO. ale vpodstatě ti rozumim...já na rozebíračky magor...

Gregory
02. 01. 2008
Dát tip
Já to právě nikdy takhle nerozebíral a nikdy jsem nad tím nepřemýšlel abych řekl pravdu, prostě když potřebuju, tak něco napíšu a kolikrát to po sobě ani nečtu, takže to co tam mám za výrazy a jestli je tam mlha a podobně jsem nikdy neřešil...já mám takový ty neupravený a takový ty syrově impulsivní věcičky nejradši, navíc jsem za těch pár let zjistil u jakýhokoliv psaní, že víc se v tom babrám, tak tím je to horší..čili jsem to postupem času úplně odboural..ted myslím poezii u povídek a podobných věcech se tomu samozřejmě člověk nevyhne, ale v tomto případě to naštěstí člověk řešit nemusí...

Gregory
02. 01. 2008
Dát tip
Já to právě nikdy takhle nerozebíral a nikdy jsem nad tím nepřemýšlel abych řekl pravdu, prostě když potřebuju, tak něco napíšu a kolikrát to po sobě ani nečtu, takže to co tam mám za výrazy a jestli je tam mlha a podobně jsem nikdy neřešil...já mám takový ty neupravený a takový ty syrově impulsivní věcičky nejradši, navíc jsem za těch pár let zjistil u jakýhokoliv psaní, že víc se v tom babrám, tak tím je to horší..čili jsem to postupem času úplně odboural..ted myslím poezii u povídek a podobných věcech se tomu samozřejmě člověk nevyhne, ale v tomto případě to naštěstí člověk řešit nemusí...

Gregory
02. 01. 2008
Dát tip
Já to právě nikdy takhle nerozebíral a nikdy jsem nad tím nepřemýšlel abych řekl pravdu, prostě když potřebuju, tak něco napíšu a kolikrát to po sobě ani nečtu, takže to co tam mám za výrazy a jestli je tam mlha a podobně jsem nikdy neřešil...já mám takový ty neupravený a takový ty syrově impulsivní věcičky nejradši, navíc jsem za těch pár let zjistil u jakýhokoliv psaní, že víc se v tom babrám, tak tím je to horší..čili jsem to postupem času úplně odboural..ted myslím poezii u povídek a podobných věcech se tomu samozřejmě člověk nevyhne, ale v tomto případě to naštěstí člověk řešit nemusí...

Gregory
02. 01. 2008
Dát tip
To máš taky pravdu, já to mám zase kupodivu opačně..čím jsem jsem starší, tím to víc zamlžuju a zahaluju do něčeho, čemu kolikrát ani já sám neorozumím, ale zase rozebírat to někdy nemá smysl, on to člověk sám jednou pozná a a ni neví kdy, to je natom to kouzelný...navíc každej si najde to potřebný tam kde zrovna chce a tam kde ho to zastihne..a tak to má asi být..

pupin
02. 01. 2008
Dát tip
víš,já se existence těch mlh(ikdyž se to někdy nabízí - vtipný jinotaj ,či..tak)vyvarovávám kvůlivá nedorozumění - hlavně u lidí,co mám ráda- taky esemesky jsou v tomhle hustý ---navíc jsem takový zbabělec,že hořké věci říkám různými eufemismy....abych si sebe vážila,zkouším na férovku,ale moc se mi to nedaří... tady je to Písmákově ilegální,ale navostro kritizovat taky nechci - mám teorii,že co mě nezaujme,nechám odplout---hm,to jsem se vykecala zas

Gregory
02. 01. 2008
Dát tip
To máš taky pravdu, já to mám zase kupodivu opačně..čím jsem jsem starší, tím to víc zamlžuju a zahaluju do něčeho, čemu kolikrát ani já sám neorozumím, ale zase rozebírat to někdy nemá smysl, on to člověk sám jednou pozná a a ni neví kdy, to je natom to kouzelný...navíc každej si najde to potřebný tam kde zrovna chce a tam kde ho to zastihne..a tak to má asi být..

pupin
02. 01. 2008
Dát tip
souhlasím, ale někdy je potřeba to trocha přimlžit, někdy odmlžit...aby to tolik nebolelo...ale čím jsem starší,tím se snažím vyjadřovat konkrétněji

Gregory
02. 01. 2008
Dát tip
To je právě natom to nejlepší, že skrz mlhu to jde jen mlhavě...to tak máš i v životě a taky s tím málokdy něco naděláš...

pupin
02. 01. 2008
Dát tip
tak to jó..ale dešifrovat skr mlhu lze jen mlhavě...

Gregory
02. 01. 2008
Dát tip
Já nevím asi je to dobře já mám mlhu celkem rád..

pupin
01. 01. 2008
Dát tip
jé,to je škoda,že ta mlha zůstává...nebo je to dobře?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru