Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čára života

07. 01. 2008
19
43
2665
Autor
jazzgirl

... je u mě spojená s čárou srdce




V mé prázdné dlani

Tvá čára přes rozpočet -

výběrčí daní.




43 názorů

to je snadné - v pár řádcích ukrývá celý jeden životní příběh při troše představivosti

jazzgirl
07. 06. 2008
Dát tip
Mám ohromnou radost, že se tak líbí... Moc mě to těší:-)...

úžasné ***

jazzgirl
15. 01. 2008
Dát tip
Díky za tip, alfonso, a za zamyšlení:-)...

startovní čára života...:o)

jazzgirl
08. 01. 2008
Dát tip
Santi: I já Ti moc děkuji, že jsi rozeslala avízka:-)... Je to od Tebe nádherné... Bez Tebe by tolik tipů nebylo... Jsi skvělá:-)! Pac a pusu:-).

jazzgirl
08. 01. 2008
Dát tip
Jééé, to je úžasné...:-) Měla jsem dnes zkoušku ve škole, proto jsem tu dva dny nebyla a koukám, tolik tipů... Jste báječní, díky moc všem:-)!!!

Santi€
08. 01. 2008
Dát tip
červenám se po konečky řas...;) bravo, ivi!!!

ruprecht
08. 01. 2008
Dát tip
:-)) *

oleandr
07. 01. 2008
Dát tip
milé

pupin
07. 01. 2008
Dát tip
to bude až za dlouho ...doufám - hříčka líbí,bílí

:-) jo, hezká hříčka ;) *

papouch
07. 01. 2008
Dát tip
čimčarára čára..! Vyvěštíš mi též, když Ti dám křidýlko, nebo pařátek? .-)

Quaken
07. 01. 2008
Dát tip
oh, pardon, udělalA ;)

Quaken
07. 01. 2008
Dát tip
Komu si svým životem udělal čáru přes rozpočet? Máš ho mít *

RealPedro
07. 01. 2008
Dát tip
Dosazení obrázku mi v tomhle případě nejprve imponuje, poté přivádí k úsměvu a po chvilce si uvědomuju, že ač to až tak originální není, tak v tomto případě se jedná o zcela adekvátní záležitost.

jazzgirl
07. 01. 2008
Dát tip
IVO, děkuji moc za návštěvu a připojenou milou mini...:-) Když jsem Čáru života psala, vzpomněla jsem si na Vaše veršíky pod jednou mou básní, co se tu nenáležitě objevila kvůli nefunkčnosti konceptů - odepsal jste na ni: "Daně daně daně a ne a ne ane."... :-) Takže právě díky Vám je v Čáře života onen verš o výběrčím daní...:-)

IVO
07. 01. 2008
Dát tip
"Výběrčí daní či krotitel saní, má něžná paní..."! *T

jazzgirl
07. 01. 2008
Dát tip
Nechám, nechám:-)... děkuji moc...:-) i za vlastní úvahu, také možná interpretace...

pété
07. 01. 2008
Dát tip
mě se to líbí celé, i popisný obrázek :) Výběrčí daní je výběřčím života - pro mě, tak ho tam nechej..:) t

jazzgirl
07. 01. 2008
Dát tip
Čára života je na obou, sluníčko:-) Ale prý levá ruka říká to, jací jsme a pravá to, jak se jevíme... nebo tak nějak...:-) to rozdvojení - nevím přesně... já mám rozdvojené obě...:-) chiromantii si budu muset zopakovat, už v ní nejsem tolik zběhlá:-)... A k tomu přijímání a dávání - já jsem se naučila radovat z toho, že dávám, a nečekat, že bude opětováno... a jsem tedy šťastná...:-)

jo..to znám..teď si čtu tady v kritikách..nerovnováha mezi přijímat a dávat..,prostě některým to ani nedojde,ale my se nemáme za co stydět,viď,hvězdičko:o)

prima nápad* ..a hvězdičko,na které ruce je čára života?Já mám na jedné ruce ji rozdvojenou totiž..na levé...

to ja dekuju, potesilo :)

jazzgirl
07. 01. 2008
Dát tip
díky moc...:-)

fajn napad :)

martinez
07. 01. 2008
Dát tip
za to já ztrácím písmenka kudy chodím... vlaStní, že jo... :o)

jazzgirl
07. 01. 2008
Dát tip
Mně taky, prosím...:-) A už jsem tu přidala další básničku a upřesnění tam už je:-)... Jojo, učím se od Tebe pořád a poctivě...:-)

martinez
07. 01. 2008
Dát tip
myslím že to tu není, dyž tak ti to pošlu... jazz - není to klikatelná kategorie, jen upřesnění - protože je úplně moje vlatní :o)

Santi€
07. 01. 2008
Dát tip
rádo se stalo, honey. a kam se ti nacpaly?

jazzgirl
07. 01. 2008
Dát tip
Díky moc, martinez:-)... Já mám k magii blízko:-)... A to je v normálních kategoriích to "hanihaiku"?

martinez
07. 01. 2008
Dát tip
dík za avízko... čáry na dlani svádí k rýmování, taky se mi někam nacpaly... todle je úsporný a říká to všechno... :o) furt eště nepoužíváš kategorii "hanihaiku"? tak proč ho píšeš? ;o)

jazzgirl
07. 01. 2008
Dát tip
Děkuji, avox:-)... Kolo osudu mě právě přetočilo nohama vzhůru...:-)

avox
07. 01. 2008
Dát tip
:-) spíše úsměvné, tak hříčka (osudu)? */

Santi€
07. 01. 2008
Dát tip
;) nz

jazzgirl
07. 01. 2008
Dát tip
Jé, děkuji... jsi tak hodná...:-)

Santi€
07. 01. 2008
Dát tip
maloučké, miloučké, pravdivoučké...;) pozvu někoho na návštěvu, abych se podělila...

jazzgirl
07. 01. 2008
Dát tip
Dík:-)...

jazzgirl
07. 01. 2008
Dát tip
Jojo, tak to vyvolalo správný pocit... výběrčí daní nikdy nejsou fajn...:-) Tu je to zejména z lidského hlediska - nerovnováha přijímání a dávání u dvou lidí. Tedy ani ne tak narážka na to, že se mají do konce března podat daňová přiznání...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru