Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Veľrybkina uspávanka ( pre myrindu )

14. 06. 2001
8
0
4122
Autor
Bix

Mám Ťa veľmi rada, pošli pusu veľrybke, :o))

máme doma veľrybu
plutvou na mňa máva
doľava i sprava

narástlo jej bruško
v noci nechce spať
musíme jej pieseň
zaspievať

spod paplóna tuším
ostražité veľké uši
stvorené na rozprávku

na kresielku z pôjda
vŕzganie ju zhojdá
do pokojných vĺn

plávaj šťastne, veľrybka
nech sa môžem pýšiť

že ťa každú nôcku
v objatí smiem tíšiť
...no asi je divne napisat ze zlate...ale ked mna nic ine nenapada...

Bix
06. 05. 2005
Dát tip
:o) Aj Velrybka je zlatá. Najviac som sa pobavila, keď som ju videka väčšiu, hovorila mame: "Když ona nemluví jak Slovačka!" :o)))

Mamutě
04. 12. 2002
Dát tip
Ta láska z toho jde krásně vyčíst a vyposlouchat. Tichoučké ŤÁP, ať velrybku zase nevzbudím...

Bix
12. 07. 2002
Dát tip
BooB - trošku je nepravidelná, ale bola napísaná za pár minút pre písmačku myrindu a jej dcérku velrybku - len tak z lásky :o) Ď. za kritiku a prečítanie :o)).

BooB
09. 07. 2002
Dát tip
i keď nestojíš o hlbšiu kritiku - použila si slovné maškrty, radosť je ich čítať! Čo mi ale veľmi nesedí, je nepravidelnosť rytmu básničky, myslím, že by pre deti mohol byť jednoduchší (možnože ju máš už ale na deťoch vyskúšanú a potom beriem svoje slová týkajúce sa rytmu spaeť :)

Bix
15. 06. 2001
Dát tip
myrííí: jééé, to mám veľkú radosť !! :o))) Cava: ŕ je dlhé r, čiže to vyslovíš ako vrrrzgať, :o)), nie ale príliš ostro, len trošku predĺžiť r, :o))) Ďalšie otázky ? Lingvinistické, :o)) Tynic: tak je to lepšie, :o))

kafka
14. 06. 2001
Dát tip
až se mi zatajil dech.... Krásný, Bix!

Naso
14. 06. 2001
Dát tip
Kosatka, vorvaň? Moby Dick? :-)) - vŕzganie ju zhojdá - to je priam páperovo krásny zvrat! Deti ťa musia milovať...

Wopi
14. 06. 2001
Dát tip
:o) *

Tynic
14. 06. 2001
Dát tip
:o)

Bacil
14. 06. 2001
Dát tip
Bixí, si naozaj úžasná...

Mythus
14. 06. 2001
Dát tip
aha... :)

Cavalera
14. 06. 2001
Dát tip
... je to hezký a miloučký .. ikdyž se přiznám, že některá slova se mi nejen nepodařilo přeložit, ale bohužel ani vyslovit:-)))) Jako příklad uvedu např: vŕzganie :-)))) ... tímto předem děkuji za objasnění významu a výslovnosti tohoto hlavolamu:-))) ....

alina
14. 06. 2001
Dát tip
:o)))) Bixí, to je moc krásný. Po takovýhle uspávance bych si možná taky schrupla. Myrí: na velrybku jsem moc zvědavá. Snad nám nepotopí parníček :o))) *

myrinda
14. 06. 2001
Dát tip
bixi, dekuji , moc, je to opravdu nadherne! a velrybce se to moc libi a ma ohromnou radost!! nechava si to cist kazdy vecer :-)) ali: nech se prekvapit ;-))) a samozrejme..TIP!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru