Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smrt_2

02. 01. 2008
3
17
1308
Autor
Gregory
Každý den sleduju
tance nahých
mrtvých těl splývajících s
davem ubožáků hrnoucích se
do záhuby a
toužím se k nim přidat
nebo umřít

17 názorů

Gregory
22. 01. 2008
Dát tip
Ono je v tomto případě jedno ke komu se přidáš, protože splyneš s davem a skončíš vždycky stejně blbě...o tom ty řádky jsou...někdy je dobrý nad tím tak moc nepřemýšlet a vzít si z toho jen ten pocit, kterej vznikne-pokud ovšem vznikne... a negatívno tam je...ale to je každej den kolem nás pořád, jen to někdo vidí víc a někdo mín...

palino8
21. 01. 2008
Dát tip
Jedno súvetie v siedmich veršoch :) A zase to negatívno...

nie je jasné, či sa snažíš pridať k tancujúcim, či k tomu davu...

Gregory
04. 01. 2008
Dát tip
To je pravda proč čekat at je to co nejdřív:)

Tak to těžko říct, možná spíš včas než pozdě:)

Gregory
04. 01. 2008
Dát tip
Já myslím, že by to neuškodilo..spíš naopak...aspon by byl ode mě pokoj...znáš to někdy je méně více a naopak, ted jen kdy je ta správná chvíle???

Tak bacha ať se nerozpitváš ouplně

Gregory
04. 01. 2008
Dát tip
Každej musí někde začít:) Já pitvám většinou sám sebe a ty ostatní imaginární svědky...

ne nevim, já většinou pitvám jen psi a koně a tak:)

Gregory
04. 01. 2008
Dát tip
Já si toho všiml..patolog je každej, kdo se tak cítí-někdy je to jen ku prospěchu i když to zní dost morbidně, ale myslím, že víš jak to myslím

:))), né to byla legrace, nejsem úplně patolog, to jenom občas

Gregory
04. 01. 2008
Dát tip
Díval jsem se, že dost často používáš podobný témata, neboj já ti nebudu lézt do zelí:)

Patolog sem tady já:)))

Gregory
03. 01. 2008
Dát tip
Tak to zase závidím já:) I když já nějak nejsem vyplašenej ze smrti nebo tak, spíš to mám daný více věcma...ono se všechno nějak odrazí někam...

Oldjerry
03. 01. 2008
Dát tip
Tak to ti tyhle pocity nezávidím, já mám zcela opačné. Nebojím se sice smrti (nač se bát neodvratného), ale vůbec se mi tam nechce. Nevěřím v jakoukoli identickou formu posmrtného života a tak dokud to půjde budu se tu držet...

Gregory
03. 01. 2008
Dát tip
Nepracuju nikde, kde je něco podobnýho:) I když podle toho jak to vypadá bych i mohl..všechno jsou jen emoce a pocity...

Oldjerry
03. 01. 2008
Dát tip
Jirko, je to dobře napsané, ale skličující. Jsi patolog, nebo pracovník pohřební služby? Já si totiž za každým textem představuji i místo, způsob a cíl proč byl napsán. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru