Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

-

15. 06. 2001
10
0
1834
Autor
fortune

...

-

V této chvíli vám měl zazvonit telefon. (Právě jsme se dostali do konfliktu - ještě dřív, než jste čekali.) Tento rodící se příběh má velmi mnoho interpretací, ta, kterou jste si právě vytvořili, je špatná. Každá vaše interpretace bude špatná. Jak dlouho můžete vydržet tenhle zápas? Vaše armády se sice před okamžikem rozutekly po svazích, ale teď už se zdvíhají. Dejte si čas na rozmyšlenou, aspoň chvíli. Jistěže nevíte proč a proto jste neposlechli. Zkuste to. Smiřte se s tím, že tenhle boj nelze vyhrát, nemáte na to. Právě se cítíte jako velryba a mozek máte otrávený pohrdáním. Jenže jen stojíte v koutě a nechcete si to přiznat. V této chvíli máte chuť přestat číst. Ale nedá vám to. Proměnili jste se v lišky. Snažíte se rychle proběhnout tímhle lesem. Daří se vám to a zároveň jste zaregistrovali cosi z jeho vůně. Setkali jsme se. Teď je to ovšem už mrtvá minulost. Opět jste se minuli. Rádi byste znovu vyslali šíp, ale nejde to. Luk jsem si jen vymyslel. Jen trpělivost! Nic než vás nemám na svou obranu. Proto se nemusím bát, tohle vězení má velmi povědomé stěny, jak jste si všimli. Začínáme se respektovat, že? Právě jsme spolu proleželi první Verdun. (Zde by mělo být něco o krvi,  ale je to jen hra, ostatně na tom jsme se právě shodli.) Opět máte zpět své pochyby. Pokuste se usmát.

Usmíváte se.

 


fortune
25. 07. 2003
Dát tip
že děkujeme:-) fortune už brzy odejde do propadliště, jeho trosky budou v románku ;-)

Olina
26. 06. 2003
Dát tip
perfektní, tohle ************************************* tisknu:)

Nuitík
07. 11. 2002
Dát tip
pěkně psycho :o) mi to zas nepřijde vůbec automatický, mi to přišlo přesně tak, jak je tam napsáno :o) jsem tim lesem běžela, až se mi za patama prášilo, čéče :o)

fortune
07. 11. 2002
Dát tip
oh...:-)

Nuitík
07. 11. 2002
Dát tip
se zas moc nevzrušuj.

Ostrich
09. 10. 2001
Dát tip
Nemohu si pomoci, mně to připadá jako cvičení v učebnici, věty tak trochu souvisí, ale spíš ne... Automatické texty... Ale nakonec, proč ne...

olivierek
08. 10. 2001
Dát tip
Je to strašně vemlouvavé. Také existuji, ale nebudu skákat do tance i kdyby mi hrál bůhví jaký fortune. Ne, prostě nebudu, protože to dělá schválně, aby mě mátl - On schválně nemluvý jasně - tím mě mate. Nedám se zmást i když jsem zvědavý.

Danny
25. 06. 2001
Dát tip
možná by to šlo nahrát na audiokazetu a paxi to pouštět, leže při tom na pohovce. co ty na to, fortune? tip

rire
18. 06. 2001
Dát tip
existuje :) usmívám se a ... pointa :) :)) *

Verita
18. 06. 2001
Dát tip
dobrý...... :)

FLO
15. 06. 2001
Dát tip
No tak možná že se usmívám, ale to je tak celý.

Print
15. 06. 2001
Dát tip
Existuji.... *!

Pája
15. 06. 2001
Dát tip
;-)

inventor
15. 06. 2001
Dát tip
Tomuhle se dá usmívat dlouho, hlavně se zase neztrať... :-)

Climaster
15. 06. 2001
Dát tip
...viz. FLO...chtělo by to nějakou ohromující pointu k zalknutí...:))

hermit
15. 06. 2001
Dát tip
taky existuju.... :-)) kolik nás takových je???

Wopi
15. 06. 2001
Dát tip
dobrý :) *

Albireo
15. 06. 2001
Dát tip
Rád jsem si to přečetl, ale na lyrickou báseň mi to jaxi nepřipadá.

Falka
15. 06. 2001
Dát tip
Lidičky, přečetli jste si, kdo vám to píše??? Jakou další pointu??? Jenže stejně nevěřím, že existuješ :o)))) A usmívám se :o)))

Climaster
15. 06. 2001
Dát tip
..já to asi nechápu..:((....(...:)))...)..

kafka
15. 06. 2001
Dát tip
Printe, hermite, já... Já taky existuju! :) *!

Janis
15. 06. 2001
Dát tip
*~*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru