Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Verš

Výběr: Pacer, a2a2a, Markéta, Lyrák, Print
15. 01. 2008
48
104
6962






Tvůj verš
plave v mé mysli
a vana těla
čeká
až se v ní
vykoupeš

nahý
prostě bez...
...písmen
Básníku









104 názorů

Bíša
15. 01. 2010
Dát tip
Silné milostné verše!

katugiro
17. 02. 2008
Dát tip
Tak jo.

nějak nechápu...já nemůžu za to, že je to "opravdu smutně přeceněná básnička"...

katugiro
17. 02. 2008
Dát tip
Měl jsem spíš na mysli to, že se autor nemůže tak úplně distancovat od vlivu svého textu na čtenáře, v reakci na "za to já nemůžu".

nemá to smysl řešit, to by potom nesměl psát nikdo nic, abychom se vzájemně neovlivňovali náhodou ;)...

katugiro
17. 02. 2008
Dát tip
Tím, co napíšeš, kritiku ostatních samozřejmě ovlivňuješ! Činy - následky. Ale je to fuk.

já můžu napsat cokoliv, ale neovlivním kritiku ostatních... nejsem ten typ, co by někomu psal: "hej, dej mi tipa!" nebo tak...

katugiro
17. 02. 2008
Dát tip
Myslíš, že člověk není odpovědný za to, co napíše? ;)

katugiro: ale já za to nemůžu ;)

katugiro
17. 02. 2008
Dát tip
Copak jsem sem ještě nic nepsal? Opravdu smutně přeceněná básnička.

pavli
14. 02. 2008
Dát tip
sem asi moc mladej nebo moc blbej nic mi to nedalo ps.není chyba autora je asi chyba moje

Day_light
31. 01. 2008
Dát tip
:o)

tracey9
29. 01. 2008
Dát tip
Moc moc pěkný=)

ten závěr moc***

komedie
27. 01. 2008
Dát tip
ano, řečeno je strašně moc.. strašně moc prázdnejch pitomim. já nevím...tady to fakt padá, tohle je zlatej výběr? ....no třeba se to tu někdy vrátí do starejch kolejí, už by to chtělo..

filomenka
27. 01. 2008
Dát tip
uz zase brečím

Terry
26. 01. 2008
Dát tip
v těch pár řádcích je řečeno strašně moc!*

Norsko 1
25. 01. 2008
Dát tip
mně se líbí, jak je *

Makča
25. 01. 2008
Dát tip
Stvn:já už skoro přestávám bejt ráda

StvN
25. 01. 2008
Dát tip
Ahoj Makčo, mám se dobře. A je pravda, že měknu, prve jsem chtěl napsat slovo ejakulát. A jsem rád, že nejsi lesba.

martinez
25. 01. 2008
Dát tip
já bych taky vanu odstranila - nevadí mi žádný představy s ní spojený, jen se mi tam to slovo jako takový nehodí diskuze poučná :o)

Makča
25. 01. 2008
Dát tip
je to sentimentální kýč, prázdná slova. Stvn: jak se máš? zdá se, že nejsi ve formě.-)

weeruszka
25. 01. 2008
Dát tip
(o:jj..

StvN
25. 01. 2008
Dát tip
Spíš fakt.

Zajímavý názor ;)

StvN
24. 01. 2008
Dát tip
Jsou takové typy. Hlavně ty, co nechodí s ostatními písmáky do hospody.

ale je to žena ;) moje miniatura se vztahuje k muži ;) leda, že by si myslela, že je muž, mohla by být taky tak vztahovačná ;)... Co říkáš, Markéto? :-))

StvN
24. 01. 2008
Dát tip
Markéta je lesba.

jo, btw a Markéta je taky kluk? :-)))

:) takové umírnění jsem nečekala :-))) ale koukáme se na to aspoň stejně ;)...

StvN
24. 01. 2008
Dát tip
:)

StvN: Mírni se, prosím tě, aspoň trošku! Jak ty můžeš vědět, že jsem byla při psaní nadržená a chtěla si za...? Abys věděl, k tomuhle mě inspirovala sbírka Ladění od Františka Halase... sex s ním by byl nemožný, jelikož už mezi námi řádku let není... každý to pochopil svou cestou... já to myslela spíš v duchovní rovině, ale nemůžu za to, že jsou tady ti tvoji kolegové tak vztahovační, jak píšeš... vana těla může být jenom schránka, jakožto naše tělo de facto je takovou schránkou, která je něčím naplěna, třeba duší... a tam se může třeba nahý bez písmen koupat František Halas - moje představy, pocity z toho Básníka a co já vim... takže tak, chápat to může každý, jak chce, i nadrženě, ale nevykládej mi, co jsem napsala, nebo, že jsem byla nadržená, protože o mně nevíš nic... :-) ale klidně diskutuj dál, začíná mě to vážně bavit ;)...

dapler
24. 01. 2008
Dát tip
Je překrásná...stačí opravdu jen pár slov,když se to umí. t

StvN
24. 01. 2008
Dát tip
Ach jo. Napsala jsi, že jsi nadžená a chceš si zašukat a klucí ti za to dali výběr, protože jsou hrozně vztahovační, stačí takhle?

StvN: Pokud dobre ctu, tak v prvni kritice jsi napsal, ze by se to mohlo jmenovat Neukojena, coz podle me nijak nerika, v cem je dilo spatne... ale uz radsi mlcim ;)) nebo budu mit rozvareny spagety :-)

StvN
24. 01. 2008
Dát tip
Psal jsem to v první kritice.

taková malá dokonalost :) *

darksky
24. 01. 2008
Dát tip
moc pekny t*

StvN: :-))) ok, tak já dám zase prostor diskusi mezi kritiky a nebudu se do toho vůbec vměšovat ;)... ale stejně by mě to zajímalo... ;) a třeba bys mohl zdůvodnit kritikům, proč píšeš, že si nezaslouží tahle věc ZV, baví mě číst názory ostatních :-))...

StvN: Moje chyba - překouk jsem se - myslel jsem žes napsal "výběr"... :)

StvN
24. 01. 2008
Dát tip
Pišto, protože si nezaslouží ZV. hvězdičko, to se týká diskuse mezi kritiky, takže ti neřeknu JAK a na PROČ jsem odpověděl Pištovi.

StvN: by mě zajímalo, jak a proč bys ten výtěr chtěl udělat :-))... povídej, přeháněj ;)... thalina: díky :-)

PROČ si to zaslouží? (když už muselo být to avi)

StvN
24. 01. 2008
Dát tip
Ode mě výtěr, kdyby to šlo. Tohle je zrovna ten typ děl, která si to zaslouží. Avi kritikům.

Markel
23. 01. 2008
Dát tip
tak jednoduchý a tak pěkně inspirující, líbí moc - T

oleandr
23. 01. 2008
Dát tip
no tedy

tak já děkuji všem zúčastněným za tu fajn literární diskusi, doufám, že bude ještě pokračovat, když už jsou u toho ty čtyři Véčka :-))) a za ty V taky teda děkuju ;)... pápá lálá

satannáš
23. 01. 2008
Dát tip
ju, dík Milly ..:o))T

pozorovatel
23. 01. 2008
Dát tip
ve skutečnosti jsem v tom filmu nehrál

pozorovatel
23. 01. 2008
Dát tip
ještě je tu nevyjasněné tajemství ohledně tvé znalosti mého zevnějšku, konkrétně brýlí... přiznej se!

pozorovatel
23. 01. 2008
Dát tip
chceš klystýr, prohlédl jsem tě

Milly
23. 01. 2008
Dát tip
Mno, hezká literární diskuze- to se mi líbí.. Pacere, dík za avi. .-) Pozorovatel: nikoliv- Narvaha jsem vynechala, jelikož mám v paměti, že ten je na povídky.. :-)

Honzyk
23. 01. 2008
Dát tip
..Basnmiku bych nemilosrdne vyhodil, protoze uz predtim rec o versich - a melo by jeste vetsi, a minimalisticky navic, grady, myslim...***

pozorovatel: :-)) víš, jak tě to pročistí? :-) andoš by ti mohla povídat, btw jde v pátek na operaci :-(...

pozorovatel
23. 01. 2008
Dát tip
milly, že jo

basen pekna, na tip a mozno aj na vyber, ale urcite sa najde este niekto iny, kto to posunie do ZV lebo mi to pride lubive, sice celkom kvalitne, ale popove (vyber slov, obrazov, pointa, atd...) pozorovatel: komu asi bolo to avi od Milly:) okrem toho davaj si pozor na vydieranie hvezdinky, lebo na teba poslem vies koho:)

pozorovatel
23. 01. 2008
Dát tip
víš, pacere, já nechci klystýr

Pacer
23. 01. 2008
Dát tip
Docela mne těší, jak se zde vede kritická diskuze, myslím, že tohle je dobře, vyřknem své chutě a názory a autor i my se dozvíme víc o sobě navzájem. Uvítal bych další výběr - tedy ne kvůli vlastnímu dílku, ale kvůli právě těm názorům. Omlouvám se za avi neúčastníkům debaty.

pozorovatel
23. 01. 2008
Dát tip
ehm Tvůj verš plave v mé mysli a vana těla čeká až se v ní vykoupeš nejsem odborník přes asonance, souzvuky atd, ale.. máme tu samý t,v,m,n, takže melodickej problém to nebude nejspíš jde o to, že vana těla jsou dvouslabičná slova a působí to rázně, když je čtenář rozněžnělý, ale Tvůj verš - jednoslabičná plave v mé mysli - dvoj, ale prodlužuje ho "v mé" a to je spíš podle mě ten čtecí problém, při vypustění by vana těla tolik nevadila a vana těla - dvoj a zní hezky čeká - dvoj já to tak nebo tak za velkej problém nepovažuju, vana zapadá do volby ostatních slov

Pupitel: Jsem ženat, čili si nepředstavuji ničehož závadného, to především. Hvězdička: To jsem taky neřekl. Řekl jsem, že mi ty verše připadají vykonstruované - což pochopitelně nemusí být pravda, ovšem s tím nic nenadělám.

jo, laguna je poetická, ta se mi líbí... ale já mám furt takový divný pocit, že kdybych to změnila, nebo úplně vypustila, tak už to není moje dílo :-)... nevim no... ;) pozorovatel: klistýr ;) Pišto: já jsem se ale do žádné erotiky nenutila ;))

pozorovatel
23. 01. 2008
Dát tip
no, pišto, to je diskutabilní a zrovna u tebe mě překvapuje, že si nedovedeš představit, jak v autorce plaveš já když si to představuju, tak skoro výběruju a Milly, to malý avízo.. to bylo celý sekci kritiků?

Po ulici kráčí Zdenek, a je celý od písmenek... Já nevím, tady bych si na výběr ani nevzpomenul. Erotiku v básních mám rád, ale tahle mi přijde taková nucená (proč jsem si vybavil Párala?). A druhá strofa jaksi nemá čím uchvacovat, tedy krom sté variace jednoho nápadu. Matně tuším, že v produkci této autorky jde jistě o dílo nadprůměrné - to mi ale důvod k udělení výběru nedává, bohužel. Snad příště.

a2a2a
23. 01. 2008
Dát tip
Jiří, nemysli pořád na to jedno a to samé (úsměv, jak jinak)

pozorovatel
23. 01. 2008
Dát tip
no, můžu ti dát výběr ale co za to?

Pacer
23. 01. 2008
Dát tip
Jiří, avi

a2a2a
23. 01. 2008
Dát tip
Jiří je samozřejmě, však on ví, co, a proto tě, milá hvězdinko přemlouvá, ať neuhýbáš, a jsou chvíle, kdy pravdu má, což všichni ostatně čas od času vnímáme. Ale nyní vážně, poezie nevylučuje tělesno a přesto nemusí být popsáno černé na bílém a zde v této krásné básničce není vyloučeno, i kdyby tam ta vana, jak je to občas lákavé prostředí, nebyla.

Pacer
23. 01. 2008
Dát tip
Hvězdice, je nepochybné, že lidstvo uchvátila sdruhá strofa, která je takmer geniálna, i na to, jaké jsi ještě dítě:) Ale přeci jen, i z úcty k Jiřímu o té vaně přemýšlím - je to takový nepoetický předmět - zatím mne napadla jen záměna za lagunu, která je i více erotická, přemýšlej taky :)

tak tak, Paci :-)))

Pacer
23. 01. 2008
Dát tip
Jiří má samozřejmě pravdu, že ponechat to jen v duševní rovině je správné a střídmé. Ale myslím si, že poezie je krásná právě svou nezřízeností mezi tělesnem a duševnem, takže bych ji ke změnám nepřemlouval, naopak :)

děkuju moc, Markéto :-)

Markéta
23. 01. 2008
Dát tip
a2a2a. díky za avi, tvá kritika mi mluví z duše, nicméně také dávám do výběru

oj :-) děkuju, ste mě příjemně naladili hnedka po probuzení :-)))

a2a2a
23. 01. 2008
Dát tip
To mi přijde nápadité, a tu vanu těla bych vyškrtl, oč hezčí by bylo prosté: Tvůj verš plave v mé mysli a čeká až se v ní vykoupeš nahý prostě bez... ...písmen Básníku Vana těla krom toho, že to zní tvrdě tuto fakt sympatickou báseň z éterična svádí trochu do erotiky, ale na druhou stranu,proč ne, žijeme jen jednou. Ale i tak dám výběr zejména za nahý ... bez písmen

Pacer
23. 01. 2008
Dát tip
Dík za avi O tuhle bych přišel v rámci dovolené, takové já mám moc rád, a protože by se tam dalo místo básníku napsat i kritiku - dám úplatek ve formě V - co kdyby :)

StvN
23. 01. 2008
Dát tip
To by se mohlo jmenovat spíš Neukojená.

Milly
23. 01. 2008
Dát tip
Krásný............. :o) Tohle mě příjemně překvapilo. 1. má do klubového šuplíku. (a můžu dát do klubu Erotika v poezii, atd? .-)) -t- + malý avi ;-)

;)))*

palino8
17. 01. 2008
Dát tip
pekne zmyselné

Ty brďo!

jazzgirl, Smíšek:-) děkuju vám oběma :-) krásný večer

Smíšek:-)
16. 01. 2008
Dát tip
:D / ;-) (*)

jazzgirl
16. 01. 2008
Dát tip
:-)*

Honzyk
16. 01. 2008
Dát tip
..no jo porad.))))))

toš to si mě potěšil, Honzyku :-) a moc :-) děkuju nejpěkněji :-) a děkuji taky moc všem ostatním za návštěvu ;)

Honzyk
16. 01. 2008
Dát tip
..viz muj nazor NAD....A VYMLUVNY, se smrbcem nenapadnym : zadny omracujici pocit, ale "hvezdna" klasika....*

Montrealer
16. 01. 2008
Dát tip
hezké, tip

gab_1
16. 01. 2008
Dát tip
*

guy
16. 01. 2008
Dát tip
jé - to je hezký! *

Zuzulinka
16. 01. 2008
Dát tip
koupat se...ráda*

Janina6
16. 01. 2008
Dát tip
:-)*

papouch
16. 01. 2008
Dát tip
škoda že jsem jen obyčejný papoušek .. a né Básník .. takto mi ke koupeli poslouží jen kaluž .. už :>

Rabb
16. 01. 2008
Dát tip
zér gut..*

jo, to jo...

IVO
15. 01. 2008
Dát tip
Řekl bych, že je skoro dokonalá, a bez té personifikace na konci by byla úplně. *T

maracaibo
15. 01. 2008
Dát tip
Velice pěkná! *

Oldjerry
15. 01. 2008
Dát tip
I sakulajda - dobrý obraz - už jsi zase ve formě... *

Santi€
15. 01. 2008
Dát tip
;) mrk, povedené

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru