Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

svátek má Karina

02. 01. 2008
14
30
3224
Autor
aleš-novák

marně jsem se snažil vylovit z hlubin internetu tuhle píseň, kterou už (nejen)mnozí nepamětníci sotva znají...nepodařilo se, poptejte se u svých antikvářů...

nebudu opisovat

od Ortena

sám neznám žádnou

dívku toho jména

jen dávná píseň

zní mi v uších tence

černá deska

...a nestřílejte na milence

  

  

Luboš Pospíšil, český zpěvák a kytarista, LP/CD ...a nestřílejte na milence (1986)

píseň Píši vám, Karino (na motivy 7.elegie Jiřího Ortena)


30 názorů

http://www.youtube.com/watch?v=GLLgC7-w9vw tady je...

Karen by nestačila?



jeho písničky dnes hraje www.bonsai3.cz , mají tam pár ukázek...aby ses nečervenala :o)

Janina6
03. 01. 2008
Dát tip
Červenám se... ale ne :-)

jojo...to je nostalgie :o) zvláštní, nenápadný muž, přesto zanechal silnou stopu...ale z té doby mě asi nejvíc ovlivnil František Stralczinsky a jeho skupina Bonsai...znáš?

Janina6
03. 01. 2008
Dát tip
a taky jak A miluje B, která má oči hedvábné, jenže A je ženatý a jeho žena C jezdí k D v pátek do chaty... :-)))

vzpomínáš si na tu noc kdy v chatě tvýho strejdy Rolling Stones hráli Lady Black... :o)

Janina6
03. 01. 2008
Dát tip
Alfíčku!! Díky!! Miluju Pospíšila... Karina je moc pěkná, ale "Tenhle vítr jsem měl rád", u toho mi pokaždé jde mráz po zádech... :-)*

jazzgirl
02. 01. 2008
Dát tip
Pěkné:-)* Já Karinku znám:-). Ale tu píseň bohužel ne...:-( No třeba se nějak podaří ji nakonec sehnat a vložit ji sem. Však víš, jak zapracovala v Tvé básni písnička Lucy In The Sky...:-)

danha
02. 01. 2008
Dát tip
T!!!!!!!!!!!!!!!

Marcela.K.
02. 01. 2008
Dát tip
Taky neznám žádnou Karinu...a přitom je to docela pěkné jméno...

http://web.quick.cz/asasek/orten/mp3/06_sedma_elegie.mp3 to je recitace...když už není píseň :o)

jasně...byl na kliku...:o)

:o) jo ...jde o obsah, na materiálu zas až tak nesejde :o)

tak touhle úchylkou naštěstí netrpím :o)

na cd k sehnání určitě je...nebo aspoň samotná Karina na výběru 20 nej...hitů

mám jí doma ještě na vinylové(tak se to píše?) desce :o) našel jsem jen úryvek na vltavě prp zájemce o koupi cd, to se mi sem dávat nechtělo... a taky bych se měl omluvit, stejnou inspiraci už jsem kdysi použil i u Dariny...tak aspoň můžete porovnat , jak klesá úroveň :o)

malykuba01
02. 01. 2008
Dát tip
whaw, další trefa:)*....BTW píseň Karině napsal i Bob Dylan

Ó
02. 01. 2008
Dát tip
...nestřílejme si z milenců...něvědí co dělají...a čím za to zaplatí...chuďata...

Háber
02. 01. 2008
Dát tip
Kariny poznám* Najradšej mám pani Karin, bývalú kostolníčku vo veľkom evanjelickom chráme v Bratislave, tohto roku má 85? tuším, skvelá žena*

guy
02. 01. 2008
Dát tip
jako pamětníkovi mi taky tence zní ..

avox
02. 01. 2008
Dát tip
*/

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru