Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Plyšová...

02. 01. 2008
9
13
1397
Autor
Marcela.K.

Někdy se musíme vzdát i snů...

Nezahodila jsem ho. Ten kámen, víš.
Jen ho nedokážu vzít do dlaně. Bojím se.
Stačí  vzpomínka ...kamenné srdce. Dnes už vím, proč jsi mi ho dal. Snad to, co ti zůstalo je  jiné...růžové srdíčko z růženínu. Maličké. Roztomilé jako dětská hračka. Hlaďounké jako tvoje pohlazení...Slíbil jsi mi, že ho nikomu nedáš. Byl to tvůj poslední slib. Ale to už jsi mě přece dávno neměl rád.
Probudila jsem se ze snu, ve kterém jsem měla bráchu...

Vymyšlené přátelství.
Vypůjčené oči.
Vysněný svět.
Kočičí pohádky.

Nakonec slané moře.

Moc bych ji chtěla...Myslím, že už ti neujídá sardinky, neutíká na střechu, neotírá se svým černým kožíškem o tvé nohy.
Bojím se, že už jen sedí, smutně kouká...a mlčí.

Držela jsem před vánocemi  v ruce její dvojče, ale nedokázala jsem to. Vrátila jsem ji do regálu. Má v kožíšku schované stejné dvě slzy jako ta tvoje ..snad je šťastnější s nějakou malou holčičkou, která ještě může věřit pohádkám...



13 názorů

Diana
07. 04. 2008
Dát tip
Moc krásné, nostalgické, ani netušíš, jak souzním v jednom akordu :-)))****

Lakrov
09. 03. 2008
Dát tip
Když člověk zapomene na ten název, je jak živá.

bestye
06. 01. 2008
Dát tip
i já jsem se trochu ztratila mezi zoologií a mineralogií :c) ale na druhý pokus rozmotala a docela líbí :c)*

zvedavec
06. 01. 2008
Dát tip
pripadá mi to veľmi pekné

Nikeš
05. 01. 2008
Dát tip
krásné

Marcela.K.
04. 01. 2008
Dát tip
Je to jen "střípek"...takový, z kterých se skládá život a a tento vlastně dnes už bez "pokračování":-)

Lakrov
04. 01. 2008
Dát tip
Próza na pokračování - tohle je začátek, nebo něco již 'rozběhnutého'? Nebo je to jeden z volného seskupení střípků, na jejichž pořadí (zatím) nezáleží?

slovak
03. 01. 2008
Dát tip
Áno plyšová, ako tvoje slova.Deväť rokov mám na nočnom stolíku pekný kremeň, má mi pripomínať moju vôľu.

Háber
03. 01. 2008
Dát tip
mačičák:)*

Janina6
03. 01. 2008
Dát tip
Chvilku mi trvalo, než jsem se "přeorientovala" z kamínků na kočičku (možná ještě přetrvává novoroční kocovina :-) Jinak spousta citu, jak ty to umíš.

Barbar
03. 01. 2008
Dát tip
Hmm.... Holt je to opravdu prozaické a furt se opakující ve všech životech... .... jenom to popkračování si děláme každej sám...

to chytáš ptačí nemoc - musíš ji léčit - nejspíš jinou plyšovou kočičkou, jen nenechat ochrnout svá křídla ... *

nostalgik
03. 01. 2008
Dát tip
Možná jsem nepochopil to pochopitelné, nebo jen pochopil to nepochopitelné... při každém čtení však hladím plyšová slova

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru