Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Postelové drama

11. 01. 2008
1
6
1588

Tohle je jen takový drobný experiment, kdy jsem chtěl napsat básničku na tahle čtyři slova: Horymír, obrousil, starostlivě, dramatického. Posléze z toho vzešlo tohle: Sice jednoduché, ale nač něco tvořit složitě, když to jde jednoduše. A to se týká všeho.

Než Horymír obrousil svoje nádobíčko,
sundala si jeho družka svoje tričko.

Nečekal od toho zcela nic dramatického,
jejím drážděním, orosilo se mu čelo.

Starostlivě se na něho upřeně dívala
a po celém holém těle blaženě ho líbala.

Z podprsenky vysvobodila svoje krásné vnady,
jeho ruce věděly si s nimi ihned rady.

Co bylo potom? Divoká milenecká pestrá soulož,
To ostatní si už, chlape, v hlavě dolož.


6 názorů

neroušek
20. 01. 2008
Dát tip
Mě to nepřijde špatné.Taková lehčí múza...viz i prolog.Vono vůbec ty erotické....taková hravost a ta do života i k básníkovi patří.

martinez
16. 01. 2008
Dát tip
recese... musí to bejt recese... du mrknout dál :o) jo - a ta červená, ta to korunuje :o)

kapitan
12. 01. 2008
Dát tip
Jinak přečetl jsem si tvé další texty a doufám jen ,že nemáš dojem..psaní poezie..Kapitan

kapitan
12. 01. 2008
Dát tip
Sad ani ne

Lopata
12. 01. 2008
Dát tip
říkal jsem si, že to je snad vtip. Obávám se však, že není. Diagnoza je jasná: básnické střevo má šedý zákal, nebo je dokonce slepé. Myslím, že ještě toho nemáš tolik načteno, jak o sobě tvrdíš. Ale i chudá slovní zásoba někdy nevadí, když je technika na výborné úrovni. Tady není ani na dobré. A když jsem četl pár kusů z Tvé historie, neviděl jsem žádné zlepšení. Zkus si někdy po sobě svůj výtvor přečíst nahlas. Rýmování skřípe. Rytmus skřípe. Obsah skřípe. Zkus do toho dát víc času(a měsíc rozhodně stačit nebude).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru