Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

blbiny I.

13. 01. 2008
15
38
6445
Autor
papouch
V případě poruchy vzduchového potrubí je nutno zajistit jeho výměnu.
Samozřejmě až po vynoření.

Ze zdi trčely dráty a ruce.
Zedník totiž, než zazdil jeptišku, zazdil tam panáka. (A ne jednoho.)

Vrtuli se nedoporučuje vyměňovat za letu.
Zvláště máme-li jen jednu.

38 názorů

s jeptiškou jeb tiško...

Milly
04. 03. 2008
Dát tip
Jo, tady jsem už byla. Takovýhle psaní já moc ráda!! :o) -t-

katugiro
20. 02. 2008
Dát tip
mno, taky netřeba každou blbinu publikovat, pejřimou nepejřimou...

Kastel
30. 01. 2008
Dát tip
T za :o)

vlastovka.
19. 01. 2008
Dát tip
Já jsem nikdy netušila, jak divně vypadá napsaný slovo "blbina" :-) Jinak teda pak to pod tím... je to vtipný, uznávám :-)

macecha
17. 01. 2008
Dát tip
Když blbina, tak blbina a co takhle- mýdlová bublina. Je krásná, duha se v ní ukrývá a praskne,potvora,zrovna, když nejvíc Tě zajímá. No řekni, není to blbina?

macecha
17. 01. 2008
Dát tip
Lepší blbina: Oční kapky - čekáš, jak napraví Ti vidění přitom jen vytahují kačky z kapsy prd vidíš a přesto - jsi přesvědčen, že nebylo to marný. Protože "víra Tvá Tě uzdraví!" No řekni,není to blbina, skočit takto na "špeky?"

to je nápad, měnit vrtuli, když nemám rezervu :o) pěkná papouchovina

Yeziiinka
17. 01. 2008
Dát tip
Armovací dráty?? Šmarjá, to je zvláštní! *

papouch
16. 01. 2008
Dát tip
xi trhni pařátkem .-)

macecha
16. 01. 2008
Dát tip
čekala jsem "blbé" Blbiny!

Marcela.K.
16. 01. 2008
Dát tip
Ale není tam tolik větví, jako v lese tvých myšlenek :-))) to je petické vyjádření tvých náletů, co :-))jsem čekala, že mi začneš tu pleš vyvracet a už jsem měla skoro strach, že jsi se urazil...dnes jsem nakupovala v Tescu a jeden pták...asi vrabec tam seděl na krabici s hroznovým vínem a cpala se :-) taky lítáš do Tesca?

papouch
16. 01. 2008
Dát tip
macé.: nevím, co "více" chceš čekat, když se to jmenuje Blbiny .-) mylé.: s tou pleší to ještě není taxtrašný .-) A po letišti pťáčkům není radno létati, bo tam tryskáče sviští a opeřenců polykají..

macecha
16. 01. 2008
Dát tip
čekala jsem více!

Marcela.K.
15. 01. 2008
Dát tip
:-))) když já tě neznám :-)...vím jen, že máš žlutý křidýlka a pleš :-)))

papouch
15. 01. 2008
Dát tip
blbý jak sám autor, že, myléé

Marcela.K.
15. 01. 2008
Dát tip
Je to fakt pitomý i na druhý přečtení... je to super blbý :-)) asi by si to zasloužilo tip, je to blbější než ta moje ASI :-))

Marcela.K.
15. 01. 2008
Dát tip
Za tohle chceš típa?!!! Zalítej si někde po letišti, kde to není samá větev :-)

j_i_r_i_k
15. 01. 2008
Dát tip
Ale tak úsměv tam je, ale je to jak od ptáčete, máš na víc, starý brachu...

Janina6
14. 01. 2008
Dát tip
Papouši, já to nemyslela zle :-) jenom, že máš prostě lepší :-)

Zuzulinka
14. 01. 2008
Dát tip
:-) v africké džungli odchytli dosud neobjevený exemplář exotického ptactva vědci ho po dlouhém pátrání zařadili mezi tzv. papouchovité přiřadili mu i jméno papouch vtipalus forus

papouch
14. 01. 2008
Dát tip
breků, jsi úúplně vedle, nebylo to v tramvaji, ale v trolejbuse a sirek bylo sedum, páč se svině furt lámaly. Akorát s těma startkama jsi se trefil. Samozřejmě bez filtru. :-) Janí já jsem třetiřadý autor, tudíš označíš-li toto za druhořadé, pak je to na mě docela výkon a cítím se namyšleně! .-)

díkes... :o) tohle prostě zvedne náladu t.

Print
14. 01. 2008
Dát tip
:-))*

;-)) *

Janina6
14. 01. 2008
Dát tip
Ale jo, vtipné to je. Ale na tebe, Papouši, druhá jakost :-)

JiKo
14. 01. 2008
Dát tip
:-) a když už člověk vrtuli za letu musí měnit, má si dát bacha aby nebyla opačně

dadíková
14. 01. 2008
Dát tip
:)*

Diana
14. 01. 2008
Dát tip
:-)))*

Prokletí
14. 01. 2008
Dát tip
to brek> jen proto, že autor nepracuje s patosem, je horší? jména jako Lear, Charms, Vian, Cami ti nic neříkaj?

papouch
13. 01. 2008
Dát tip
brekekek.: proč? (ptám se.)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru