Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Medlov 2008

07. 01. 2008
1
61
7755
Autor
papouch
25.7. - 27.7. 2008

61 názorů

Ticho a Tma
17. 04. 2008
Dát tip
ááach;))

Rabb
13. 02. 2008
Dát tip
tak jo.. už teď si na tenhle termín napíšu dovolenou..

NePoe_ta
10. 01. 2008
Dát tip
Letos vypustil´s obsílku parte obvzlášť zavčasu. Že by teskno, stísněně v zarezlé voliéře? ... Ti ani nevím zda mi zítra prásknou před nosem dveře, zato Ty bys hned - ze závěje rooovnou do plavek. :) otu.žil.se

Marcela.K.
09. 01. 2008
Dát tip
No jo... do plavek!!! :-)) a je po výletu! :-))Stejně budu asi doma žehlit :-))))

papouch
09. 01. 2008
Dát tip
chlastá se přiměřeně, spí se do 11ti, chodí se na výlet, koupe se v rybníce, večer ohník + špekáček, mydlení do kytar + hulákání tklivých pífňí... recitace..? jo, ale jen srandovní básničky při stavění stanů.. né, neboj, není to čtení :)

Marcela.K.
09. 01. 2008
Dát tip
Ty ale umíš zpívat pěkný písničky :-)) Recituje se tam, nebo jen chlastá?! :-)

papouch
09. 01. 2008
Dát tip
myléé - žádná akce nemůže být podobná písmáckému setkání na Medlově .. kdo byl, vzpomíná jen s láskou a potěšením a už se těší na další! :)

Marcela.K.
09. 01. 2008
Dát tip
172 km je ne procházku daleko!!! To vím, stačí mi deset a bolej mě nohy...mám auto...pak je to kousek...ale zařekla jsem se ...nevstoupím dvakrát do stejného rybníka... jednou jsem se podobné akce u rybníka(jiného)zúčastnila...dodnes toho lituji :-)...ale vám přeji zdar a co nejméně vyškubaných peříček :-))

papouch
09. 01. 2008
Dát tip
172km se Ti zdá daleko??? Víš CO je daleko?? Daleko je 800km pěšky napříč celým Španělskem.. TO je daleko!! Ale 172km?? pche... .-)

Marcela.K.
09. 01. 2008
Dát tip
Kousek?! 172 km...a já stejně nejsem srocovací :-) až ti bude to výročí, tak pípni...pošlu ti ptačí zob :-))

domin.go
08. 01. 2008
Dát tip
dyť to je kousek..! šmarjá

papouch
08. 01. 2008
Dát tip
10 km severně od od Nového Města na Moravě

domin.go
08. 01. 2008
Dát tip
tak jedu +) kde to je? aspoň orientačně /svitavy,šumava,krkonoše,tatry,karakum,kyzylkum/...?

papouch
08. 01. 2008
Dát tip
Kytaru mám svoji, stany si budeme propalovat navzájem a to o té prdeli budou hulákat po půlnoci všichni .. Asi tak! :-))

domin.go
08. 01. 2008
Dát tip
takže když se tam zřežu jako obvykle, propálím někomu stan a ty budeš rušit okolí hraním na moji kytaru a zpíváním "máte na to? řekněte prdel prdel prdel řekněte prdel prdel řekněte řekněte prdel",tak mě nezlynčujou? ,))))))

papouch
08. 01. 2008
Dát tip
..go.: pije?????? No dovol....!!! Tam se .... kdo co chce!! Tam se třeba chlastá a Dero pije kofolu, kouřit se tam kouří až se tráva zelená, huláká se do noci (StvNe, bohužel, papoušci vřískají nejvíce právě po setmění.. Ale slíbit Ti to můžu! :-) atdatd ááátd!! Jo, avíznu Ti, jen co si vzpomenu, jak se to dlá... ,-)

domin.go
08. 01. 2008
Dát tip
promiň,nevšim sem si žlutýho fleku nahoře /jako žes mi už jednou áve/ promiň promiň pofoukám ti peříčka,))

domin.go
08. 01. 2008
Dát tip
papoušku, a pije se tam? a můžu ti kouřit pod zobák? a avízneš mi až budeš odepisovat? prosíím+))

papouch
08. 01. 2008
Dát tip
Medlovský rybnik je tadyk http://www.mapy.cz/#x=136836608@y=134280448@z=12@mm=ZP je tam autokemp, tak tam

Budu tam.

Hlásím se jako podložka - jen mě nesmíte překládat, moc na mně dovádět, pšoukat, chodit v botech a vylučovat všemožné tělní tekutiny.

Jooooo, Morasten a její pupíček... To byly časy...

jt
08. 01. 2008
Dát tip
super super, že takhle dopředu - doufám, že se tam ukážu dýl než na skok, jako loni + že tam zase přijede morasten a třeba cranius, shammann a další klasici .. ;-) těšim se *

Dobře, tak před polednem. Že jsi to ty.

Garth
08. 01. 2008
Dát tip
Toho jsem se obával.

No, v tom případě tam teda budu muset chtě nechtě... Tak řekněme toho 26? Po poledni? Na mezi?

Garth
08. 01. 2008
Dát tip
Na Medlově bych mohl předat Pištovi dítě do péče.

StvN
08. 01. 2008
Dát tip
Nemám nic, přijedu stopem, doufám. Letos. Když papouch slíbí, že nebude po setmění zpívat.

Snažil jsem se. Opravdu. Ale ať dělám co dělám, nikdy nezklamu. Je to frustrující...

sk8ergirl
08. 01. 2008
Dát tip
ano, a jako obvykle jsi nezklamal :))

Neva, stejně je to krásné:)

No, a dočkali jste se. To je krásné, že? :)

hihi, vedle, no neva :)

no na tebe jsme tady čekali :)

Ty papouchu, voe, to zrovna slavím výr očí! Stavby. To nende... Dero: No bacha, skulit se ze skejtinky, to by sis moh zlomit klíční kost a natrhnout slezinu...

Vio
08. 01. 2008
Dát tip
Tak já přijedu až na 40té výročí papouchových 10tých narozenin...

marsyas.
08. 01. 2008
Dát tip
copak, papouchu ? Jsi mne volal ? Mám čas až v roce 3025

papouch
08. 01. 2008
Dát tip
vy ste blbíííííííííííííí :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) :)))))))))) mám vás ráát, parchanti .-)))))))

to ta akustika!

páč máš příšerný hudební vkus

proč mě nikdo nemá rád?


pozorovatel
07. 01. 2008
Dát tip
jakožto širokoúhlá postel se švédskou matrací se ptám, jak daleko je hotel s minimálně třemi hvězdičkami v názvu a ne v trampovém nebi stan je něčí přezdívka?

Rabb
07. 01. 2008
Dát tip
žeby tentokrát?

papouch
07. 01. 2008
Dát tip
skejt, Tebe nad hlavou!

Dero
07. 01. 2008
Dát tip
To mě skutečně udivuje, co všechno se v tobě najde, Terezko. Kant je na noc nestravitelnej, tak bacha! ;o) Jináč jako podložka podložky se hlásím, ale potřebuju (pozor!) již dále nepodloženou podložku, protože mám tendence se tulit - teda skulit na zem. A z větší výšky než jednoho průměrného těla by mi to mohlo být osudné. Stan mám. Návod k jeho postavení si vytisknu.

sk8ergirl
07. 01. 2008
Dát tip
hvězdné nebe nad hlavou a mravní zákon ve mně!...no už to vidím :))

skejt, nebe nad hlavou!

papouch
07. 01. 2008
Dát tip
nuž dobře.. pro ty méně znalejší Medlov je Písmácké setkání, koná se každý rok kdo ví - ví, kdo neví - se zeptá.. Medlov byl dycky takové setkání "jádra" písmáka letos bych to chtěl aleééé.. trochu vjěčí bo se jedná wo to, že: ... oslovit.. aslovit..... éé,néé.. osla........ ÍÁ .. oslavit dvacáté výročí papouchových třicátých narozenín .. nebo néé .. vlastně - osolit.. vlastně ..oslavit třicáté výročí papouchových dvacátých nalezenin .. nebo já už vlastně nevím .. som voľaký zmätěný...

sk8ergirl
07. 01. 2008
Dát tip
jo! a skejt navíc nemá stan, to už jsem říkala?

skejt pojede ovšem pouze v případě, že pojedu já jako podložka, páč neumí spát ve stanu. a já podložka pojedu pouze v případě, že pojede podložka podložky, páč neumím spát ve stanu a není pochyb o tom, že podložka podložky podložky by taky ještě nějakou podložku vzala radši, páč možná neumí spát ve stanu.

domin.go
07. 01. 2008
Dát tip
a já su blbej info prosím ,)

sk8ergirl
07. 01. 2008
Dát tip
zapíšu si to za ucho a nebudu se do července mejt!...anebo možná jen do kalendáře...a třeba přijedu, jsem ale děsně nespolehlivá v tomhle a a a necháme se překvapit prostě :)

papouch
07. 01. 2008
Dát tip
nuž dobře.. pro ty méně znalejší Medlov je Písmácké setkání, koná se každý rok kdo ví - ví, kdo neví - se zeptá.. Medlov byl dycky takové setkání "jádra" písmáka letos bych to chtěl aleééé.. trochu vjěčí bo se jedná wo to, že: ... oslovit.. aslovit..... éé,néé.. osla........ ÍÁ .. oslavit dvacáté výročí papouchových třicátých narozenín .. nebo néé .. vlastně - osolit.. vlastně ..oslavit třicáté výročí papouchových dvacátých nalezenin .. nebo já už vlastně nevím .. som voľaký zmätěný...

papouch
07. 01. 2008
Dát tip
Milý Zamotanče, (abych použil slova toho blba Norskýho .-) - To stačí. Slejzáme se každý rok na Medlově už od r2000, tož letos to bude velikejší... :-)

Santi€
07. 01. 2008
Dát tip
hmmm, škoda, letos v tuto dobu budu nejspíš v espaňa...

pozorovatel
07. 01. 2008
Dát tip
19.8.2017

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru