Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Milá Maričko

17. 01. 2008
1
7
2441
Autor
LadyLoba

... a další drobnůstka z komentů ....

Milá Maričko,
Ve své podstatě jsem
Jak klidné moře
Tak hluboké,
Tak temně jemné

To vítr za to může,
Že někdy rozčertí
Mou horkou hlavu

A pak ten pravidelný
Příliv a odliv
To jsou ty chvíle
Kdy se na břeh vyplaví
Kde co,
Prostě naplaveniny

7 názorů

Honzyk
20. 01. 2008
Dát tip
...to mne nenapadlo...ale stejne, no...tak uz to nechame, zejo?:DDDD..

LadyLoba
19. 01. 2008
Dát tip
hm, more je predsa i v Tobe .. slana voda, fyziologicky roztok, plodova voda ... 70percent ludskeho tela je voda ...zaposlouchej se do sebe a objevis, že mas more v sobe ...

Honzyk
19. 01. 2008
Dát tip
...no, ja mam z more prave takovej pocit, JA....tvuj ti nechavam , ten je tvuj, ale text se mi tak odcizuje...mne jde u more uplne mraz po zadech, a silene mi chybi, te tak dlouho nebyl jsem u nej...no...

LadyLoba
19. 01. 2008
Dát tip
mám to chápat tak, že vlastně báseň je Ok, ale tobě se nelíbi, že se prirovávam k moři, že si na tvůj vkus moc "dovoluji" ?

Honzyk
19. 01. 2008
Dát tip
..no to ja taky, a miluju ho, a ty zensky ccyjkly, to jsem nepochnapal..a nevim esi nekdo: jsou dost zasifrovany tady, myslim...ale kdyz pro Maricku, tak pro Maricku... ...ja mam k mori sspis takovou pokkoru, jako k necemu velkymu krasnymu, a k nemu bych se neprirovnaval ani tak, no, sme halt kazdej innej...

LadyLoba
18. 01. 2008
Dát tip
jsem zena. muzu te ujistit, ze Maricke se text libil ti co to pochopili, prijali to ... priliv a odliv souvisi se zenskyma cyklama a naplaveniny - nekdy more vyhodi na breh poklad, nekdy spinu, ale pak se more uklidni a je cistejsi Jo a hm ja za to nemuzu, ze nevnimas more jako ja .. ja se vo vode citim skvele ...

Honzyk
18. 01. 2008
Dát tip
..ja nevim, esi jsi kluk nebo holka, to je fuk, ale nevim, esi Maricka mela by z textu radost (nevim, jaka je, zeo)...a to prirovnani s morem, promin, mi prijde "na silu" silene...ja spis, kdyz jsem u more, cejtim nejakou ne pokoru, ale takovej stazenej jsem, nez vydechnu, a prirovnavat se k mori.....no....to ja ne... ....ja vim, ze naplaveniny mely text nezne shodit.....ale kdyz ten najezd i "telo" textu je tak na silu, myslim...treba pletu se...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru